Gå til innhold

Dere som har mer enn 70 % av daglig omsorg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar :)

Er det noen som vet ang overgangsstønad som jeg spurte om lengre opp? Anonymous poster hash: 36d1d...450

Taket går på rundt 400000 tror jeg det er. Da jeg hadde 380000 i lønn fikk jeg 1000kr i os.Anonymous poster hash: c504e...a15

Jeg tjener 465 000 kr, får 600kr i os, 1500kr i stønad til barnetilsyn.

Anonymous poster hash: e8791...af6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har barna 100%

15000 i AAP

8000 i overgangsstønad

1000 i bostøtte

2800 til barnetilsyn

2900 i barnetrygd

9600 fra lånekassen

Ikke noe i bidrag

Anonymous poster hash: d4607...ec8

ville sjekket om du får for mye i OS, jeg hadde mindre i aap før skatt en det du har og fikk mindre OS en det du gjør. De hadde ikke justert riktig til å begynne med og jeg fikk tilbakebetalingskrav. Heldigvis for meg så hadde jeg gjort alt jeg skulle gjøre og slapp å betale tilbake pengene.

Anonymous poster hash: f2df3...020

Skrevet

Har barna 100%15000 i AAP8000 i overgangsstønad1000 i bostøtte2800 til barnetilsyn2900 i barnetrygd9600 fra lånekassenIkke noe i bidragAnonymous poster hash: d4607...ec8

ville sjekket om du får for mye i OS, jeg hadde mindre i aap før skatt en det du har og fikk mindre OS en det du gjør. De hadde ikke justert riktig til å begynne med og jeg fikk tilbakebetalingskrav. Heldigvis for meg så hadde jeg gjort alt jeg skulle gjøre og slapp å betale tilbake pengene. Anonymous poster hash: f2df3...020

Jeg kan høre med de, men det ble justert rett før jul. Måtte betale tilbake for jeg fikk litt over 9000 i mnd og det var feil (noe jeg hadde sagt ifra om, så jeg trengte bare å betale tilbake halvparten). Ble krøll da jeg ikke skulle få AAP lenger, og så ble det bestemt at jeg skulle ha det allikevel (gleder meg til å bli ferdig med NAV..)

Skrevet

Har barna 100%15000 i AAP8000 i overgangsstønad1000 i bostøtte2800 til barnetilsyn2900 i barnetrygd9600 fra lånekassenIkke noe i bidragAnonymous poster hash: d4607...ec8

ville sjekket om du får for mye i OS, jeg hadde mindre i aap før skatt en det du har og fikk mindre OS en det du gjør. De hadde ikke justert riktig til å begynne med og jeg fikk tilbakebetalingskrav. Heldigvis for meg så hadde jeg gjort alt jeg skulle gjøre og slapp å betale tilbake pengene. Anonymous poster hash: f2df3...020
Jeg kan høre med de, men det ble justert rett før jul. Måtte betale tilbake for jeg fikk litt over 9000 i mnd og det var feil (noe jeg hadde sagt ifra om, så jeg trengte bare å betale tilbake halvparten). Ble krøll da jeg ikke skulle få AAP lenger, og så ble det bestemt at jeg skulle ha det allikevel (gleder meg til å bli ferdig med NAV..)

Jeg fikk 6000kr totalt i for mye OS forde NAV sin saksbehandler ikke klarte å regne ... Hun hadde alle riktige tall-men klarte ikke finne summen av 80% lønn riktig. Dermed måtte JEG tilbakebetale halvparten -greit nok da det er penger jeg ikke hadde krav på! Men det dobbeltsjekka ikke jeg da de hadde alle opplysninger..

Så er greit å sjekke før summen Evt blir stor om den er feil !

Anonymous poster hash: 65a35...d24

Skrevet

Jeg kan høre med de, men det ble justert rett før jul. Måtte betale tilbake for jeg fikk litt over 9000 i mnd og det var feil (noe jeg hadde sagt ifra om, så jeg trengte bare å betale tilbake halvparten). Ble krøll da jeg ikke skulle få AAP lenger, og så ble det bestemt at jeg skulle ha det allikevel (gleder meg til å bli ferdig med NAV..)Anonymous poster hash: d4607...ec8

Jeg fikk 6000kr totalt i for mye OS forde NAV sin saksbehandler ikke klarte å regne ... Hun hadde alle riktige tall-men klarte ikke finne summen av 80% lønn riktig. Dermed måtte JEG tilbakebetale halvparten -greit nok da det er penger jeg ikke hadde krav på! Men det dobbeltsjekka ikke jeg da de hadde alle opplysninger..

Så er greit å sjekke før summen Evt blir stor om den er feil !Anonymous poster hash: 65a35...d24

Da skal jeg høre med de i morgen. Tusen takk for tips :)

Skrevet

Lønn 17000

barnetrygd 2x 970

bidrag 3500 når far finner ut at dette gidder han å betale.

Anonymous poster hash: 188a8...216

Skrevet

Tjener 650.000 kr. Får ingen støtte eller bidrag. Jeg og pappaen setter inn likt beløp på en konto som vi begge har kort til og betaler Sfo og andre ting til barna fra den kontoen. Får en ekstra barnetrygd.

Anonymous poster hash: fffc3...991

Takk for svar:)

Er det på en måte bidrag basert på privat avtale? Når far også setter inn penger, mener jeg?

Anonymous poster hash: 36d1d...450

Vi het kun privat avtale ja. Aldri kranglet eller trengt andre for å tilrettelegge livet til barna våre

Anonymous poster hash: fffc3...991

Skrevet

Svarer allikevel selv om jeg har barna ca 63%.

1. Overgangstønad 9800 kr

2. Barnetillegg 2940 kr

3. Hjelpestønad 1100

4. AAP 12600

5. Barnetrygd 2900

6. 5300 kr i bidrag fra far

Anonymous poster hash: a47ce...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...