Gå til innhold

Datteren min hater min nye kjæreste! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg finne ut av om faren hjelper til? Bør jeg spørre henne ? ta en prat med henne og si at det er alvorlig?  

Anonymous poster hash: b732d...654
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stusser på en ting: hvorfor dømte domstolen at du aldri kan ha henne i feriene? Hva er samværet ellers? Ingen domstol dømmer at barnet ikke får sett foreldrene i ferien ved normale omsorgsevner.

Anonymous poster hash: a7c00...abe
Skrevet

Nå er det på tide at du vokser opp, HI! Det er du som valgte å få barn med en mann du ikke klarte å leve med. Det er du som har gått gjennom et brudd som tydeligvis var komplisert siden det endte i retten. Det er du som er ansvarlig for at din datter opplever livet hos deg som trygt. Selvfølgelig skal ikke hun bestemme alt, men det er ditt ansvar at hun ikke har tilgang til din Facebook og din mobil. Det hindrer du enkelt med nye passord og koder. Alt det der bare mamma er lykkelig er barnet lykkelig-tullet er akkurat det. Tull. Du kan ikke kreve at hun skal like din nye kjæreste, akkurat som hun ikke kan kreve tilgang til ditt ett og alt. Det hun derimot kan kreve er at du prioriterer henne og hennes trygghet først. Alltid.

Skrevet

Alle mener forskjellig her, jeg får tydeligvis bare gjøre det som føles riktig for meg og min datter. Og heller få råd hos skolen enn en gjeng dib damer.  Men ellers takk for mange svar :-)

HI

Anonymous poster hash: b732d...654
Skrevet

Å gjøre det som føles best for dere begge høres veldig lurt ut. Å be om hjelp likeså. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...