Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Noen som har gjort dette eller kjenner noen som har gjort det og fått en baby? Hvordan gikk det med forholdet etterpå? Anonymous poster hash: 60d64...9b1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Og fant mannen deres ut han hadde blitt lurt? Anonymous poster hash: 60d64...9b1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Ja har gjort det tre ganger. Anonymous poster hash: 5e266...0de
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Oi.... Dette er da virkelig ikke akseptabelt ! Anonymous poster hash: 2c321...c56
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Ja har gjort det tre ganger. Anonymous poster hash: 5e266...0de Hvordan går det an å tro på det tre ganger? Anonymous poster hash: 60d64...9b1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Ja har gjort det tre ganger. Anonymous poster hash: 5e266...0de Hvordan går det an å tro på det tre ganger? Anonymous poster hash: 60d64...9b1 De er åpenbart like smarte begge to. Å slutte mer prevensjon for å lure mannen er råttent gjort, ikke minst ovenfor den stakkars babyen. Anonymous poster hash: 5d8fe...e1a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #7 Skrevet 27. februar 2015 En jeg kjenner gjorde det. Endte i abort og tårer. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt klarer å tenke på å lure partneren din på den måten. Anonymous poster hash: b2441...5e2
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #8 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har ikke tenkt å gjøre det jeg vil stoppe noen som har tenkt til å gjøre det, derfor ville jeg høre hvordan det gikk for andre som hadde gjort det. Anonymous poster hash: 60d64...9b1
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #9 Skrevet 27. februar 2015 Tror nok det er mange barn som blir til slik. Egentlig ikke greit, men hvis du vet at mannen er glad i barn og er en god far så er det vel ikke det værste ebnkan gjøre. Anonymous poster hash: 30973...698
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #10 Skrevet 27. februar 2015 Jeg synes det er forkastelig Anonymous poster hash: 6692b...d9f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #11 Skrevet 27. februar 2015 Det er totalt forkastlig og i mine øyne en form for utroskap som er værre enn å ligge med andre. Anonymous poster hash: 15d3d...c36
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #12 Skrevet 27. februar 2015 Jeg kjenner ei som gjorde det. Hun skrøt VELDIG av det, sa liksom til babyen: "vi lurte pappa, vi"..... Men det gikk veldig bra da, de har fått ett barn til og har giftet seg. Men jeg ville IKKE gjort det, syns det å få barn er en så stor greie, at det er ikke noe man skal "lure" noen til.... Anonymous poster hash: e78c9...4ae
the amazing spidermamma Skrevet 27. februar 2015 #13 Skrevet 27. februar 2015 For en måte å finne ut at man ikke kan stole på partneren sin på! Skikkelig dårlig gjort å lyve om noe så viktig.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #14 Skrevet 27. februar 2015 Det er totalt forkastlig og i mine øyne en form for utroskap som er værre enn å ligge med andre. Anonymous poster hash: 15d3d...c36 Enig. Tror nok det forekommer hyppig. Uanstendig oppførsel. Anonymous poster hash: f2038...965
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #15 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har hatt kompiser i forhold hvor dette nok ville vært det greieste. De synes det er en så stor og skummel ting å skulle planlegge å få barn at de nesten skulle ønske at det "bare skjedde" (deres ord), men da snakker vi om menn som tross alt har tenkt tanken på å få barn. Å med vilje lure barn på noen som ikke vil ha er bare slemt. Jeg synes det er hakket verre å gjøre det mot noen som ikke vil ha barn i det hele tatt kontra å få et barn til, i hvert fall om man kun har en fra før, fordi konsekvensen av ingen kontra en er så mye større enn å gå fra en til to, men feil er det uansett. Jeg sitter vel litt i glashus ettersom mitt første barn ikke var planlagt, men det var ikke med vilje, og pappaen fikk en reell mulighet til å ikke ha noen kontakt, selv om det vel for mange ikke er et alternativ når de først vet at barnet eksisterer. Jeg har forøvrig heller ikke bedt om penger. Det tok fem år før han kom på banen, nå er det sporadisk samvær, noe som fungerer greit. Anonymous poster hash: 9dd22...5ae
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #16 Skrevet 27. februar 2015 Jeg vurderer det om ett års tid, men det er ikke for å lure mannen, men overraske ham. Vi har allerede to barn, han ønsker ett til, men jeg vil ikke. Har vært diskutert i ca 6 mnd nå, og jeg er litt mer på gli nå enn det jeg tidligere har vært. Så om jeg blir klar for enda ett barn vurderer jeg å slutte på prevensjon uten å si noe for så å overraske ham med en positiv test. Men da skal jeg være veldig sikker på at han fremdeles ønsker et barn til, altså! Anonymous poster hash: 19d66...956
Jezebel Skrevet 27. februar 2015 #17 Skrevet 27. februar 2015 Ja har gjort det tre ganger. Anonymous poster hash: 5e266...0de Du er med andre ord ikke gift med den skarpeste kniven i skuffen? Gitt at det er samme mann, selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #18 Skrevet 27. februar 2015 Jeg gjorde det,å endte med at kjæresten min slo opp så fort han hørte ordet "gravid". Jeg tok ikke det så tungt for jeg fikk jo babyen som for min del hadde vært veldig etterlengtet. Anonymous poster hash: a8ad6...5a3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #19 Skrevet 27. februar 2015 Jeg gjorde det,å endte med at kjæresten min slo opp så fort han hørte ordet "gravid".Jeg tok ikke det så tungt for jeg fikk jo babyen som for min del hadde vært veldig etterlengtet. Anonymous poster hash: a8ad6...5a3 og det synes du virkelig er rettferdig ovenfor barnet da, at h*n har en far som ikke er interessert?herregud kor egoistiske enkelte er, sjokket!! Anonymous poster hash: 4424b...4df
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #20 Skrevet 27. februar 2015 nei, men ble beskyldt for det. ble gravid på prevensjon. det viste seg at jeg ble gravid like etter at jeg hadde startet opp med medisiner for en kronisk sykdom jeg har og den nye medisinen svekket effekten av prevensjonen. Dette hadde legen min ikke sagt noe om. Bytta fastlege, og mannen måtte bli med til den nye fastlegen for å få bekreftet at, jo den nye medisinen hadde svekket prevensjonen og det var ikke min "skyld" at noen ville satt seg i den situasjonen frivillig hvor de lurer mannen sin kan jeg ikke fatte! Anonymous poster hash: c93d5...eaa
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #21 Skrevet 27. februar 2015 Jeg gjorde det,å endte med at kjæresten min slo opp så fort han hørte ordet "gravid".Jeg tok ikke det så tungt for jeg fikk jo babyen som for min del hadde vært veldig etterlengtet. Anonymous poster hash: a8ad6...5a3 og det synes du virkelig er rettferdig ovenfor barnet da, at h*n har en far som ikke er interessert?herregud kor egoistiske enkelte er, sjokket!! Anonymous poster hash: 4424b...4df Faren ble intressert når småen var 6 mnder å nå er barnet 3 år. Han ser faren jevnlig. Anonymous poster hash: a8ad6...5a3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #22 Skrevet 27. februar 2015 Men utroskap er like ille. Splitter familie der og. Jeg har ingen prevensjon og det veit gubben. Anonymous poster hash: b5f21...b1e
Villbringebringebær Skrevet 27. februar 2015 #23 Skrevet 27. februar 2015 Å slutte på prevensjon bak partnerens rygg er ikke okei! Like lite okei som at mannen sterliserer seg bak partneren son rygg! Akkurat samme sak bare omvendt! Her bruker vi ikke prevensjon, begge er fullt klar over dette og tar eventuelle konsekvenser med smil og glede.
Tonje-84 Skrevet 27. februar 2015 #24 Skrevet 27. februar 2015 Syntes det er en utrolig egoistisk ting å gjøre! Jeg var klar for barn lenge før samboeren min, men kunne ikke falt meg inn å gjøre noe sånt, da jeg elsker samboeren min og ville aldri brutt tilliten på den måten. Er han ikke klar så er han ikke klar, da venter man hvis det er kjærlighet, så klarer man det....
Keiserpingvin Skrevet 27. februar 2015 #25 Skrevet 27. februar 2015 Dere som gjør dette, lurer på hva dere hadde sagt dersom dere ikke ville ha flere barn, og mannen tuklet med prevensjonen så dere plutselig ble gravide. Regner med det ikke hadde vært så greit da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå