Gå til innhold

"Selger" dere noen gang sex til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha ja senest idag. Han fikk sex mot at han kjøpte en bukse for meg 😂

Anonymous poster hash: 90162...2ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har aldri skjedd. Skjønner ikke greia.

Skrevet

Morsom tråd :) Jeg har gjort det noen ganger selv, men har lyst på sex da så for meg blir det dobbelt vinn :D 

Anonymous poster hash: 736dd...5fb
Skrevet

Ja, flere ganger, og det var utrolig morsomt/godt å se at andre gjør det samme 😇 Har gjort det for å få ferdig dekket frokostbord, kjøpe dyr veske, to ekstra stoler til spisestuen ( de var dyre og han mente det holdt med fire), og sånne småtjenester i retur ;-))

Anonymous poster hash: 179c9...1c6

Skrevet

Nei, aldri. Hadde gitt meg en emmen smak i munnen.

Skrevet

Nei, men jeg samler på "freedom miles". Er han mye borte hjemmefra pga jobben, tar jeg det igjen om helgene uten dårlig samvittighet. Særlig nå midt i skisesongen.

Denne uken er han i utlandet mandag-tirsdag og fly igjen onsdag ettermidag frem til fredag kveld. Jeg tok det igjen ved å dra på ski alene, dro lørdag i lunsjen og kom tilbake før skoleslutt i dag.

Anonymous poster hash: c15fe...29f

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne gjort det, men her gjør han alt som trengs i huset uten at jeg må be om det, og jeg får / har / kjøper selv alt jeg ønsker meg. Mannen er dessuten ikke så intr. i sex, så det er jeg som alltid må ta initativ til det. Kjedelig.

Anonymous poster hash: 47647...961
Skrevet

Selvsagt. Har pult meg til ryggmassasje, fotmassasje, sovemorgener og mye mer.

Anonymous poster hash: f7ac3...9ac

Gjest enlitenfraatilå
Skrevet (endret)

Vi har sex nesten hver dag, fordi det er så ofte jeg har lyst, samboeren kunne ha hatt sex 3 ganger og helst fått en bj hverdag også i tillegg. DET har ikke jeg ork, lyst eller behov for. Så jeg gir gjerne en bj for å "få han" til å gå i butikken og lage middag eller gjøre et eller annet ærend for meg. Han hadde nok gjort disse tingene for meg uansett om jeg spurte, men da får jeg glede ham med noe som han setter pris på i gjengjeld. Han elsker bj og føler seg elsket når jeg gir ham en, just som jeg føler meg elsket når han gjør tjenester for meg!

At noen sammenligner slik bytting av tjenester, som settes pris på av den andre og som blir gjort med kjærlighet, med prostitusjon er beyond me!

Endret av enlitenfraatilå
Skrevet

Nei ikke egentlig, men vet at han blir positivt overaska når jeg plutselig får lyst, han er ikke vanskelig og be ☺ han blir i merkbart bedre humør ( fra normalt blid og glad til euforisk) det gagner alle sammen ☺☺ men har aldri sagt "om du får en kjapp eller en bj hos meg får jeg da ..... hos deg" da tror jeg han hadde sett rart på meg!

Skrevet

Nei. Jeg skjønner ikke greia. Det blir bare feil i mitt hode.

Anonymous poster hash: 94521...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...