Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Overgrep tråden. Takk Anonymous poster hash: c822f...cf1
sug lut Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301
sug lut Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Å mene at mene at mennesker skal ha samme vurderingsevne i alle situasjoner blir bare dumt. Jeg tenkte jo selv at jeg var anonym, men skrev mer enn jeg ville ha gjort i en situasjon der jeg var rolig og avbalansert. Anonymous poster hash: 49fe6...301
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f
sug lut Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301
sug lut Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja. Er medfølelse bare tull i dine øyne? Anonymous poster hash: 49fe6...301
sug lut Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja. Er medfølelse bare tull i dine øyne? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nei. Men tull er tull. Ansvarsfraskrivelse er tull.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #12 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja. Er medfølelse bare tull i dine øyne? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Hva har medfølelse med dette å gjøre? Man kan ha veldig mye medfølelse med en som har gjort noe som ikke var helt gjennomtenkt, men det er ikke dermed sagt at det nuller ut det dumme, eller at man kan forvente at det dumme rettes opp i av andre. Til syvende og sist så er man ansvarlig for egne valg og handlinger. Anonymous poster hash: aebd5...df2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja. Er medfølelse bare tull i dine øyne? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nei. Men tull er tull. Ansvarsfraskrivelse er tull. Hva nøyaktig er tull? At mennesker i fortvilte situasjoner ikke ser konsekvenser like klart som ellers? Mener du at HI bare var ansvarsløs som skrev det aktuelle innlegget, og at nå får hun ta konsekvensen av det? Eller har du litt medfølelse for en mor som fryktet at datteren hadde blitt utsatt for et seksuelt overgrep fra sin egen far, og tenker at det er forståelig at hun der og da ikke tenkte like klart som hun ville ha gjort ellers? Anonymous poster hash: 49fe6...301
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #14 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja. Er medfølelse bare tull i dine øyne? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Hva har medfølelse med dette å gjøre? Man kan ha veldig mye medfølelse med en som har gjort noe som ikke var helt gjennomtenkt, men det er ikke dermed sagt at det nuller ut det dumme, eller at man kan forvente at det dumme rettes opp i av andre. Til syvende og sist så er man ansvarlig for egne valg og handlinger. Anonymous poster hash: aebd5...df2 Så du mener også at moderator bare bør trekke på skuldrene over HIs henvendelse og tenke: "Tja, det kan jo være at det vil gjøre en allerede vanskelig situasjon verre for flere mennesker, blant annet en åtte år gammel jente som trolig har blitt misbrukt seksuelt av faren sin, men når HI var sa dum å skrive i første omgang, så får hun bare ta konsekvensen nå"? DET har medfølelse med dette å gjøre. Forståelse for at når man har det veldig, veldig vondt, så tenker man ikke alltid like klart. Anonymous poster hash: 49fe6...301
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #15 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Som profesjonell er man ikke følelsesmessig tilknyttet i ekstreme situasjoner, slik en mor eller annen pårørende er. Et eksempel er i mitt yrke som lege hvor jeg sjelden eller aldri blir irrasjonell. I slike situasjoner har vi alle hver vår rolle, som er bra terpet på. Men da mitt barn ble akutt sykt og fikk pustestans handlet jeg veldig irrasjonelt og mistet helt fatning. Så det blir feil å sammenlikne nære bånd med profesjonelle. Anonymous poster hash: 883cd...49c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #16 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Som profesjonell er man ikke følelsesmessig tilknyttet i ekstreme situasjoner, slik en mor eller annen pårørende er. Et eksempel er i mitt yrke som lege hvor jeg sjelden eller aldri blir irrasjonell. I slike situasjoner har vi alle hver vår rolle, som er bra terpet på. Men da mitt barn ble akutt sykt og fikk pustestans handlet jeg veldig irrasjonelt og mistet helt fatning. Så det blir feil å sammenlikne nære bånd med profesjonelle. Anonymous poster hash: 883cd...49c Da håper jeg ikke du er min lege. Så du tenker at det er greit at noe så grunnleggende som nettvett ikke trenger å være automatisert som holdning? Anonymous poster hash: 7eb0b...f5a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #17 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Som profesjonell er man ikke følelsesmessig tilknyttet i ekstreme situasjoner, slik en mor eller annen pårørende er. Et eksempel er i mitt yrke som lege hvor jeg sjelden eller aldri blir irrasjonell. I slike situasjoner har vi alle hver vår rolle, som er bra terpet på. Men da mitt barn ble akutt sykt og fikk pustestans handlet jeg veldig irrasjonelt og mistet helt fatning. Så det blir feil å sammenlikne nære bånd med profesjonelle. Anonymous poster hash: 883cd...49c Da håper jeg ikke du er min lege. Så du tenker at det er greit at noe så grunnleggende som nettvett ikke trenger å være automatisert som holdning? Anonymous poster hash: 7eb0b...f5a Det er overhodet ikek det hun skriver. Anonymous poster hash: 49fe6...301
sug lut Skrevet 4. mars 2015 #18 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja. Er medfølelse bare tull i dine øyne? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nei. Men tull er tull. Ansvarsfraskrivelse er tull. Hva nøyaktig er tull? At mennesker i fortvilte situasjoner ikke ser konsekvenser like klart som ellers? Mener du at HI bare var ansvarsløs som skrev det aktuelle innlegget, og at nå får hun ta konsekvensen av det? Eller har du litt medfølelse for en mor som fryktet at datteren hadde blitt utsatt for et seksuelt overgrep fra sin egen far, og tenker at det er forståelig at hun der og da ikke tenkte like klart som hun ville ha gjort ellers? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Les fra toppen igjen. Det mulig det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #19 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja. Er medfølelse bare tull i dine øyne? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nei. Men tull er tull. Ansvarsfraskrivelse er tull. Hva nøyaktig er tull? At mennesker i fortvilte situasjoner ikke ser konsekvenser like klart som ellers? Mener du at HI bare var ansvarsløs som skrev det aktuelle innlegget, og at nå får hun ta konsekvensen av det? Eller har du litt medfølelse for en mor som fryktet at datteren hadde blitt utsatt for et seksuelt overgrep fra sin egen far, og tenker at det er forståelig at hun der og da ikke tenkte like klart som hun ville ha gjort ellers? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Les fra toppen igjen. Det mulig det hjelper. Kan du ikke bare svare på spørsmålet? Anonymous poster hash: 49fe6...301
sug lut Skrevet 4. mars 2015 #20 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja. Er medfølelse bare tull i dine øyne? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nei. Men tull er tull. Ansvarsfraskrivelse er tull. Hva nøyaktig er tull? At mennesker i fortvilte situasjoner ikke ser konsekvenser like klart som ellers? Mener du at HI bare var ansvarsløs som skrev det aktuelle innlegget, og at nå får hun ta konsekvensen av det? Eller har du litt medfølelse for en mor som fryktet at datteren hadde blitt utsatt for et seksuelt overgrep fra sin egen far, og tenker at det er forståelig at hun der og da ikke tenkte like klart som hun ville ha gjort ellers? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Les fra toppen igjen. Det mulig det hjelper. Kan du ikke bare svare på spørsmålet? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nei.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #21 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja. Er medfølelse bare tull i dine øyne? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nei. Men tull er tull. Ansvarsfraskrivelse er tull. Hva nøyaktig er tull? At mennesker i fortvilte situasjoner ikke ser konsekvenser like klart som ellers? Mener du at HI bare var ansvarsløs som skrev det aktuelle innlegget, og at nå får hun ta konsekvensen av det? Eller har du litt medfølelse for en mor som fryktet at datteren hadde blitt utsatt for et seksuelt overgrep fra sin egen far, og tenker at det er forståelig at hun der og da ikke tenkte like klart som hun ville ha gjort ellers? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Les fra toppen igjen. Det mulig det hjelper. Kan du ikke bare svare på spørsmålet? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nei. Nei, selvsagt kan du ikke det. Det hadde vært rart om du bare kunne svare som et vanlig menneske en eneste gang, ikke alltid være så forbannet overlegen. Anonymous poster hash: 49fe6...301
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #22 Skrevet 4. mars 2015 Det må du gjøre selv og det er ingen automatikk i at det skjer selv om du ber om det. Nei, det er dessverre ikke det. Moderator har svart tidligere at de ønsker å være strenge når det gjelder hva de sletter, og at redsel for å bli gjenkjent ikke er god nok grunn. Man må tenke før man skriver, må vite! At at anonymforum for mange vil være en av få muligheter til å snakke åpent om noe veldig vanskelig i en desperat situasjon, det bryr de seg tydligvis om. Jeg ba om å få slettet et innlegg jeg skrev i desperasjon. Jeg var halvt i sjokk, tenkte ikke klart, vurderte ikke opplysningene så nøye som jeg burde. Da jeg fikk roet meg innså jeg at det antakelig ikke var det lureste jeg hadde gjort, og dessuten skjedde det ting etterpå som plutselig gjorde barnet mitt og meg enda mer gjenkjennelig. Men sletting var det ikke snakk om. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nettvett må være automatisk, ikke noe man bruker på en godværsdag. Mener du virkelig det? At man må kunne stille samme krav til mennesker i alle situasjoner og alle sinnstemninger? Jeg kom en gang til et ulykkessted. En skadet mor som åpenbart var i sjokk tviholdt på et livløst barn. Hun nektet å slippe slik at vi fikk gitt førstehjelp. Til slutt måtte han jeg var der sammen med ta det fra henne med makt og holde henne mens jeg ga førstehjelp. Hun skrek og prøvde å hindre oss helt til ambulansen kom. Dette var selvsagt et ekstremt tilfelle, men det er da ganske velkjent at vurderingsevnen kan bli midlertidig svekket av følelsesmessige påkjenninger? Forelskelse er et godt eksempel, men det er også rystende og vonde hendelser. Anonymous poster hash: 06fab...82f Og derfor må det være automatisk. Nøyaktig som drill av spesielle ferdigheter i svært mange yrker - det forhindrer at man feiler i en kritisk situasjon. Og hvis man ikke er drillet så kan man bare ha det så godt? Anonymous poster hash: 49fe6...301 I mange tilfeller, ja. Er medfølelse bare tull i dine øyne? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nei. Men tull er tull. Ansvarsfraskrivelse er tull. Hva nøyaktig er tull? At mennesker i fortvilte situasjoner ikke ser konsekvenser like klart som ellers? Mener du at HI bare var ansvarsløs som skrev det aktuelle innlegget, og at nå får hun ta konsekvensen av det? Eller har du litt medfølelse for en mor som fryktet at datteren hadde blitt utsatt for et seksuelt overgrep fra sin egen far, og tenker at det er forståelig at hun der og da ikke tenkte like klart som hun ville ha gjort ellers? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Les fra toppen igjen. Det mulig det hjelper. Kan du ikke bare svare på spørsmålet? Anonymous poster hash: 49fe6...301 Nei. Nei, selvsagt kan du ikke det. Det hadde vært rart om du bare kunne svare som et vanlig menneske en eneste gang, ikke alltid være så forbannet overlegen. Anonymous poster hash: 49fe6...301 Om hn svarer så kan hn ikke sutre over at folk tolker det de vil i ettertid, forstår du vel... Anonymous poster hash: 842c7...738
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #23 Skrevet 4. mars 2015 Alltid like moro.. En helt vanlig tråd... En liten kommentar fra sug lut, og noen må kaste seg over henne på hver minste detalj.. Hva med å holde seg til tema? Anonymous poster hash: 87b6e...cc8
Mamma_til_2 Skrevet 4. mars 2015 #24 Skrevet 4. mars 2015 Kanskje de sletter tråden, men luten har rett, man må som forelder holde hodet kaldt og tenke rasjonelt, mine Ban er aktive barn og de har fått sår her og der, de har vært syke ( veldig) mannen min får lettere panikk mens jeg blir iskald og er rolig, da roer barna seg og, det vill jo ikke si at jeg ikke er like glad i mine barn som min mann er! Man må tenke før man skriver noe på nettet! Men det virker som hi sin tråd er borte nå.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2015 #25 Skrevet 4. mars 2015 Slettet fra bim, men blir liggende på internett for alltid. Bruk hodet før du skriver noe som helst på nettet. Anonymous poster hash: 148b0...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå