Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #26 Skrevet 11. juli 2015 Synes det er fryktelig ekkelt å måtte koke(!) menskoppen i en kjele som står i kjøkkenet 😷😷 Anonymous poster hash: ce80f...02f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #27 Skrevet 11. juli 2015 Jeg renser min med antibac (kjøpt på kondomeriet) etter endt mens. Koker ikke, bare vasker godt og renser. Skyller den i kaldt vann etter hver tømming. Anonymous poster hash: c4c00...f58
Lille krøll Skrevet 11. juli 2015 #28 Skrevet 11. juli 2015 Er forskjell på hvilken type du har og hvordan den skal behandles etterpå. Jeg bruker ladycup og den skal IKKE kokes ifølge produsent da det ødelegger overflaten.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #29 Skrevet 11. juli 2015 Må bare spørre, hva er det som er så bra med menskopp? Den må jo tømmes og vaskes! Bind og tamponger kaster man jo bare..For min del er det flere ting. Setter den inn om morgenen, og behøver nesten aldri å tømme den igjen før kvelden. Slipper å tenke på mensen i løpet av dagen. Aldri lekkasje, trekker ikke vann dersom jeg bader. Virker som om mensen er fortere over enn når jeg bruker tampong. Tamponger gjør meg både tørr og lekker fuktighet på en gang (ikke blod, men fordi den trekker til seg all fuktigheten i skjeden så blir den søkkvåt selv om jeg ikke blør så mye), det skjer ikke med koppen. Tømming tar ikke mer tid enn å bytte tampon, rask tømming i do og skyller under vasken. Jeg bytter aldri tilbake hvis jeg kan slippe det. Anonymous poster hash: 7d98a...abf Signerer denne.Jeg også.Og som bonus: ingen lukt! Anonymous poster hash: 9aeaa...63e Og det beste er at det er bra for miljøet ^^ Anonymous poster hash: 73c7c...6a4
Oktavia Skrevet 11. juli 2015 #30 Skrevet 11. juli 2015 Wtf!? Trodde dette var fleip jeg.. OMG fra en på 30+ med sjokk og hakeslepp. En kopp som skal fange opp... Som skal inn I der...og må tømmes og vaskes.. Hva med bakterier?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #31 Skrevet 11. juli 2015 HVORFOR SKULLE KONDOMERIET SELGE MENSENKOPP? Anonymous poster hash: 7d1ed...94b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #32 Skrevet 11. juli 2015 Jeg spurte ang tissing siden flere sier de ikke tar den ut før på kvelden. Jeg iallfall tisser opptil flere ganger mellom morgen og kveld. Anonymous poster hash: 2d3d0...8af Ser ikke problemet? Tisser med tisser, har ladycupen i høna? Anonymous poster hash: 772bc...b07
Naga Tree DA Skrevet 7. august 2015 #33 Skrevet 7. august 2015 Det finnes mange menstruasjonskopper på markedet og de selges på mange helsekostbutikker. En av menstruasjonskoppene på markedet er Ruby Cup. Det som skiller Ruby Cup fra de andre merkene er at en stor del av profitten går til utviklingsprosjekter i Kenya, Zambia, Sør Afrika og Uganda. http://www.ruby-cup.com/ Ruby Cup kan også kjøpes på Chill Out Travel Centre i Markveien på Grunerløkka i Oslo.
Katta82 Skrevet 7. august 2015 #34 Skrevet 7. august 2015 Wtf!? Trodde dette var fleip jeg.. OMG fra en på 30+ med sjokk og hakeslepp. En kopp som skal fange opp... Som skal inn I der...og må tømmes og vaskes.. Hva med bakterier? Sitte me store auger eg og. 30+ og har jobba i helsevesenet si eg va 18.. Had no clue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå