Gå til innhold

Hva jobber mannen deres med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere stolte av ham pga hans yrke?

( ja, dere skjønner hva jeg mener, alle er like mye verdt og alle jobber er viktige, men bær over)

Anonymous poster hash: f2ddc...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt :) Miljøterapeut

Anonymous poster hash: 1998e...eb0

Skrevet

Jeg er veldig stolt av min mann. Fra å være en pysete 20 åring uten baller og arbeidsmoral som ble sparket fra lærligstillingen sin er han nå en mann med høy arbeidsmoral og en god jobb i en milliardbedrift. Han har også skaffet seg to ulike utdannelser av relevans for det han nå jobber med. Dette er yrkesfaglige utdannelser og min mann jobber innenfor industrien.

Anonymous poster hash: f43d4...6c6

Skrevet

Min mann er sivilingeniør og jobber innenfor kraftbransjen. Jeg er kjempestolt av ham, men det ville jeg nok vært uansett hva slags yrke han hadde hatt. Det er en klisjé, men sant åkke som.

Anonymous poster hash: 81a35...52f

Skrevet

Kokk, ikke verdens mest gunstige jobb med tanke på arbeidstider og lønn. Men han gjør en sabla god jobb og trives. Det er jeg stolt av

Anonymous poster hash: 7148a...ad8

Skrevet

Han er sivilingeniør.

Selvsagt er jeg stolt, jeg er siv ing selv også! :D

Anonymous poster hash: 763c5...83b

Skrevet

Han vasker dasser, selvsagt er jeg stolt :) ! Hardtarbeidende og i god fysisk form! :)

Anonymous poster hash: 1a348...6c2

Skrevet

Maskinoperatør. Og ja, er veldig stolt av han :)

Anonymous poster hash: 3dd98...df8

Skrevet

Håndverker med eget firma. Selvfølgelig veldig stolt av han.

Anonymous poster hash: d9934...321

Skrevet

Veldig stolt og imponert over mannen min, ingeniør i oljebransjen :)

Anonymous poster hash: c962d...e3f

Skrevet

IT-direktør i et stort firma, men hadde vært stolt uansett, snill og god mann :-)

Anonymous poster hash: cec47...58a

Skrevet

Han lager software og setter opp maskiner til merking av varer på forskjellige fabrikker. Han er den som sørge for at eggene dine er stempla med dato :P Stolt? Kan ikke si jeg er stolt av at akkurat DEN jobben er hans, men det må gjøres det og. Men det er ikke en jobb som jeg personlig syns skriker stolthet :-)

Anonymous poster hash: d81f7...1d5

Skrevet

Logistikk og innkjøpssjef i et globalt konsern. Veldig stolt av han, han er kjempeflink i jobben sin.

Anonymous poster hash: b8b1a...952

Skrevet

Grafisk designer med eget firma. Selvfølgelig er jeg stolt.

Skrevet

Han driver for seg selv, eget verksted (ikke bil)

Selvfølgelig er jeg stolt, han er flink, har et godt rykte, følger opp kundene sine skikkelig og gjør det bra :)

Anonymous poster hash: 7e6bd...efb

Skrevet

Han er veldig dyktig i det han driver med, så ja. :)

Skrevet

Han er nå uføretrygdet grunnet hard og tøff jobb med eget firma i mange år. Ja jeg er kjempe stolt av han. Verdens beste pappa, mann og venn. Min gode snille mann som desverre sliter med smerter hver dag.

Anonymous poster hash: 9c3df...76a

Skrevet

Fastlege! Stolt av mannen min uansett!

Anonymous poster hash: ed4a8...1be

Skrevet

Mannen min har i flere år tatt det han kunne få av diverse jobber. Vært aktiv i frivillig arbeid når han har vært arbeidsledig og nå ENDELIG skal han begynne i drømme jobben. Vet ikke om det er en jobb å rope hurra for, men er en han har i mange år drømt om få. Er super stolt av han. Kundeveileder i byggebransjen.

Anonymous poster hash: 73b33...3f4

Skrevet

Han mistet jobben for et år siden og har siden den gang prøvd å finne en jobb.. Han er arbeidsledig og det er tøft for alle....

Anonymous poster hash: 20205...ad4
Skrevet

Jeg er veldig stolt av ham for den han er! Men titler er jeg opplært til hjemmefra at ikke betyr noe, så det bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Fine(såkalt) titler florerer i familien min, men jeg er mer stolt av den ene personen som er uføretrygdet enn av direktøren og professoren. Det er hva man er og ikke hva man gjør som betyr noe!

Anonymous poster hash: 0c889...5f1

Skrevet

Han er svært dyktig innen sitt felt, og jeg er kjempestolt av ham. Vi er begge sivilingeniører, men jobber innen svært ulike fagfelt.

Anonymous poster hash: e6234...9fe
Skrevet (endret)

Han er advokat og jeg er veldig stolt av han😊 Hadde vært stolt om han var vaskedame også. Det som er viktig er at man har god arbeidsmoral, gjør jobben så godt man kan og er ansvarsfull. DET er viktig, ikke hva slags tittel man har.

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Brannmann. Stolt? Jeg er mer glad for at mannen min har fast inntekt og elsker det han gjør.

Anonymous poster hash: afe51...3ae

Skrevet

Han lager software og setter opp maskiner til merking av varer på forskjellige fabrikker. Han er den som sørge for at eggene dine er stempla med dato :P Stolt? Kan ikke si jeg er stolt av at akkurat DEN jobben er hans, men det må gjøres det og. Men det er ikke en jobb som jeg personlig syns skriker stolthet :-)

Anonymous poster hash: d81f7...1d5

Nå kommer jeg til å tenke på mannen din hver gang jeg skal kjøpe egg ;)

Anonymous poster hash: cbef3...0b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...