Gå til innhold

Må bare få ut litt irritasjon: Lodde og Linn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytterakkern, det MÅ da kunne være ulovlig med den grusomme, skrikete stemmen til "Linn" så tidlig om morgenen? Jeg får helt fnatt av det programmet!

Vet irriterende barneprogrammer har vært tatt opp før, men hva er ditt mareritt for tiden?

Heldigvis sender de ikke Fugleveien 3 lenger. De barna synger så grusomt!!

Anonymous poster hash: afe12...887
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er også lov å la være å putte barna foran TV - skjermen om morgenen. ..

Anonymous poster hash: 52231...d12

Gjest Julia1984
Skrevet

Mine ser aldri barne tv om morgenen. Har vi ekstra tid leker de med lego eller tegner.

Skrevet

Jeg får noia av Daniel tiger. Hva er greia med å være så fordømt positiv og glad hele tiden?! "Hvis du er sint og sur, så ta en sang!" WTF??!

Anonymous poster hash: 1d678...53b

Skrevet

Selvfølgelig... Jeg er dessverre ikke så pedagogisk korrekt som dere, men jeg er alene om morgenen med fire barn i alderen 1-7 år, som skal ha frokost, matpakker, kles på, pusse tenner og få de av gårde til skole, følge til bhg etc etc. Minste våkner mellom 5.30 og 6. Barne-tv er en ganske god hjelp da!

Skrevet

Snøbarna var grusom..

Anonymous poster hash: 85509...188

Skrevet

Så enig, hi! Hjelpe meg for en måte å snakke på..! Blir amper av tanken..! :D

Flott at dere ikke trenger tv folkens, men det bryr nok hi rett i ræva. Hun kommenterte en spesifikk tv-serie, hvorfor gå inn på tråden om du aldri lar barna se det? Tullehøner!

Anonymous poster hash: ff748...f6c

Skrevet

Tv er genialt om treåringen våknar 6.30 og eg ikkje skal på tidligvakt. Blir meiningslaust å starte dagen så tidlig da. Dessutan skal eg ha minst ein kaffikopp før eg er tilsnakkandes.

Skrevet

Av en eller annen grunn digger to- og fireåringen Lodde og Linn. Jeg er enig med deg, HI, i at stemmen er grusom. Synes også Linn er sutrete og pysete. Jeg ville blitt skikkelig oppgitt hvis mine barn oppførte seg slik.

Anonymous poster hash: 3c251...b7b

Skrevet

Minste her elsker kjenningsmelodien til Lodde og Linn, men ser ikke stort på det. 

Det som går på repeat her i huset er Misha og Mashka (jepp, det var definitivt feilskrevet) og Frost, som jeg skal holde ut, men spar meg for Teletubbies, I Carly og Beyblade!!! 

Anonymous poster hash: bd01f...455
Gjest Julia1984
Skrevet

En grusom stemme er på et av verktøyene til "Handy Mandy". Da snakker vi virkelig skrikende, masende stemme...

Skrevet

Daniel tiger kan du få billig av meg!! Hver gang vi ser det synger jeg den grusomme sangen i to dager.

Skrevet

Heller Lodde og linn enn Misha og Miskha.. Hater den sutrete lille slemme ungen! Tortur å høre på det!

Anonymous poster hash: 19212...53d
Skrevet

Daniel tiger er grusom!! og moren til Linn som alltid blir skremt av lodde :sur:  :sur:

Anonymous poster hash: 7a23e...1bf
Skrevet

Heller Lodde og linn enn Misha og Miskha.. Hater den sutrete lille slemme ungen! Tortur å høre på det!

Anonymous poster hash: 19212...53d

Hva er det med de sippete barnetvfigurene? Husker jeg fik helt noia av sutrepaven Muffin i Fugleveien 3. Liker barn virkelig å se på slike furtefigurer?

Anonymous poster hash: 3c251...b7b

Skrevet

Her har vi sett alle episoder av Misha og Mashka på NarK og netflix ørten ganger, digger den serien! Men synes synd på bjørnen da:)

Skrevet

Får fnatt av både Lodde og Linn, og Daniel Tiger. " Vil du bli min,vil du bli min, vil du bli min NABO?!" NEI!!!

Anonymous poster hash: 05638...6b7

Skrevet

Åh, Lodde og Linn kan ta seg en bolle. "JEG KAn BARE SNAKKE I ETT VOLUM OG JEG EEEELSkER LODDE". Og hvorfor må alle de voksne bli "skremt" av Lodde slik at Linn må si " det er bare en lekeedderkopp"? Har de ikke sett dyret før på de 500 bildene de har av lodde og linn i stua?

Når det gjelder Daniel Tiger får jeg fnatt at det skal være så superpedagogisk hele tiden. " For jeg er så veldig glad i deg( kose på skjermen".

Men savner Baby Jack :)

Anonymous poster hash: 34207...c26

Skrevet

Åh, Lodde og Linn kan ta seg en bolle. "JEG KAn BARE SNAKKE I ETT VOLUM OG JEG EEEELSkER LODDE". Og hvorfor må alle de voksne bli "skremt" av Lodde slik at Linn må si " det er bare en lekeedderkopp"? Har de ikke sett dyret før på de 500 bildene de har av lodde og linn i stua?

Når det gjelder Daniel Tiger får jeg fnatt at det skal være så superpedagogisk hele tiden. " For jeg er så veldig glad i deg( kose på skjermen".

Men savner Baby Jack :)

Skyll og tørk og så bla bla bla!!!!!!

Skrevet

Kjære folk, d er BARNEtv!!

Så lenge ungene koser seg, så kan jo DERE ta en bolle... Hjelpes!

Anonymous poster hash: db84b...9c5

Skrevet

Jeg er så ufin at jeg kun setter på de seriene jeg synes er ok. Gidder ikke å se på rubbel og bit av søppeltv...

Dora er helt på kanten, samme med Ni Hao Kai Lan, helst setter jeg på bumpi bjørner eller andre gamle serier, da kan vi kose oss sammen. Bruker ikke tid på å irritere meg over tv.

Gjest flykræsj
Skrevet

Synes "Lodde og Linn" er søt jeg da... NRK super har stort sett bra barneTV. Disneychannel kan jeg heller få fnatt av.

Skrevet

Irriterer meg faktisk ikke over noen av de hehe , mulig jeg er barnslig eller jeg bare koser meg når ungene koser seg . Kun Teletubbies er littegrann to much men jeg ser mer enn gjerne på det om minsten vil og blir happy 😃

Skrevet

Fytterakkern, det MÅ da kunne være ulovlig med den grusomme, skrikete stemmen til "Linn" så tidlig om morgenen? Jeg får helt fnatt av det programmet!

Vet irriterende barneprogrammer har vært tatt opp før, men hva er ditt mareritt for tiden?

Heldigvis sender de ikke Fugleveien 3 lenger. De barna synger så grusomt!!

Må de se på tv om morgenen da? Dårlig start på dagen
Skrevet

Kjære folk, d er BARNEtv!!

Så lenge ungene koser seg, så kan jo DERE ta en bolle... Hjelpes!Anonymous poster hash: db84b...9c5

Så politisk korrekt du var da.

Jeg sitter ikke å sukker og stønner når jeg ser på barne-tv, jeg girer meg like mye opp når Peppa gris dukker opp som ungen. Om jeg bitcher på dib og har lyst å kvele figurene mens de sover vet ikke ungen noe om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...