Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #26 Skrevet 2. mars 2015 Herregud.. Håper dette er tull! Hvis ikke: skjerp deg! Skal arbeidsgiver betale for at du trenger en dag med egentid?? Håper du blir ferska og mister jobben (ja, du kan bli sagt opp for skulking!) Jeg er hjemme idag, går på antibiotika pga halsbetennelse. Tenker jeg må dra kroppen på jobb igjen i morgen.. Det er fire år siden sist jeg brukte egenmelding, jeg skal være skikkelig syk før jeg er hjemme. Å bruke egenmelding når du ikke er syk er rett og slett forkastelig! Anonymous poster hash: 31e1d...34c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #27 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556
the amazing spidermamma Skrevet 2. mars 2015 #28 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Jeg regner egentlig med at dette er skrevet bare for å provosere. Hva blir neste innlegg? Så pripne de som ikke snyter på skatten er? Eller hvorfor gidder noen å betale for varer i butikken når det er så lett å stjele?
*Miss Marple* Skrevet 2. mars 2015 #29 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #30 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #31 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Man får ikke sykemelding for barn. Dersom sykt barn dagene er brukt opp må du ta ferie eller ulønnet permisjon. Anonymous poster hash: ca1c7...93d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #32 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Dersom du blir oppdaget eller arbeidsgiver fatter mistanke ( og tro meg, slikt merker man som arbeidsgiver) mister du retten til egenmeldinger og sykt barn dager. I verste tilfelle blir du oppsagt! Håper su misterjobben! Vi andre blir også slitne av jobb og kunne ønsker oss mer fritid, men bruker ikke sykt barn dager eller egenmeldinger med mindre man virkelig er syk! Anonymous poster hash: 9bf2b...842
*Miss Marple* Skrevet 2. mars 2015 #33 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #34 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager? Får vel dårlig samvittighet fordi jeg lyver om sykdom tenker jeg. Får det ikke grunnet arbeidsgiver, kolleger og ihvertfall ikke grunnet staten! Staten spyr ut penger til utlendinger, u-land og gudene vet hva annet piss, så om de må betale meg litt penger eller går glipp av litt skattepenger her og der er det siste jeg tenker på! Anonymous poster hash: ba2dd...556
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #35 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her?Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager? Får vel dårlig samvittighet fordi jeg lyver om sykdom tenker jeg. Får det ikke grunnet arbeidsgiver, kolleger og ihvertfall ikke grunnet staten! Staten spyr ut penger til utlendinger, u-land og gudene vet hva annet piss, så om de må betale meg litt penger eller går glipp av litt skattepenger her og der er det siste jeg tenker på! Anonymous poster hash: ba2dd...556 Får du ikke litt dårlig samvittighet for kollegene dine engang? Anonymous poster hash: 80ef0...357
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #36 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager? Får vel dårlig samvittighet fordi jeg lyver om sykdom tenker jeg. Får det ikke grunnet arbeidsgiver, kolleger og ihvertfall ikke grunnet staten! Staten spyr ut penger til utlendinger, u-land og gudene vet hva annet piss, så om de må betale meg litt penger eller går glipp av litt skattepenger her og der er det siste jeg tenker på! Anonymous poster hash: ba2dd...556 Nå er det ikke staten som betaler for dine sykedager eller sykt barn dager, det er det arbeidsgiver som gjør. Jeg driver selv et lite firma med noen få ansatte. Vi er i oppstartfasen, og dersom jeg hadde hatt en ansatt som seg, er jeg redd jeg ville gått konkurs. Men pytt sann, det bryr vel ikke deg..... Anonymous poster hash: db7c4...1ae
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #37 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her?Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager? Får vel dårlig samvittighet fordi jeg lyver om sykdom tenker jeg. Får det ikke grunnet arbeidsgiver, kolleger og ihvertfall ikke grunnet staten! Staten spyr ut penger til utlendinger, u-land og gudene vet hva annet piss, så om de må betale meg litt penger eller går glipp av litt skattepenger her og der er det siste jeg tenker på! Anonymous poster hash: ba2dd...556 Får du ikke litt dårlig samvittighet for kollegene dine engang? Anonymous poster hash: 80ef0...357 Nei hvorfor skal jeg det? Ingen som gjør jobben min selvom jeg er borte, den venter på meg. Anonymous poster hash: ba2dd...556
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #38 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager? Får vel dårlig samvittighet fordi jeg lyver om sykdom tenker jeg. Får det ikke grunnet arbeidsgiver, kolleger og ihvertfall ikke grunnet staten! Staten spyr ut penger til utlendinger, u-land og gudene vet hva annet piss, så om de må betale meg litt penger eller går glipp av litt skattepenger her og der er det siste jeg tenker på! Anonymous poster hash: ba2dd...556 Nå er det ikke staten som betaler for dine sykedager eller sykt barn dager, det er det arbeidsgiver som gjør. Jeg driver selv et lite firma med noen få ansatte. Vi er i oppstartfasen, og dersom jeg hadde hatt en ansatt som seg, er jeg redd jeg ville gått konkurs. Men pytt sann, det bryr vel ikke deg..... Anonymous poster hash: db7c4...1ae Nei hvorfor skal det bry meg? Går da ikke utover meg at arbeidsgiver går konkurs.... Anonymous poster hash: ba2dd...556
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #39 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her?Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager? Får vel dårlig samvittighet fordi jeg lyver om sykdom tenker jeg. Får det ikke grunnet arbeidsgiver, kolleger og ihvertfall ikke grunnet staten! Staten spyr ut penger til utlendinger, u-land og gudene vet hva annet piss, så om de må betale meg litt penger eller går glipp av litt skattepenger her og der er det siste jeg tenker på! Anonymous poster hash: ba2dd...556 Nå er det ikke staten som betaler for dine sykedager eller sykt barn dager, det er det arbeidsgiver som gjør.Jeg driver selv et lite firma med noen få ansatte. Vi er i oppstartfasen, og dersom jeg hadde hatt en ansatt som seg, er jeg redd jeg ville gått konkurs. Men pytt sann, det bryr vel ikke deg..... Anonymous poster hash: db7c4...1ae Nei hvorfor skal det bry meg? Går da ikke utover meg at arbeidsgiver går konkurs.... Anonymous poster hash: ba2dd...556 Neeii, sånn bortsett fra at du lenger ikke har jobb, så vil det jo ikke gå utover deg nei Er du så dum, eller er du bare ute etter å provosere? Anonymous poster hash: 80ef0...357
*Miss Marple* Skrevet 2. mars 2015 #40 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager? Får vel dårlig samvittighet fordi jeg lyver om sykdom tenker jeg. Får det ikke grunnet arbeidsgiver, kolleger og ihvertfall ikke grunnet staten! Staten spyr ut penger til utlendinger, u-land og gudene vet hva annet piss, så om de må betale meg litt penger eller går glipp av litt skattepenger her og der er det siste jeg tenker på! Anonymous poster hash: ba2dd...556 Nå er det ikke staten som betaler for dine sykedager eller sykt barn dager, det er det arbeidsgiver som gjør. Jeg driver selv et lite firma med noen få ansatte. Vi er i oppstartfasen, og dersom jeg hadde hatt en ansatt som seg, er jeg redd jeg ville gått konkurs. Men pytt sann, det bryr vel ikke deg.....Anonymous poster hash: db7c4...1ae Nei hvorfor skal det bry meg? Går da ikke utover meg at arbeidsgiver går konkurs.... Anonymous poster hash: ba2dd...556 Og DER tror jeg ikke på deg lenger. Men godt forsøk da, du dro den bare litt for langt.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #41 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Jobben er ikke livet mitt heller, men jeg gjør jobben min likevel! Sånne som deg gjør meg faktisk kvalm! Gratispassasjer! Håper du blir fersket og sparket!! Anonymous poster hash: 1a9e2...5ec
Gjest flykræsj Skrevet 2. mars 2015 #42 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager? Får vel dårlig samvittighet fordi jeg lyver om sykdom tenker jeg. Får det ikke grunnet arbeidsgiver, kolleger og ihvertfall ikke grunnet staten! Staten spyr ut penger til utlendinger, u-land og gudene vet hva annet piss, så om de må betale meg litt penger eller går glipp av litt skattepenger her og der er det siste jeg tenker på! Anonymous poster hash: ba2dd...556 Nå er det ikke staten som betaler for dine sykedager eller sykt barn dager, det er det arbeidsgiver som gjør. Jeg driver selv et lite firma med noen få ansatte. Vi er i oppstartfasen, og dersom jeg hadde hatt en ansatt som seg, er jeg redd jeg ville gått konkurs. Men pytt sann, det bryr vel ikke deg.....Anonymous poster hash: db7c4...1ae Nei hvorfor skal det bry meg? Går da ikke utover meg at arbeidsgiver går konkurs.... Anonymous poster hash: ba2dd...556 Og DER tror jeg ikke på deg lenger. Men godt forsøk da, du dro den bare litt for langt. Håper Marple har rett. Håper virkelig ikke vi har slike snyltesopper i samfunnet😣
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #43 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager? Får vel dårlig samvittighet fordi jeg lyver om sykdom tenker jeg. Får det ikke grunnet arbeidsgiver, kolleger og ihvertfall ikke grunnet staten! Staten spyr ut penger til utlendinger, u-land og gudene vet hva annet piss, så om de må betale meg litt penger eller går glipp av litt skattepenger her og der er det siste jeg tenker på! Anonymous poster hash: ba2dd...556 Nå er det ikke staten som betaler for dine sykedager eller sykt barn dager, det er det arbeidsgiver som gjør. Jeg driver selv et lite firma med noen få ansatte. Vi er i oppstartfasen, og dersom jeg hadde hatt en ansatt som seg, er jeg redd jeg ville gått konkurs. Men pytt sann, det bryr vel ikke deg.....Anonymous poster hash: db7c4...1ae Nei hvorfor skal det bry meg? Går da ikke utover meg at arbeidsgiver går konkurs.... Anonymous poster hash: ba2dd...556 Og DER tror jeg ikke på deg lenger. Men godt forsøk da, du dro den bare litt for langt.Håper Marple har rett. Håper virkelig ikke vi har slike snyltesopper i samfunnet😣 Om dere tror meg eller ikke forandrer ikke min mening og at jeg gjør dette. Jeg jobber i en stor bedrift så ingen fare for at de blir skadelidende. I morgen har endel avtaler og gjøremål så i morgen er jeg syk. Hente barna tidlig og bare kose oss med baking og brettspill. Dette er mye mye viktigere enn jobben for meg. Men desverre så må jeg jobbe for å få inn mer penger da vi har fått større utgifter. Hvordan dere gjør det er deres valg og hvordan jeg gjør det er mitt valg. Anonymous poster hash: ba2dd...556
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #44 Skrevet 2. mars 2015 Damer, dette er da samme trollet som av og til endrer personlighet til hun dama som naver med hele familien! Anonymous poster hash: 25528...fff
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #45 Skrevet 2. mars 2015 Damer, dette er da samme trollet som av og til endrer personlighet til hun dama som naver med hele familien! Anonymous poster hash: 25528...fff Jeg er nok ikke den brukeren du tenker på nei. Anonymous poster hash: ba2dd...556
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #46 Skrevet 2. mars 2015 Ja her var det mange pripne folk som kun gjør det som er rett og forventet. I dag var jeg på jobb, men mitt liv er ikke jobben. Å bruke så mange timer i uka på jobb hver uke er uaktuelt. Har ikke muligheter til å jobbe redusert eller å være hjemmeværende akuratt nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke egenmeldinger og sykt barn det jeg kan. Skal jaggu gjøre andre ting enn å jobbe også. Ha en fin dag videre så får dere heller prioritere jobben før alt annet. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Men du skriver at du får dårlig samvittighet? Så da vet du jo at det du gjør er feil? Trodde du faktisk at du skulle få støtte for holdningene dine her? Hva gjør du den dagen barna dine virkelig blir syke og du ikke har flere sykt barn dager igjen? Ja jeg hadde regnet med at det var flere som var gjorde det samme ja. Jobben er ikke livet mitt ihvertfall! Hvis de blir ordentlig syke så får man sykemelding eller legeerklæring når man har brukt opp dagene. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Om man ikke har flere sykedager må man ta ulønnet permisjon. Man får ikke sykemelding eller legeerklæring for syke barn. Helt sikkert. Sorry. Men hvorfor får du dårlig samvittighet hvis du mener at det du gjør er riktig? Det er ikke fordi du vet at det er feil at arbeidsgiveren din skal betale for dine fridager? Får vel dårlig samvittighet fordi jeg lyver om sykdom tenker jeg. Får det ikke grunnet arbeidsgiver, kolleger og ihvertfall ikke grunnet staten! Staten spyr ut penger til utlendinger, u-land og gudene vet hva annet piss, så om de må betale meg litt penger eller går glipp av litt skattepenger her og der er det siste jeg tenker på! Anonymous poster hash: ba2dd...556 Nå er det ikke staten som betaler for dine sykedager eller sykt barn dager, det er det arbeidsgiver som gjør. Jeg driver selv et lite firma med noen få ansatte. Vi er i oppstartfasen, og dersom jeg hadde hatt en ansatt som seg, er jeg redd jeg ville gått konkurs. Men pytt sann, det bryr vel ikke deg..... Anonymous poster hash: db7c4...1ae Nei hvorfor skal det bry meg? Går da ikke utover meg at arbeidsgiver går konkurs.... Anonymous poster hash: ba2dd...556 Jeg hadde en ansatt som deg, men hun fikk sparken og måtte gå på dagen etter å ha blitt avslørt som den svindleren hun var. Anonymous poster hash: 09f6e...2a9
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #47 Skrevet 2. mars 2015 Damer, dette er da samme trollet som av og til endrer personlighet til hun dama som naver med hele familien! Anonymous poster hash: 25528...fff Jeg er nok ikke den brukeren du tenker på nei. Anonymous poster hash: ba2dd...556 Ok, min feil. Samme skrivemåte og type da i hvert fall. Anonymous poster hash: 25528...fff
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #49 Skrevet 2. mars 2015 Da tar jeg hjemmekontor eller avspaserer. Eller en feriedag. Jobber heldigvis 80% så har alltid noen timer til gode. Anonymous poster hash: 094fb...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå