Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #26 Skrevet 6. mars 2015 Ble også forespurt om mitt barn og jeg takket nei. Datteren min har tilrettelagt undervisning fordi hun er såpass langt fremme, hun har sakkyndighet fra PPT og er testet. Mistenke at "hjelpelærerrollen" var en måte å sno seg litt unna tilretteleggingen. Så jeg sa nei til det. Anonymous poster hash: 4d6f5...7c2 Enig med deg :-). Ble bare litt nysgjerrig nå. Hva mener du med at hun har sakkyndighet fra PPT og er testet? Kan du si noe mer om det? Anonymous poster hash: 1270b...7f5 Hun er testet med WISC, både fra barnehagen og i skolen. Testet ble tatt av PPT og på bakgrunn av den + samtaler og observasjon av jenta skrev de en sakkyndighet for å sikre at hun fikk tilrettelagt undervisning. Anonymous poster hash: 4d6f5...7c2 "skrev en sakkyndighet?" Anonymous poster hash: 4c57b...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå