Gå til innhold

Hva jobber mannen deres med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er sivilingeniør og driver eget firma.

Det jeg er aller mest stolt over er hvordan han følger opp sine barn og spesielt vårt funksjonshemmet barn. Er med på alle møter og undersøkelser, skriver brev til hjelpeapparatet og tar minst like mange telefoner som meg. Vi har fått tilbakemelding fra flere grener i hjelpeapparatet rundt barnet vårt at de aldri har vært borti et foreldrepar som er så likestilte. Om de ringer han eller meg spiller ingen rolle, vi er informerte begge to!

Det er jeg virkelig stolt av, mye mer stolt av det, enn at han driver/eier firmaet med flere millioner i overskudd.

Anonymous poster hash: c1617...961

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næringsmiddeloperatør, men om jeg er stolt? Verken eller. Han tjener godt og er fornøyd med å ha den jobben han har. Jeg er mer stolt over jobben han gjør på hjemmebane, med å oppdra våre to barn(hvorav kun et er hans biologiske).

Skrevet

Ja han er lærer på ungdomstrinnet! Utrolig stolt, gir veldig mye av seg selv til ungdommene og har en del som sliter i klassen sin. Tenker han er litt vel snill og strekker seg litt for langt noen ganger, men så lenge han syns det er ok så :-) verdens snilleste!

Anonymous poster hash: 06d24...e03

Skrevet

Han er lege. Hvilket yrke han har ift. om jeg er stolt av ham eller ikke er vel egentlig ganske uvesentlig, føler jeg... 

Anonymous poster hash: 53b9b...7dd
Skrevet

Så mange Siv.ingeniører det er her da😛

Min kjære er også det.

Jeg er stolt av ham fordi han er så hardtarbeidende og ambisiøs, samtidig som han er 100% tilstede for familien.

Han er ekstremt intelligent og jobber som prosjektleder i et stort amerikansk firma hvor han bl.a hjelper Apple.

Så en stor milliardbedrift.

Anonymous poster hash: f2ddc...e05

Skrevet

Psykolog med egen praksis. Jeg er veldig stolt av ham, men det hadde jeg vært uansett! :)

Anonymous poster hash: e5248...b23
Skrevet

Han lager software og setter opp maskiner til merking av varer på forskjellige fabrikker. Han er den som sørge for at eggene dine er stempla med dato :P Stolt? Kan ikke si jeg er stolt av at akkurat DEN jobben er hans, men det må gjøres det og. Men det er ikke en jobb som jeg personlig syns skriker stolthet :-)

Anonymous poster hash: d81f7...1d5

Nå kommer jeg til å tenke på mannen din hver gang jeg skal kjøpe egg ;)

Anonymous poster hash: cbef3...0b0

Hehe, ja det blir fort sånn :)

Anonymous poster hash: d81f7...1d5

Skrevet

Han er håndmann i et entrepenørfirma, men holder på med kursene han trenger for å bli anleggsmaskinfører for samme firmaet :) Er kjempestolt av ham. Han har gått fra å miste lærlingjobben han hadde som 20 åring, 0 arbeidsmoral og 0 økonomisk sans, til å jobbe med noe han VIRKELIG brenner for og stortrives med. Han har fått mye bedre arbeidsmoral og er blitt utrolig flink med det økonomiske! ♡

Anonymous poster hash: 9a645...eb4

Skrevet

Mannen min jobber som helikopterflyger for luftambulansen...jeg er veldig stolt av han ❤️

Anonymous poster hash: e9659...c36

Skrevet

Hsn jobber i Forsvaret og ja jeg er stolt av han. Særlig fordi det noen ganger høres ut som han jobber i Norges største barnehage og faktisk holder ut.

Anonymous poster hash: acba6...528

Skrevet

Psykolog med egen praksis. Jeg er veldig stolt av ham, men det hadde jeg vært uansett! :)Anonymous poster hash: e5248...b23

M.A.G?!

Anonymous poster hash: 4f049...105

Skrevet

Siv ing. Jobber med plattformsikkerhet (beregninger av belastning, levealder)

Anonymous poster hash: 4f049...105

Skrevet

Jobber som bonde og mjølkeprodusent. Står på fra morgen til kveld :-)

Anonymous poster hash: ea28c...ab0

Skrevet

Min mann kjører flytoget. Han stortrives, og jeg gleder meg på hans vegne :)

Anonymous poster hash: 1bd92...033
Skrevet

Arkitekt. Jeg er kjempestolt av ham, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 98941...349
Skrevet

Daglig leder i en reklamebedrift. Jeg er stolt, han er en flott mann både privat og på jobb. Super pappa også :)

Anonymous poster hash: 8123b...4d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...