Gå til innhold

slutte på prevensjon uten at manne vet det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vell mannen har ett ansvar han også, han kan tenke med den andre hjernen enn bare den lille hjernen. Bruk kondom for sikkerhetskyld! Så minske sjansen ennå mer for å bli ufrivillig far!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe jeg har lært opp igjennom er det at man ikke kan stole på noen andre enn seg selv. Hvis man absolutt ikke vil ha barn bør man unngå sex, evt ta ansvar og forholdsregler så langt det lar seg gjøre selv. Det vil si at mannen bør sterilisere seg evt. bruke kondom hvis han ikke vil ha barn. Det er ikke dermed sagt at det er greit å lure mannen sin, men it takes two to tango.

Anonymous poster hash: b8c4a...825

Skrevet

Vell mannen har ett ansvar han også, han kan tenke med den andre hjernen enn bare den lille hjernen. Bruk kondom for sikkerhetskyld! Så minske sjansen ennå mer for å bli ufrivillig far!

Dersom kvinnen sier at hun går på prevensjon, så burde man kunne stole på det, selv om det er tydelig her inne at ikke alle er verdt å stole på. Det er trist når det er sånn, men samtidig vondt for de som kanskje blir mistrodd sånn at mannen føler han må bruke kondom fordi han ikke stoler på partneren når hun sier at hun bruker prevensjon. For min del hadde det vært et stort tillitsbrudd, og en fundamental sprekk i forholdet. 

Anonymous poster hash: 24fe6...325

Skrevet

Kjenner ei som gjorde det med tredjemann. Mannen hadde ikke ønsket det, siden han syntes det var nok med de to de allerede hadde som da var 2 og 4 år. Så det endte med at han ikke klarte mer etter tredjemann kom, og flyttet da babyen var 7 mnd. Han er en kjempeflink far til barna slik jeg ser det, har de annenhver uke fra onsdag til søndag. Mor synes far er en drittsekk, men jeg kjenner de begge, og utifra mine meninger er barna heldige som har han! Tror mor er sjalu, rett og slett. 

Mor sitter nå i en leid leilighet uten noe særlig god jobb. Hun har råd til å ta vare på barna og gi dem det de trenger, men ikke så mye utover det. Far har en god jobb og tjener godt. Han er den som tar barna med på ferier til utlandet og kan gi dem litt andre opplevelser som mor ikke har ressurser til. Selv om mor lurte far, straffer han ingen av barna på noen måter. Men han taklet rett og slett ikke hverdagen med tre små rundt seg hele døgnet hver dag. Han synes det er godt med en pause innimellom, og lader heller opp til alle mann kommer. Så får han den fritiden han har behov for, og har vel egentlig det beste i fra begge sider som han selv sier. Han er ikke den typiske mannen som elsker å låse seg så alt for fast, og trives med å gjøre det han vil også litt innimellom. Det var det ikke mye rom for sammen med barnemoren.

Jeg ble gravid med tredje gang da jeg gikk på spiral, og da kom det tvillinger til oss. Vi var egentlig ferdige med barn, så vi diskuterte mye frem og tilbake. Vi kom begge frem til at vi ville beholde tvillingene, og vi har aldri angret på valget. De andre to var planlagt, og jeg personlig mener at dette er et såpass stort valg at begge skal ha lyst og ønske barna velkommen. 
Men å slutte på prevensjon av egen egosime, slike kvinner fortjener ikke å få beholde mannfolka! Fysj og fy, sier nå jeg!

Anonymous poster hash: c71f4...2aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...