Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Apotek, helsekost, kondomeri? Anonymous poster hash: dba25...78a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Eventuelt en god nettside? Anonymous poster hash: dba25...78a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har kjøpt mine på nettet. Har en Mooncup og en Ladycup. Bare søk på navnene, så får du opp forhandlerside. Har også kjøpt en kopp på eBay, bare å søke. Anonymous poster hash: 7d98a...abf
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 http://menskopp.ladycup.eu/ Anonymous poster hash: e44d0...959
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Menskopp må være noe av det ekleste som finnes.......... Anonymous poster hash: d3b20...87c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Menskopp må være noe av det ekleste som finnes.......... Anonymous poster hash: d3b20...87c Jeg satt og veddet med meg selv hvor lang tid det ville gå før noen kom med den kommentaren der Anonymous poster hash: 7d98a...abf
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har kjøpt mine på nettet. Har en Mooncup og en Ladycup. Bare søk på navnene, så får du opp forhandlerside. Har også kjøpt en kopp på eBay, bare å søke. Anonymous poster hash: 7d98a...abf Hvem av de er best? Prøvde å søke på nett, men ble så forvirra, for var så mange å velge i og så mange nettsteder. Tør ikke bestille fra ebay pga at jeg må vite at det ikke er noe helseskadelige stoffer i Anonymous poster hash: dba25...78a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har kjøpt mine på nettet. Har en Mooncup og en Ladycup. Bare søk på navnene, så får du opp forhandlerside. Har også kjøpt en kopp på eBay, bare å søke. Anonymous poster hash: 7d98a...abf Hvem av de er best? Prøvde å søke på nett, men ble så forvirra, for var så mange å velge i og så mange nettsteder. Tør ikke bestille fra ebay pga at jeg må vite at det ikke er noe helseskadelige stoffer i Anonymous poster hash: dba25...78a Jeg synes ikke det er noen forskjell i bruk. Litt ulike utformingen, men det merkes ikke. Ville kanskje valgt Ladycup siden den er litt mykere og dermed litt lettere å sette inn, men det er bare snakk om små forskjeller. Anonymous poster hash: 7d98a...abf
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Finner virkelig ikke ut hvor jeg bør bestille på nett. Tenkte nå å prøve ladycupen, men er det bare sider med engelsk tekst som selger? Blir det toll i tillegg da? Helt fjern på sånne her ting jeg.. Anonymous poster hash: dba25...78a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Finner virkelig ikke ut hvor jeg bør bestille på nett. Tenkte nå å prøve ladycupen, men er det bare sider med engelsk tekst som selger? Blir det toll i tillegg da? Helt fjern på sånne her ting jeg.. Anonymous poster hash: dba25...78a Hvis totalsummen overskrider 350 kr kommer toll i tillegg Husker ikke hva jeg betalte. Anonymous poster hash: 7d98a...abf
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 Menskopp må være noe av det ekleste som finnes..........Anonymous poster hash: d3b20...87c Etter å ha brukt menskopp et par år tenker jeg det samme om bind og tamponger. Anonymous poster hash: 9aeaa...63e
Superdolly Skrevet 26. februar 2015 #12 Skrevet 26. februar 2015 Menskopp må være noe av det ekleste som finnes..........Anonymous poster hash: d3b20...87c Etter å ha brukt menskopp et par år tenker jeg det samme om bind og tamponger.Anonymous poster hash: 9aeaa...63e Jeg også. Orker ikke tanken på å bytte tilbake.
Mahem91 Skrevet 26. februar 2015 #13 Skrevet 26. februar 2015 Må bare spørre, hva er det som er så bra med menskopp? Den må jo tømmes og vaskes! Bind og tamponger kaster man jo bare..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #14 Skrevet 26. februar 2015 Må bare spørre, hva er det som er så bra med menskopp? Den må jo tømmes og vaskes! Bind og tamponger kaster man jo bare.. For min del er det flere ting. Setter den inn om morgenen, og behøver nesten aldri å tømme den igjen før kvelden. Slipper å tenke på mensen i løpet av dagen. Aldri lekkasje, trekker ikke vann dersom jeg bader. Virker som om mensen er fortere over enn når jeg bruker tampong. Tamponger gjør meg både tørr og lekker fuktighet på en gang (ikke blod, men fordi den trekker til seg all fuktigheten i skjeden så blir den søkkvåt selv om jeg ikke blør så mye), det skjer ikke med koppen. Tømming tar ikke mer tid enn å bytte tampon, rask tømming i do og skyller under vasken. Jeg bytter aldri tilbake hvis jeg kan slippe det. Anonymous poster hash: 7d98a...abf
M og gutta Skrevet 26. februar 2015 #15 Skrevet 26. februar 2015 http://www.menskopp.org/hvordan-velge-kopp.html Her står det om hvordan du skal velge riktig kopp.....
Tjofsen Skrevet 26. februar 2015 #16 Skrevet 26. februar 2015 Må bare spørre, hva er det som er så bra med menskopp? Den må jo tømmes og vaskes! Bind og tamponger kaster man jo bare.. For min del er det flere ting. Setter den inn om morgenen, og behøver nesten aldri å tømme den igjen før kvelden. Slipper å tenke på mensen i løpet av dagen. Aldri lekkasje, trekker ikke vann dersom jeg bader. Virker som om mensen er fortere over enn når jeg bruker tampong. Tamponger gjør meg både tørr og lekker fuktighet på en gang (ikke blod, men fordi den trekker til seg all fuktigheten i skjeden så blir den søkkvåt selv om jeg ikke blør så mye), det skjer ikke med koppen. Tømming tar ikke mer tid enn å bytte tampon, rask tømming i do og skyller under vasken. Jeg bytter aldri tilbake hvis jeg kan slippe det. Anonymous poster hash: 7d98a...abf Signerer denne.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #17 Skrevet 26. februar 2015 Må bare spørre, hva er det som er så bra med menskopp? Den må jo tømmes og vaskes! Bind og tamponger kaster man jo bare.. For min del er det flere ting. Setter den inn om morgenen, og behøver nesten aldri å tømme den igjen før kvelden. Slipper å tenke på mensen i løpet av dagen. Aldri lekkasje, trekker ikke vann dersom jeg bader. Virker som om mensen er fortere over enn når jeg bruker tampong. Tamponger gjør meg både tørr og lekker fuktighet på en gang (ikke blod, men fordi den trekker til seg all fuktigheten i skjeden så blir den søkkvåt selv om jeg ikke blør så mye), det skjer ikke med koppen. Tømming tar ikke mer tid enn å bytte tampon, rask tømming i do og skyller under vasken. Jeg bytter aldri tilbake hvis jeg kan slippe det. Anonymous poster hash: 7d98a...abf Signerer denne. Jeg også. Og som bonus: ingen lukt! Anonymous poster hash: 9aeaa...63e
Tjofsen Skrevet 26. februar 2015 #18 Skrevet 26. februar 2015 Jeg bestilte min på Amazon.com. Har ladycup. Er veldig fornøyd med den.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #19 Skrevet 26. februar 2015 Her får du kjøpt, bare scroll litt ned på siden: http://www.lillegullbleier.no/til-mamma Anonymous poster hash: 1c617...afa
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #20 Skrevet 26. februar 2015 Og her: http://bereglede.no/index.php?main_page=index&manufacturers_id=37&zenid=465ed24669755bb9a0146f6aebe5ecd3 Anonymous poster hash: 1c617...afa
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #21 Skrevet 26. februar 2015 Jeg kjøpte en til 20 kr på ebay, bare for å prøve. Jeg forelsket meg, rett og slett! Prøvde den en periode, men siden jeg er skeptisk til "billigskit", gikk jeg til innkjøp av en ordentlig menskopp. Jeg kommer aldri- ALDRI til å bytte tilbake igjen! Det er så enkelt, og jeg føler meg så mye renere. Det er også mindre stress med tanke på gris (jobber på sykehus med hvite uniformer), hygiene og alt det der. Og så slipper jeg å handle bind, det er noe av det pinligste jeg vet Også ikke minst har jeg spart inn bind-pengene for lenge, lenge, lenge siden! Anonymous poster hash: dda52...cf2
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #22 Skrevet 27. februar 2015 Tar dere den ut når dere tisser? Anonymous poster hash: 2d3d0...8af
amandine Skrevet 27. februar 2015 #23 Skrevet 27. februar 2015 (endret) Tar dere den ut når dere tisser? Anonymous poster hash: 2d3d0...8af He he nei, vi er utstyrt med et eget hull til tissing, vet du:-) Endret 27. februar 2015 av amandine
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #24 Skrevet 27. februar 2015 Jeg spurte ang tissing siden flere sier de ikke tar den ut før på kvelden. Jeg iallfall tisser opptil flere ganger mellom morgen og kveld. Anonymous poster hash: 2d3d0...8af
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #25 Skrevet 11. juli 2015 Jeg kjøpte en til 20 kr på ebay, bare for å prøve. Jeg forelsket meg, rett og slett! Prøvde den en periode, men siden jeg er skeptisk til "billigskit", gikk jeg til innkjøp av en ordentlig menskopp. Jeg kommer aldri- ALDRI til å bytte tilbake igjen! Det er så enkelt, og jeg føler meg så mye renere. Det er også mindre stress med tanke på gris (jobber på sykehus med hvite uniformer), hygiene og alt det der. Og så slipper jeg å handle bind, det er noe av det pinligste jeg vet :POgså ikke minst har jeg spart inn bind-pengene for lenge, lenge, lenge siden! Anonymous poster hash: dda52...cf2 Jeg har også kjøpt en billig på ebay for å prøve. Hva er bedre med merkenavnene? Hvilken byttet du til? *ny i gamet* Anonymous poster hash: 6cb95...a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå