Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #26 Skrevet 1. mars 2015 MÅ du ha med sovevogna med hjem hver helg?Ja, fordi det hender vi bruker den på tur. Uansett så er poenget at jeg må ha muligheten til å ta med sovevogna hjem. Og den city crossen tar dessverre mye plass i gangen! Den er ikke like svær som Mondial duo f.eks, men ganske stor. Det skal ikke være lett med plassmangel... Kan vel i verste fall sette vogna i kjelleren, men da må jeg bære den gjennom hele huset først, veldig kronglete.Skjønner at den perfekte vogna (for meg) ikke finnes, men er det ikke viktig at en 6 mnd gammel unge kan ha muligheten til å se foreldrene sine i vogna? Det føler jeg er første prioritet.Anonymous poster hash: b36fb...8f8 Jeg skiftet til sportsdel ved ca 5 mnd, og brukte sportsdel svært lite mot meg. Ulike meninger om dette, men kan ikke se hvorfor ungen må se foreldrene hele tiden. Er de våkne vil de jo kikke litt ut rette veien, sover de har det ingen betydning hvilken vei de sitter. Er mye for foreldrenes skyld (mener jeg). Vendbar sittedel er det jeg ville vektlagt minst, men er noen kunder som er veldig opptatt av det. Tenk litt på at det er snakk om en liten periode du føler behov for det, veldig raskt er ungen større og trenger ikke se på foreldrene sine konstant....? Angående Brio Go Next... Har småå forhjul, anbefaler ingen slike vogner til terreng - men det er vel ulike meninger. Anonymous poster hash: 464b3...82a Jeg har ett barn fra før, derfor jeg har den meningen, husker jeg satte stor pris på å kunne veksle mellom hvilken vei sportsdelen vendte, de kan bli overstimulerte Anonymous poster hash: b36fb...8f8
Appelsinpiken Skrevet 1. mars 2015 #27 Skrevet 1. mars 2015 Er enig i at vendbar sittedel er viktig. Men kan det være et alternativ å kjøpe en eldre stor vogn som sovevogn i barnehagen som bare kan stå der? Da har du jo city crossen tilgjengelig hele tiden
Appelsinpiken Skrevet 1. mars 2015 #28 Skrevet 1. mars 2015 Ikke prøvd desse selv, men har du sett på easywalker mosey, easywalker june eller bugaboo buffalo?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #29 Skrevet 1. mars 2015 MÅ du ha med sovevogna med hjem hver helg?Ja, fordi det hender vi bruker den på tur. Uansett så er poenget at jeg må ha muligheten til å ta med sovevogna hjem. Og den city crossen tar dessverre mye plass i gangen! Den er ikke like svær som Mondial duo f.eks, men ganske stor. Det skal ikke være lett med plassmangel... Kan vel i verste fall sette vogna i kjelleren, men da må jeg bære den gjennom hele huset først, veldig kronglete.Skjønner at den perfekte vogna (for meg) ikke finnes, men er det ikke viktig at en 6 mnd gammel unge kan ha muligheten til å se foreldrene sine i vogna? Det føler jeg er første prioritet.Anonymous poster hash: b36fb...8f8 Jeg skiftet til sportsdel ved ca 5 mnd, og brukte sportsdel svært lite mot meg. Ulike meninger om dette, men kan ikke se hvorfor ungen må se foreldrene hele tiden. Er de våkne vil de jo kikke litt ut rette veien, sover de har det ingen betydning hvilken vei de sitter. Er mye for foreldrenes skyld (mener jeg). Vendbar sittedel er det jeg ville vektlagt minst, men er noen kunder som er veldig opptatt av det. Tenk litt på at det er snakk om en liten periode du føler behov for det, veldig raskt er ungen større og trenger ikke se på foreldrene sine konstant....? Angående Brio Go Next... Har småå forhjul, anbefaler ingen slike vogner til terreng - men det er vel ulike meninger. Anonymous poster hash: 464b3...82a Jeg har ett barn fra før, derfor jeg har den meningen, husker jeg satte stor pris på å kunne veksle mellom hvilken vei sportsdelen vendte, de kan bli overstimulerte Anonymous poster hash: b36fb...8f8 Jeg har også flere barn Anonymous poster hash: 464b3...82a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #30 Skrevet 1. mars 2015 MÅ du ha med sovevogna med hjem hver helg?Ja, fordi det hender vi bruker den på tur. Uansett så er poenget at jeg må ha muligheten til å ta med sovevogna hjem. Og den city crossen tar dessverre mye plass i gangen! Den er ikke like svær som Mondial duo f.eks, men ganske stor. Det skal ikke være lett med plassmangel... Kan vel i verste fall sette vogna i kjelleren, men da må jeg bære den gjennom hele huset først, veldig kronglete.Skjønner at den perfekte vogna (for meg) ikke finnes, men er det ikke viktig at en 6 mnd gammel unge kan ha muligheten til å se foreldrene sine i vogna? Det føler jeg er første prioritet.Anonymous poster hash: b36fb...8f8 Jeg skiftet til sportsdel ved ca 5 mnd, og brukte sportsdel svært lite mot meg. Ulike meninger om dette, men kan ikke se hvorfor ungen må se foreldrene hele tiden. Er de våkne vil de jo kikke litt ut rette veien, sover de har det ingen betydning hvilken vei de sitter. Er mye for foreldrenes skyld (mener jeg). Vendbar sittedel er det jeg ville vektlagt minst, men er noen kunder som er veldig opptatt av det. Tenk litt på at det er snakk om en liten periode du føler behov for det, veldig raskt er ungen større og trenger ikke se på foreldrene sine konstant....? Angående Brio Go Next... Har småå forhjul, anbefaler ingen slike vogner til terreng - men det er vel ulike meninger. Anonymous poster hash: 464b3...82a Jeg har ett barn fra før, derfor jeg har den meningen, husker jeg satte stor pris på å kunne veksle mellom hvilken vei sportsdelen vendte, de kan bli overstimulerte Anonymous poster hash: b36fb...8f8 Jeg har også flere barn Anonymous poster hash: 464b3...82a Okeeeyyy.. Anonymous poster hash: b36fb...8f8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2015 #31 Skrevet 1. mars 2015 Er enig i at vendbar sittedel er viktig. Men kan det være et alternativ å kjøpe en eldre stor vogn som sovevogn i barnehagen som bare kan stå der? Da har du jo city crossen tilgjengelig hele tiden Ja, men,problemet er hvis jeg trenger vogn til begge to samtidig. Kan kjøpe ståbrett osv, men jeg er usikker på om jeg trenger vogn eller ikke til eldstemann. Ikke prøvd desse selv, men har du sett på easywalker mosey, easywalker june eller bugaboo buffalo?Nei hva har de fått i sikkerhetstester? Bugaboo så jeg litt på, men den synes jeg ikke ser noe pen ut, og vognbagen virker trekkfull Anonymous poster hash: b36fb...8f8
Appelsinpiken Skrevet 1. mars 2015 #32 Skrevet 1. mars 2015 Sikkerhetstester vet jeg egentlig ikke, men er 4hjulinger, vendbare står og små sammenlagte Easywalker er vel kjent for å være gode vogner generelt. Men når banret nå er blitt 6 mnder, trenger du egentlig bag lenger da? I har aldri brukt bag lenger enn til maks 5 mnder. Gjør ikke noe om det ikke er paddeflatt i sovestilling så lenge det er tilnærmet flatt.
trintra Skrevet 1. mars 2015 #34 Skrevet 1. mars 2015 MÅ du ha med sovevogna med hjem hver helg?Ja, fordi det hender vi bruker den på tur. Uansett så er poenget at jeg må ha muligheten til å ta med sovevogna hjem. Og den city crossen tar dessverre mye plass i gangen! Den er ikke like svær som Mondial duo f.eks, men ganske stor. Det skal ikke være lett med plassmangel... Kan vel i verste fall sette vogna i kjelleren, men da må jeg bære den gjennom hele huset først, veldig kronglete.Skjønner at den perfekte vogna (for meg) ikke finnes, men er det ikke viktig at en 6 mnd gammel unge kan ha muligheten til å se foreldrene sine i vogna? Det føler jeg er første prioritet.Anonymous poster hash: b36fb...8f8 Jeg skiftet til sportsdel ved ca 5 mnd, og brukte sportsdel svært lite mot meg. Ulike meninger om dette, men kan ikke se hvorfor ungen må se foreldrene hele tiden. Er de våkne vil de jo kikke litt ut rette veien, sover de har det ingen betydning hvilken vei de sitter. Er mye for foreldrenes skyld (mener jeg). Vendbar sittedel er det jeg ville vektlagt minst, men er noen kunder som er veldig opptatt av det. Tenk litt på at det er snakk om en liten periode du føler behov for det, veldig raskt er ungen større og trenger ikke se på foreldrene sine konstant....? Angående Brio Go Next... Har småå forhjul, anbefaler ingen slike vogner til terreng - men det er vel ulike meninger. Anonymous poster hash: 464b3...82a Jeg har ett barn fra før, derfor jeg har den meningen, husker jeg satte stor pris på å kunne veksle mellom hvilken vei sportsdelen vendte, de kan bli overstimulerte Anonymous poster hash: b36fb...8f8 Jeg har også flere barn Anonymous poster hash: 464b3...82a Okeeeyyy.. Anonymous poster hash: b36fb...8f8 ? Jeg prøver å hjelpe deg her, men kan godt la være? Kan MYE om mange vogner siden jeg selger dem og får mange tilbakemeldinger på ulike vogner. Jeg sier jeg har flere barn og at det for meg ikke har vært viktig med sittedel mot meg når de når den alderen. Tror du mistolket den kommentaren min litt? Lykke til med valget av ny vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå