Gå til innhold

Må bare få ut litt irritasjon: Lodde og Linn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heller Lodde og linn enn Misha og Miskha.. Hater den sutrete lille slemme ungen! Tortur å høre på det!

Anonymous poster hash: 19212...53d

Er du helt på jordet?  :tunge1:   Masha og Miskha er jo herlig. Lodde og Linn er jo grusomt. Herregud, for en ufordragelig, sutrete drittunge. Men aller værst er Daniel Tiger, høyere nødrimfaktor skal du lete lenge etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fytterakkern, det MÅ da kunne være ulovlig med den grusomme, skrikete stemmen til "Linn" så tidlig om morgenen? Jeg får helt fnatt av det programmet!

Vet irriterende barneprogrammer har vært tatt opp før, men hva er ditt mareritt for tiden?

Heldigvis sender de ikke Fugleveien 3 lenger. De barna synger så grusomt!!

Anonymous poster hash: afe12...887

Må de se på tv om morgenen da? Dårlig start på dagen

Ja, de MÅ nok se på TV. De har nok en sjelden sykdom som gjør at de får hjertestans hvis de ikke får morradosen med TV.

Du kan jo kanskje prøve å være alenemor til FIRE unger, hvor den ungste står opp før sola før du kritiserer HI for å bruke TV for å komme seg gjennom morran. Hva så om TV ikke er den helt perfekte løsningen? Barna tar ikke skade av en halvtime TV på morran. Gjør du alt perfekt?

Og om du skulle være alenemor til fire unger så gir det deg ikke rett til å dømme. Det som funker for deg trenger ikke fungere like bra for alle. 

Endret av Jezebel
Skrevet

Ja, stemma til Linn er helt forferdelig. Ille nok i 6-tiden om kvelden, og kan se for meg for mye den ville skjære i tidlige morgentimer. 

Anonymous poster hash: 0a7d5...775
Skrevet

Jeg er så ufin at jeg kun setter på de seriene jeg synes er ok. Gidder ikke å se på rubbel og bit av søppeltv...

Dora er helt på kanten, samme med Ni Hao Kai Lan, helst setter jeg på bumpi bjørner eller andre gamle serier, da kan vi kose oss sammen. Bruker ikke tid på å irritere meg over tv.

Hva i allverden er Ni Hao Kai Lan? 

FANTASTISK nick, forresten:-)

Skrevet

Fytterakkern, det MÅ da kunne være ulovlig med den grusomme, skrikete stemmen til "Linn" så tidlig om morgenen? Jeg får helt fnatt av det programmet!

Vet irriterende barneprogrammer har vært tatt opp før, men hva er ditt mareritt for tiden?

Heldigvis sender de ikke Fugleveien 3 lenger. De barna synger så grusomt!!Anonymous poster hash: afe12...887

Ja, de MÅ nok se på TV. De har nok en sjelden sykdom som gjør at de får hjertestans hvis de ikke får morradosen med TV.

Du kan jo kanskje prøve å være alenemor til FIRE unger, hvor den ungste står opp før sola før du kritiserer HI for å bruke TV for å komme seg gjennom morran. Hva så om TV ikke er den helt perfekte løsningen? Barna tar ikke skade av en halvtime TV på morran. Gjør du alt perfekt?

Og om du skulle være alenemor til fire unger så gir det deg ikke rett til å dømme. Det som funker for deg trenger ikke fungere like bra for alle.

Hehe, strålende svar :)

Jeg har en unge som ofte får lov å se på tv jeg. Ikke er jeg alene med henne heller. En deilig og rolig start på dagen for både store og små :)

Misha og Miska er kuule. "kvifor søv du ikkje" :) men stemmen til Georg i Brannmann Sam skjærer i ørene, det er da ingen som snakker sånn!!

Skrevet

Husker da vi fant ut at barne-tv på morgenen begynner ALT for sent.. Tror det var 0600 eller 0630... Det som var aktuelt for de den gang i alle fall.............. Deilig at den er over.... 

Om de nå står opp så tidlig, så har de heldigvis andre ting og stysselsette seg med, evt så går det noe som passer "hele døgnet" på en eller annen kanal :)

Anonymous poster hash: 0c5e1...ffd
Skrevet

Åh, Lodde og Linn kan ta seg en bolle. "JEG KAn BARE SNAKKE I ETT VOLUM OG JEG EEEELSkER LODDE". Og hvorfor må alle de voksne bli "skremt" av Lodde slik at Linn må si " det er bare en lekeedderkopp"? Har de ikke sett dyret før på de 500 bildene de har av lodde og linn i stua?

Når det gjelder Daniel Tiger får jeg fnatt at det skal være så superpedagogisk hele tiden. " For jeg er så veldig glad i deg( kose på skjermen".

Men savner Baby Jack :)

Anonymous poster hash: 34207...c26

Kunne ikke vært mer enig! Det samme hver eneste gang... Man må bare irritere seg selv om det er barne tv og er laget for barn... Jenta mi EEELSKER lille Jack (hun er 1 1/2), og heldigvis finnes noen episoder på nett- tv.. ;-)

Skrevet

Takk for støtten, Anonym! Men jeg skal ikke smøre på her, jeg er ikke alenemor, men alene med alle om morgenen siden mannen er ute av døra kl 6! Men jeg skal ærlig innrømme at tv'en er på i helgene også, ikke alle som vil sette seg ned og bygge lego med de minste kl 5.30, men bøyer meg i støvet for de som orker!

Tilbake til tema: Daniel Tiger holder jeg faktisk ut med, kanskje fordi de stort sett synger rent? Eller kanskje vi ikke har sett på det nok ennå.... ;-)

HI

Skrevet

Takk for støtten, Anonym! Men jeg skal ikke smøre på her, jeg er ikke alenemor, men alene med alle om morgenen siden mannen er ute av døra kl 6! Men jeg skal ærlig innrømme at tv'en er på i helgene også, ikke alle som vil sette seg ned og bygge lego med de minste kl 5.30, men bøyer meg i støvet for de som orker!

Tilbake til tema: Daniel Tiger holder jeg faktisk ut med, kanskje fordi de stort sett synger rent? Eller kanskje vi ikke har sett på det nok ennå.... ;-)

HI

...jeg har det veldig gøy med deeeeeeg!!!!

Anonymous poster hash: ff748...f6c

Skrevet

Åh, Lodde og Linn kan ta seg en bolle. "JEG KAn BARE SNAKKE I ETT VOLUM OG JEG EEEELSkER LODDE". Og hvorfor må alle de voksne bli "skremt" av Lodde slik at Linn må si " det er bare en lekeedderkopp"? Har de ikke sett dyret før på de 500 bildene de har av lodde og linn i stua?

Når det gjelder Daniel Tiger får jeg fnatt at det skal være så superpedagogisk hele tiden. " For jeg er så veldig glad i deg( kose på skjermen".

Men savner Baby Jack :)

Anonymous poster hash: 34207...c26

Skyll og tørk og så bla bla bla!!!!!!

Anonymous poster hash: ff748...f6c

Åååå den sangen får jeg ikke ut av hueeee

Anonymous poster hash: 1f7aa...5cf

Skrevet

Jeg er så ufin at jeg kun setter på de seriene jeg synes er ok. Gidder ikke å se på rubbel og bit av søppeltv...

Dora er helt på kanten, samme med Ni Hao Kai Lan, helst setter jeg på bumpi bjørner eller andre gamle serier, da kan vi kose oss sammen. Bruker ikke tid på å irritere meg over tv.

Ligner på dora, men de lærer japansk istedetfor engelsk! ni hao = hei:-)

Anonymous poster hash: ac1f7...717

Skrevet

Enig hi! For ikke å snakka om lille Jack (eller hva det nå heter) ååååh! Grøss og gru! "Jakki jakki do do di, bæ bæ bæ bæ do do si" spy!

Anonymous poster hash: 14912...b4f

Skrevet

Ligner på dora, men de lærer japansk istedetfor engelsk! ni hao = hei:-)

Anonymous poster hash: ac1f7...717

Ok, det høres litt irriterende ut, ja. Men "ni hao" er kinesisk;-)

Skrevet

Tilly og vennene.. Lenge siden sist nå, takk Gud for det! Får flatt av de som sier hva som kommer også, alle unntatt han som er mørk i huden. Han er så bra :)

Anonymous poster hash: b301f...457

Skrevet

Blir helt gal av bubble guppies på nick jr. Ser jo ut som hele gjengen har fått slag!

Anonymous poster hash: 595ac...877

Skrevet

Heller Lodde og linn enn Misha og Miskha.. Hater den sutrete lille slemme ungen! Tortur å høre på det!

Er du helt på jordet? :tunge1: Masha og Miskha er jo herlig. Lodde og Linn er jo grusomt. Herregud, for en ufordragelig, sutrete drittunge. Men aller værst er Daniel Tiger, høyere nødrimfaktor skal du lete lenge etter.

Masha og miskha er helt klart noe av det bedre på barnetv for tiden!!

Men Daniel tiger, lodde og Linn og Rodde og kikkan får meg til å savne både baby jake og drømmehagen.

Skrevet

Ha ha ha ha, nå er jeg glad for at barna mine har sluttet å se på barne-tv. Jeg husker Teletubbies, de var populære ei gang i tida. Kan enda sangen, Tinki Winki, Tipsy, La la, Poooooo :danse:

Skrevet

Vesla elsker Masha, og det gjør jeg også.

Pappaen min (altså jentas morfar) passer henne fast en dag i uka, og han er også en stor fan av serien, så de to ser ofte episoder sammen. Vi bruker alle å sammenligne ham med bjørnen, og vesla med Masha. Hun gjør ugagn, og stakkars bestefar rydder opp. :)

Ellers er vi store fan av Postmann Pat her i huset, og både store og små synger med for full hals når kjenningsmelodien starter. :)

Anonymous poster hash: 044b6...f2b

Skrevet

Pappaen min (altså jentas morfar) passer henne fast en dag i uka, og han er også en stor fan av serien, så de to ser ofte episoder sammen. Vi bruker alle å sammenligne ham med bjørnen, og vesla med Masha. Hun gjør ugagn, og stakkars bestefar rydder opp. :)

Ellers er vi store fan av Postmann Pat her i huset, og både store og små synger med for full hals når kjenningsmelodien starter. :)Anonymous poster hash: 044b6...f2b

Postmann Pat har jo sin sjarm han, selv om han er en nokså udugelig postmann. Han klarer jo å kludre til selv de enkleste oppgaver.

Anonymous poster hash: 05638...6b7

Skrevet

Ellers er vi store fan av Postmann Pat her i huset, og både store og små synger med for full hals når kjenningsmelodien starter. :)Anonymous poster hash: 044b6...f2b

Postmann Pat har jo sin sjarm han, selv om han er en nokså udugelig postmann. Han klarer jo å kludre til selv de enkleste oppgaver. Anonymous poster hash: 05638...6b7

Er jo det som er så herlig med Pat. Han er en kløne og en klovn, og vesla ler godt av ham. Etter å ha sett episoden da han er klovn på sirkus, og sklir på et bananskall, hadde vesla en periode der hun la fra seg bananskall overalt, i håp om at foreldre og besteforeldre skulle "ta en Pat". Hehe.

Anonymous poster hash: 044b6...f2b

Skrevet

Postmann Pat har jo sin sjarm han, selv om han er en nokså udugelig postmann. Han klarer jo å kludre til selv de enkleste oppgaver.

Anonymous poster hash: 05638...6b7

Spesialpakkeservice🎶 Hva tror du det kan være i dag?!?

Etter at Pat fikk medalje for den fantastiske jobben han gjør som Postmann, gjør jeg nå alt jeg kan for å unngå at han ruller over skjermen her hjemme. Han skulle fått oppsigelsen istede.

Skrevet

Er du helt på jordet? :tunge1: Masha og Miskha er jo herlig. Lodde og Linn er jo grusomt. Herregud, for en ufordragelig, sutrete drittunge. Men aller værst er Daniel Tiger, høyere nødrimfaktor skal du lete lenge etter.
Masha og miskha er helt klart noe av det bedre på barnetv for tiden!!

Men Daniel tiger, lodde og Linn og Rodde og kikkan får meg til å savne både baby jake og drømmehagen.

Helt motsatt her. Tar alle de andre seriene før Masha og Miskha. Den jentungen er bare FOR irriterende ;) Heller ikke noe stor fan at Casper og Lisa, eller bråkebøttene Kash og Zook .

Anonymous poster hash: d1638...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...