Villbringebringebær Skrevet 6. mars 2015 #26 Skrevet 6. mars 2015 Er bare trist å bli så sykelig overvektig! Synd samfunnet er slik at det kun er ytterpunktene som skal frem. De som ikke liker syltynne modeller skal vise det så sterkt at de velger sykelig overvektige isteden. Hva med den normale kvinnen i str M? Må være en mellomting mellom xxs og xxl vel!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #27 Skrevet 6. mars 2015 Hun var superpen og med flott ansikt som utstråler tusen ganger mer enn overtrente og senete kvinner. Anonymous poster hash: 0cffe...0c5
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 6. mars 2015 #28 Skrevet 6. mars 2015 "Jeg er tjukk. Du er stygg, men jeg kan slanke meg"
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #29 Skrevet 6. mars 2015 Det blir så dumt når "normalt slanke" kvinner syter om at hun er et dårlig forbilde. Dere er ikke målgruppa! Hun ønsker ikke å være et forbilde for at tynne jenter skal legge på seg. Hun er et forbilde for de som er i samme størrelse som henne. Kvinner som er så store unngår svært ofte å gå ut, de unngår aktivitet og de blir deprimerte som ofte fører til mer spising. Hun er et forbilde som sier at det er greit at andre ser deg selv om du ser slik ut. Du har lov til å trene, du har lov til å delta og det er de som håner, ler og ruller med øynene som tar feil. Godt skrevet! Anonymous poster hash: ab20a...bad
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #30 Skrevet 6. mars 2015 Har selv en ganske overvektig venninen men hun er så vakker i ansiktet og får masse oppmerksomhet fortsatt. Hadde hun gått ned 25-30kg ville ikke noen av oss andre i vennegjengen fått noen for oss selv😉 Anonymous poster hash: 6010b...9d3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #31 Skrevet 7. mars 2015 Ja, takk til modeller i alle størrelser. Anonymous poster hash: a8b7e...571
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #32 Skrevet 7. mars 2015 Vel, hun er tross alt penere og ser flottere ut enn de skinnmagre modellene man ser innimellom. Men fryktelig usunn, og da stryker hun på modellprøven hos meg. Anonymous poster hash: fa7d8...156
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #33 Skrevet 7. mars 2015 "Jeg er tjukk. Du er stygg, men jeg kan slanke meg" Tydeligvis ikke Anonymous poster hash: 8a4d5...8fe
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #34 Skrevet 7. mars 2015 Jeg er ovevektig, men likevel må jeg innrømme at bildet var litt forstyrrende ved første øyekast. Men så tenkte jeg... Hun er modell og viser klær for overvektige. Og for en som bruker str. 50+, kan det være greit å se hvordan klærne passer på en som bruker en så stor størrelse. Det er faktisk utrolig irriterende å se på klær i store størrelser som henger på en modell som er tynn (pleide å være temmelig vanlig før) eller litt lubben. Passformen er ikke det samme, proporsjonene er ulike! Hennes størrelse er hennes problem, og jeg skal ikke legge meg borti helsen hennes. Regner med at hun er oppmerksom på at det er høyere risiko for en rekke sykdommer når man er overvektig (dog, ikke nødvendigvis slik at man blir syk). Forøvrig er jeg ikke så sikker på at undervektige er oppmerksomme på at de også har høyere risiko for en rekke sykdommer og helseproblemer. Det jeg ikke fatter er de som snakker om henne som dårlig rollemodell. Tror dere virkelig at en tenåringsjente vil se på henne og tenke "flott, nå skal jeg fete meg opp og bli modell?" i dagens samfunn der vi bombarderes av bilder av veldig tynne jenten til daglig? Hun kan være en rollemodell for de som er allerede sykelig overvektige og sende en beskjed om at de ikke trenger å begrave seg i en hule og gjemme seg, de kan gjøre det beste ut av situasjonen, stelle seg, komme seg ut og leve et aktivt og fullt liv de også. For mange vegrer seg til å gjøre nettopp det, og det hjelper ikke akkurat mot fedmen. Anonymous poster hash: c7381...760
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 7. mars 2015 #35 Skrevet 7. mars 2015 "Jeg er tjukk. Du er stygg, men jeg kan slanke meg" Tydeligvis ikkeAnonymous poster hash: 8a4d5...8fe Hva mener du?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #36 Skrevet 7. mars 2015 Det positive er at det vises frem at feite folk ikke trenger kle seg i telt for å se ok ut. For feit er hun. Anonymous poster hash: c1027...a78
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #37 Skrevet 7. mars 2015 Ikke akkurat underdrivelse? Det erjo nettopp det det er Anonymous poster hash: 92cef...8f4
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 7. mars 2015 #38 Skrevet 7. mars 2015 "Jeg er tjukk. Du er stygg, men jeg kan slanke meg" Tydeligvis ikkeAnonymous poster hash: 8a4d5...8fe Hva mener du? Velvel, du har tydeligvis ikke mot til å vise ditt sanne jeg. Det virker ikke som om du har forstått hva som ble ment med sitatet mitt, men deg om det. Lykke til videre på feighetens vei! Du kommer sikkert langt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #39 Skrevet 7. mars 2015 Er det slagordet " jeg er tykk du er stygg , jeg kan slanke meg" virkelig noe å komme med? Bedre å være pen og slank da ...og med tanke på trenden er det jommen meg mange tykke som ikke slanker seg ... Anonymous poster hash: e794a...9b8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #40 Skrevet 7. mars 2015 Bedre å være fornøyd med seg selv uansett hvordan du ser ut, og hvor mye du veier tror jeg! Anonymous poster hash: 1f682...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå