Gjest Gul stjerne Skrevet 25. februar 2015 #26 Skrevet 25. februar 2015 Spis normale måltider, ca fire ganger om dagen. De resterenden 96 gangene du måååå spise, må du være smart. Spis gulrøtter, kålrabi, tomater. Tygg kål, hodekål og kinakål. Spis agurk. Spis tørre, grove knekkebrød. Drikk mye vann.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #27 Skrevet 25. februar 2015 Kjeder du deg mye? Jeg tror du bare må ta deg sammen og tenke på noe annet en mat, mat, mat!! Anonymous poster hash: 52a61...ec2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #28 Skrevet 25. februar 2015 Jeg følger kroppen jeg, spiser når den vil ha mat, og hviler når den vil ha hvile. Er det noen gang man bør høre på kroppen sin så er det vel når den jobber intenst med å lage et nytt menneske? Stol på at den vet hva den gjør, og spis når du er sulten Anonymous poster hash: 6ede3...34b
Linkii87 Skrevet 25. februar 2015 #29 Skrevet 25. februar 2015 I første trimester var jeg så sulten at jeg var kvalm. Lytt til kroppen og spis når du er sulten. Jeg hadde alltid med meg blåbær smoothie og noen gulerøtter som jeg tok mellom frokost/lunsj. Ellers drakk jeg MASSE vann :-)
Gjest Runforit Skrevet 25. februar 2015 #30 Skrevet 25. februar 2015 I første trimester var jeg så sulten at jeg var kvalm. Lytt til kroppen og spis når du er sulten. Jeg hadde alltid med meg blåbær smoothie og noen gulerøtter som jeg tok mellom frokost/lunsj. Ellers drakk jeg MASSE vann :-) Jeg tenker at vann er lurt. Mange mikser tørst og sult og man trenger ekstra vann når en er gravid. Jeg drikker mange liter om dagen. Ellers er det lurt med sunne småting en kan knaske på utenom måltider som frukt, tangselleri, gulerøtter etc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #31 Skrevet 25. februar 2015 I første trimester var jeg så sulten at jeg var kvalm. Lytt til kroppen og spis når du er sulten. Jeg hadde alltid med meg blåbær smoothie og noen gulerøtter som jeg tok mellom frokost/lunsj. Ellers drakk jeg MASSE vann :-) Jeg tenker at vann er lurt. Mange mikser tørst og sult og man trenger ekstra vann når en er gravid. Jeg drikker mange liter om dagen. Ellers er det lurt med sunne småting en kan knaske på utenom måltider som frukt, tangselleri, gulerøtter etc pøh, jeg vil ikke si at at det å vøre skikkelig sukten kan sammenlignes med å være tørst, for noe sprøyt! Anonymous poster hash: 6cf5d...a0c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #32 Skrevet 25. februar 2015 Jeg var sånn i uke 5-6,så kom kvalmen for fullt rundt uke 7-8... Det eneste som hjalp mot kvalmen var å spiser, bare jeg holdt opp å spy lenge nok til at jeg klarte å få i meg noe mat. Etter 13-14 uker begynte det å bli bedre,da var jeg på -6 kilo. Anonymous poster hash: 03022...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå