Gå til innhold

Pynter du deg for mannen din? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om du pynter deg for mannen din? Hender det at han pynter seg for deg?  Hverdager, fest? Eller aldri? 

:)  

Anonymous poster hash: c3050...7b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 0c136...4b5
Skrevet

Nei, pynter meg for meg selv hverdag. Mannen har en fin stil og slentrer ikke rundt i joggebukser ol. 

Anonymous poster hash: 7e465...915
Skrevet

Nei, jeg misliker hele mannfolket og gidder ikke gjøre jeg lekker for han!

Anonymous poster hash: 9f3f5...1c2
Skrevet

Ikke akkurat nå. Er relativt nyoperert, så fokuset er ikke akkurat der om dagen. Men prøver å være ren og velstelt til vanlig. 

Skrevet

Hva jeg går med bryr han mitt på leggen, han foretrekker at jeg går uten sminke og plages overhodet ikke av litt kroppshår, så jeg slipper veldig lett unna. Jeg pleier å pynte meg litt av og til for min egen del da:-)

Men han er veldig glad i at jeg går naken så da pleier jeg å drøye litt ekstra med å kle på meg;-)

Skrevet

Hver dag :)

Jeg pynter meg ikke bare for ham, da. Pynter meg for meg selv og fordi jeg vil være et godt forbilde for elevene mine - særlig jentene.

Skrevet

Gjør det for min egen del,liker og føler meg vell, men kan godt sluntre i joggebukse en dag hjemme ☺☺ jeg ser jo at mannen liker at jeg ser bra ut☺

Skrevet

Signerer mammatilnurket. Pynter meg hver dag for både mannen og meg selv. Han elsker meg uansett men merker jo blikkene han sender meg hvis jeg har på meg noe han liker ekstra godt og har sminket og fønet håret. ;-)

Skrevet

Jeg pynter meg ikke bare for ham, da. Pynter meg for meg selv og fordi jeg vil være et godt forbilde for elevene mine - særlig jentene.

Hvordan er man et godt forbilde ved å pynte seg?

Anonymous poster hash: 09ec8...93e

Skrevet

Hver kveld. Han liker meg best naken ;)

Skrevet

Ja for meg selv og han 😊 prøver hvertfall 😊

Anonymous poster hash: a16ed...99e

Skrevet

Er ikke det åpenbart?

Skrevet

Ja, ikke hver dag, men ofte, særlig hvis vi skal ut av huset sammen. Viktig å leve opp til det komplimentet jeg fikk en gang, 'peneste mammaen på lekeplassen' :-)

Skrevet

Er ikke det åpenbart?

Nei, i grunnen ikke

Anonymous poster hash: 2b61d...68c

Skrevet

Er ikke det åpenbart?

Nei, i grunnen ikke

Hun sender da ut signaler om at det er lov å "stikke seg litt fram", man er ikke innbilsk av den grunn. Å trives med sitt ytre er bare sunt, for både barn, ungdom og voksne. Hvorfor må man gå lutrygget og fokusere på "feil"? Sånt blir man bare nedtrykt av

Anonymous poster hash: 0ae60...726

Skrevet

Ja jeg liker å pynte meg litt :) Tror ikke jeg hadde likt å traske rundt i joggebukse og t-skjorte.

Skrevet

Ja, jeg gjør jo det! Jeg vil jo at han skal synes jeg er attraktiv, fresh og fin! Selvfølgelig kan jeg dasse rundt i joggis, med håret i en dott og null sminke jg også, men jeg vil jo helst at han skal se meg presentabel. Jeg barberer/vokser meg jevnlig og sminker meg så og si hver dag (både for min egen del - men også hans del) og det tror jeg er viktig. Jeg er opptatt av å ha på meg fine klær som kler meg og jeg er alltid ren, pen og velstelt.

Mulig jeg kaster en brannfakkel nå, men jeg tror at dersom man er opptatt av å ivareta seg selv for mannen kan man i langt større grad hindre at blikket hans vandrer videre til andre damer..

Anonymous poster hash: 33100...49a

Skrevet

Er ikke det åpenbart?

Nei, i grunnen ikke

Hun sender da ut signaler om at det er lov å "stikke seg litt fram", man er ikke innbilsk av den grunn. Å trives med sitt ytre er bare sunt, for både barn, ungdom og voksne. Hvorfor må man gå lutrygget og fokusere på "feil"? Sånt blir man bare nedtrykt av

Jeg tenkte at du ville være helt fotballfrue for en haug barn, som kanskje føler nok på presset fra før. Og at man stadig blir dømt for sitt ytre i steden for sitt indre. At det er viktigere å være pen enn smart osv.

Anonymous poster hash: 98e73...bcf

Skrevet

Jeg vil vise at man kan være pen OG smart, at de skal omfavne sin feminitet og "dress for succes", alternativt: "dress for the job you want, not the one you have" :)

På jobb bruker jeg høyhælte sko, kjoler, jeg sminker meg, bruker smykker, har velstelte negler osv.

Jeg ønsker å formidle at de skal ha klasse og eleganse, og at man ikke kommer langt med hootchie-mama-Ghetto-fabulous-stilen.

Skrevet

Klart det :)

Skrevet

Jeg vil vise at man kan være pen OG smart, at de skal omfavne sin feminitet og "dress for succes", alternativt: "dress for the job you want, not the one you have" :)

På jobb bruker jeg høyhælte sko, kjoler, jeg sminker meg, bruker smykker, har velstelte negler osv.

Jeg ønsker å formidle at de skal ha klasse og eleganse, og at man ikke kommer langt med hootchie-mama-Ghetto-fabulous-stilen.

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvordan denne hootchie-mama-ghetto-fabulous-stilen egentlig er, kjenner jeg... 

Anonymous poster hash: b3d7f...a74

Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvordan denne hootchie-mama-ghetto-fabulous-stilen egentlig er, kjenner jeg... 

Anonymous poster hash: b3d7f...a74

Dette kom opp når jeg søkte på google: 

https://www.google.no/search?q=hootchie-mama-ghetto-fabulous&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-J36VMeHEMvtUtamgZgC&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=hootchie+mama+ghetto+fabulous

Anonymous poster hash: c3050...7b4

Skrevet

Pynte meg gjør jeg sjelden og de få gangene jeg har på meg sminke titter han på meg og lurer på hva som er feil med meg. Han er ikek glad i sminke, så passer at jeg sjeldent bruker slikt.

Jeg har en klesstil han liker, og ikke redd for å si om jeg har på meg noe han ikke liker. Kjøpte meg genser med en sterk farge, da fikk jeg høre det av mann og barn at den burde jeg ikke bruke igjen. Farger kledde jeg ikke.så nå er genseren bare på når jeg er litt sur på han.

Men om mannen hadde fått det som han ville ang klær og pynting så hadde jeg gått naken ;)

Anonymous poster hash: 382a2...cb9

Skrevet

Pynter meg mest for min egen del, men også litt for han.

Anonymous poster hash: 2ad74...9d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...