Økonomor Skrevet 7. mars 2015 #26 Skrevet 7. mars 2015 Jeg vil vise at man kan være pen OG smart, at de skal omfavne sin feminitet og "dress for succes", alternativt: "dress for the job you want, not the one you have" På jobb bruker jeg høyhælte sko, kjoler, jeg sminker meg, bruker smykker, har velstelte negler osv. Jeg ønsker å formidle at de skal ha klasse og eleganse, og at man ikke kommer langt med hootchie-mama-Ghetto-fabulous-stilen. Ja det går jo faktisk an å være feminin og feminist til og med:) Jeg anser meg som godt utdannet og oppegående, men det tar ikke fra meg retten til å gå med leppestift og hæler. Må ikke bytte til joggebukser når man får barn heller:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #27 Skrevet 7. mars 2015 Jeg pynter meg mest for meg selv. Liker å se litt ordentlig ut, men går gjerne i joggebukse hjemme. Mannen bryr seg ikke, som flere her skriver så er det vel når jeg er naken at han liker meg best. Er ikke noe krise om jeg må stikke på butikken uten sminke, men er ikke noe fan av "dassestil" utenfor hjemmet. Anonymous poster hash: 1faf1...1c3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #28 Skrevet 7. mars 2015 Jeg vil vise at man kan være pen OG smart, at de skal omfavne sin feminitet og "dress for succes", alternativt: "dress for the job you want, not the one you have" På jobb bruker jeg høyhælte sko, kjoler, jeg sminker meg, bruker smykker, har velstelte negler osv. Jeg ønsker å formidle at de skal ha klasse og eleganse, og at man ikke kommer langt med hootchie-mama-Ghetto-fabulous-stilen. Det kunne ikke falle meg inn å bruke høyhælte sko på jobb. Jeg bruker kjoler, smykker, sminker meg og har også velstelte negler, men jeg gjør det for min egen del. Ikke for at elevene mine skal ønske å gjøre det samme. Men jeg kan fint bruke dongeribukse og hettegenser om jeg føler for det en dag. Til og med joggesko. Er jeg da et dårlig forbilde disse dagen. Kanskje jeg ikke har fønet håret engang, bare tatt det i et hårstrikk. Anonymous poster hash: 09ec8...93e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #29 Skrevet 7. mars 2015 Jeg vil vise at man kan være pen OG smart, at de skal omfavne sin feminitet og "dress for succes", alternativt: "dress for the job you want, not the one you have" På jobb bruker jeg høyhælte sko, kjoler, jeg sminker meg, bruker smykker, har velstelte negler osv. Jeg ønsker å formidle at de skal ha klasse og eleganse, og at man ikke kommer langt med hootchie-mama-Ghetto-fabulous-stilen. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvordan denne hootchie-mama-ghetto-fabulous-stilen egentlig er, kjenner jeg... Anonymous poster hash: b3d7f...a74 Dette kom opp når jeg søkte på google: https://www.google.no/search?q=hootchie-mama-ghetto-fabulous&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-J36VMeHEMvtUtamgZgC&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=hootchie+mama+ghetto+fabulous Anonymous poster hash: c3050...7b4 Ja, jeg fikk også opp de bildene der når jeg søkte. Det var egentlig ikke derfor jeg spurte. Jeg har nemlig til gode, selv i store Oslo hvor jeg ferdes i svært mange forskjellige bydeler, å se veldig mange ungdommer som er kledd slik. Og da stiller jeg litt spørsmålstegn ved at hun setter slike merkelapper på elevene sine (for jeg tolket det dithen at hun er lærer eller noe sånt, men mulig jeg tar feil der?). Anonymous poster hash: b3d7f...a74
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #30 Skrevet 8. mars 2015 Nei, har slutta med det, han ser det ikke alikevell. Pynter meg litt for egen del, føler meg bedre da. Anonymous poster hash: 5cc72...e44
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #31 Skrevet 8. mars 2015 Nei, har slutta med det, han ser det ikke alikevell. Pynter meg litt for egen del, føler meg bedre da. Anonymous poster hash: 5cc72...e44 Skuffende da, hvis han ikke ser det. Anonymous poster hash: c3050...7b4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #32 Skrevet 8. mars 2015 Nei, har slutta med det, han ser det ikke alikevell. Pynter meg litt for egen del, føler meg bedre da. Anonymous poster hash: 5cc72...e44 Skuffende da, hvis han ikke ser det. Anonymous poster hash: c3050...7b4 Her ser han heller ikke det. Han gir meg aldri komplimenter, vil ikke ha sex osv. Så nei, jeg gidder ikke dolle meg opp og sitte alene i stua, oppdollet og avvist. Anonymous poster hash: 4271f...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå