Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #1 Skrevet 28. februar 2015 Og er dere stolte av ham pga hans yrke? ( ja, dere skjønner hva jeg mener, alle er like mye verdt og alle jobber er viktige, men bær over) Anonymous poster hash: f2ddc...e05
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #2 Skrevet 28. februar 2015 Ja, absolutt Miljøterapeut Anonymous poster hash: 1998e...eb0
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Jeg er veldig stolt av min mann. Fra å være en pysete 20 åring uten baller og arbeidsmoral som ble sparket fra lærligstillingen sin er han nå en mann med høy arbeidsmoral og en god jobb i en milliardbedrift. Han har også skaffet seg to ulike utdannelser av relevans for det han nå jobber med. Dette er yrkesfaglige utdannelser og min mann jobber innenfor industrien. Anonymous poster hash: f43d4...6c6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Min mann er sivilingeniør og jobber innenfor kraftbransjen. Jeg er kjempestolt av ham, men det ville jeg nok vært uansett hva slags yrke han hadde hatt. Det er en klisjé, men sant åkke som. Anonymous poster hash: 81a35...52f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Kokk, ikke verdens mest gunstige jobb med tanke på arbeidstider og lønn. Men han gjør en sabla god jobb og trives. Det er jeg stolt av Anonymous poster hash: 7148a...ad8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 Han er sivilingeniør. Selvsagt er jeg stolt, jeg er siv ing selv også! Anonymous poster hash: 763c5...83b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #7 Skrevet 28. februar 2015 Han vasker dasser, selvsagt er jeg stolt ! Hardtarbeidende og i god fysisk form! Anonymous poster hash: 1a348...6c2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #8 Skrevet 28. februar 2015 Maskinoperatør. Og ja, er veldig stolt av han Anonymous poster hash: 3dd98...df8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #9 Skrevet 28. februar 2015 Håndverker med eget firma. Selvfølgelig veldig stolt av han. Anonymous poster hash: d9934...321
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #10 Skrevet 28. februar 2015 Veldig stolt og imponert over mannen min, ingeniør i oljebransjen Anonymous poster hash: c962d...e3f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #11 Skrevet 28. februar 2015 IT-direktør i et stort firma, men hadde vært stolt uansett, snill og god mann :-) Anonymous poster hash: cec47...58a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #12 Skrevet 28. februar 2015 Han lager software og setter opp maskiner til merking av varer på forskjellige fabrikker. Han er den som sørge for at eggene dine er stempla med dato Stolt? Kan ikke si jeg er stolt av at akkurat DEN jobben er hans, men det må gjøres det og. Men det er ikke en jobb som jeg personlig syns skriker stolthet :-) Anonymous poster hash: d81f7...1d5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #13 Skrevet 28. februar 2015 Logistikk og innkjøpssjef i et globalt konsern. Veldig stolt av han, han er kjempeflink i jobben sin. Anonymous poster hash: b8b1a...952
biiiiiip Skrevet 28. februar 2015 #14 Skrevet 28. februar 2015 Grafisk designer med eget firma. Selvfølgelig er jeg stolt.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #15 Skrevet 28. februar 2015 Han driver for seg selv, eget verksted (ikke bil) Selvfølgelig er jeg stolt, han er flink, har et godt rykte, følger opp kundene sine skikkelig og gjør det bra Anonymous poster hash: 7e6bd...efb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. februar 2015 #16 Skrevet 28. februar 2015 Han er veldig dyktig i det han driver med, så ja.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #17 Skrevet 28. februar 2015 Han er nå uføretrygdet grunnet hard og tøff jobb med eget firma i mange år. Ja jeg er kjempe stolt av han. Verdens beste pappa, mann og venn. Min gode snille mann som desverre sliter med smerter hver dag. Anonymous poster hash: 9c3df...76a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #18 Skrevet 28. februar 2015 Fastlege! Stolt av mannen min uansett! Anonymous poster hash: ed4a8...1be
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #19 Skrevet 28. februar 2015 Mannen min har i flere år tatt det han kunne få av diverse jobber. Vært aktiv i frivillig arbeid når han har vært arbeidsledig og nå ENDELIG skal han begynne i drømme jobben. Vet ikke om det er en jobb å rope hurra for, men er en han har i mange år drømt om få. Er super stolt av han. Kundeveileder i byggebransjen. Anonymous poster hash: 73b33...3f4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #20 Skrevet 28. februar 2015 Han mistet jobben for et år siden og har siden den gang prøvd å finne en jobb.. Han er arbeidsledig og det er tøft for alle.... Anonymous poster hash: 20205...ad4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #21 Skrevet 28. februar 2015 Jeg er veldig stolt av ham for den han er! Men titler er jeg opplært til hjemmefra at ikke betyr noe, så det bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Fine(såkalt) titler florerer i familien min, men jeg er mer stolt av den ene personen som er uføretrygdet enn av direktøren og professoren. Det er hva man er og ikke hva man gjør som betyr noe! Anonymous poster hash: 0c889...5f1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #22 Skrevet 28. februar 2015 Han er svært dyktig innen sitt felt, og jeg er kjempestolt av ham. Vi er begge sivilingeniører, men jobber innen svært ulike fagfelt. Anonymous poster hash: e6234...9fe
Sint naken biltyv Skrevet 28. februar 2015 #23 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Han er advokat og jeg er veldig stolt av han😊 Hadde vært stolt om han var vaskedame også. Det som er viktig er at man har god arbeidsmoral, gjør jobben så godt man kan og er ansvarsfull. DET er viktig, ikke hva slags tittel man har. Endret 28. februar 2015 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #24 Skrevet 28. februar 2015 Brannmann. Stolt? Jeg er mer glad for at mannen min har fast inntekt og elsker det han gjør. Anonymous poster hash: afe51...3ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2015 #25 Skrevet 28. februar 2015 Han lager software og setter opp maskiner til merking av varer på forskjellige fabrikker. Han er den som sørge for at eggene dine er stempla med dato Stolt? Kan ikke si jeg er stolt av at akkurat DEN jobben er hans, men det må gjøres det og. Men det er ikke en jobb som jeg personlig syns skriker stolthet :-) Anonymous poster hash: d81f7...1d5 Nå kommer jeg til å tenke på mannen din hver gang jeg skal kjøpe egg Anonymous poster hash: cbef3...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå