Gå til innhold

"Selger" dere noen gang sex til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytter dere noen gang bort sex for en annen tjeneste fra mannen?

Et eksempel: på morgenkvisten har jeg egentlig ikke superlyst på sex, men jeg har alltid lyst på en gigafrokost med egg, bacon og nypresset juice. Problemet er at jeg ikke gidder å stelle i stand en slik frokost, mannen er alltid sprengkåt på morgenen så han er ikke akkurat vanskelig å be...

Anonymous poster hash: bbd27...b25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som en vinn vinn situasjon

Anonymous poster hash: 8e7d4...eea
Skrevet

Her er det stengt marked, dessverre. Mannen har ikke lyst på sex, til og med når jeg prøver å "kjøpe" det - lage romantisk middag til ham, stille i sexy undertøy og flørte.

Anonymous poster hash: 23cfd...7af
Skrevet

Aldri for tjenester, men har gjort det for "penger"....

Blitt behandlet deretter...

Anonymous poster hash: a90c8...9c1

Skrevet

Nei selvsagt ikke.

Anonymous poster hash: 0a770...6d4

Skrevet

Ikke direkte, men det har hendt et par ganger at jeg har forklart ham at jeg ikke orker i kveld fordi jeg er så trøtt, men hvis han står opp med barnet i morgen, så er jeg sikkert mer opplagt i morgen kveld. Funker det. ;)

Anonymous poster hash: 643d9...455
Skrevet

Ja jøss, jeg er da kvinne. Fra tidenes morgen har kvinner brukt sex for å oppnå fordeler, og jeg vil tro at de aller fleste her inne har gjort det selv dersom de skal være helt ærlige med seg selv og ikke bare skal framstå som politisk korrekte. Jeg må understreke at jeg aldri har sex dersom jeg ikke selv synes det er greit å ha sex, men det er slett ikke alltid at jeg hadde lyst på det i utgangspunktet og likevel hatt (og hatt det godt) fordi jeg vet at jeg dra fordeler av det.

Anonymous poster hash: 91249...2c6
Skrevet

Vet du at jeg er så sprengkåt selv om morgenen så sex før om morgenen før barna våkner til liv skjer hver dag før jobb. I helgene våkner barna før oss så det er ikke så lett.

Anonymous poster hash: b3b38...2c7

Skrevet

Aldri. Det kunne ikke falt meg inn. Vi har sex når begge vil og jeg ønsker ikke å forringe min opplevelse av sex ved å gjøre det til en handelsvare.

Anonymous poster hash: 724d1...79e

Skrevet

Ja jøss, jeg er da kvinne. Fra tidenes morgen har kvinner brukt sex for å oppnå fordeler, og jeg vil tro at de aller fleste her inne har gjort det selv dersom de skal være helt ærlige med seg selv og ikke bare skal framstå som politisk korrekte. Jeg må understreke at jeg aldri har sex dersom jeg ikke selv synes det er greit å ha sex, men det er slett ikke alltid at jeg hadde lyst på det i utgangspunktet og likevel hatt (og hatt det godt) fordi jeg vet at jeg dra fordeler av det.

Haha, helt likt her :D

Anonymous poster hash: 09bbf...e9f

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg har sex når JEG har lyst. Bruker ikke kroppen min til noe jeg ikke egentlig vil. Selv ikke ovenfor mannen

Skrevet

Selvsagt.

Anonymous poster hash: 815b2...8d5
Skrevet

Selvsagt.

Det kalles kvinnelist. ;)

Her har jeg pult meg til både sovemorgener, gode frokoster, nye sko, en ny jakke..ja, det er det jeg kommer på nå. ;)

Anonymous poster hash: 815b2...8d5
Skrevet

Haha, mange morsomme svar. Her er det heller jeg som prøver å "kjøpe" sex hos mannen :P 

Anonymous poster hash: 2df0f...f64
Skrevet

Ja, på kvelden når jeg vil sove og han egentlig ikke er trøtt, ligger å vrir seg, prater osv slik at jeg heller ikke får sove. Da legger jeg opp til en heftig runde sånn at han snur seg rundt og sovner som en Stein etterpå. Ellers har vi sex akkurat når vi selv har lyst, spør jeg ham om tjenester gjør han det med glede for meg uten at jeg må "selge" meg.

Med min ex derimot... For å få han til å gjøre noe som helst i huset måtte jeg omtrent bytte det mot sex. Kunne omtrent ikke gå ut med søpla en gang før han forventet en BJ for det!

Anonymous poster hash: ddb71...05e

Skrevet

Har prøvd meg, men blir møtt med latter og vantro.

Heldigvis, egentlig. så da blir det heller helt gratis.

Skrevet

Åja! Mange ganger :) Men da er det jeg som tar initiativ og forfører (og har selvsagt lyst på sex) og ikke han som prøver seg.

Det er litt taktisk fra min side. Han blir i veldig godt humør av sex og får masse energi. Han er ganske lat og tiltaksløs når det kommer til ting som han synes er kjedelig : som husarbeid, bytte lyspære, listing og annet småplukk som bare tar 5 min.. Han er veldig flink til å utsette: "tar det i kveld", "tar det til helga". Skikkelig manjanamann.

Overrasker jeg han med en bj eller sex på et tidspunkt som vi normalt ikke har sex på så er det rene dopet for han :P 

Da springer han rundt med skrujernet eller vaskefilla etterpå, eller lager en deilig middag - - - på helt eget initiativ :)

Og når han da springer rundt med vaskefilla på eget initiativ, så blir jeg kjempetent, og da blir det gjerne en heftig omgang på kvelden også. Vinn-vinn :)

Anonymous poster hash: 60b90...1e7
Skrevet

Vi tøyser med sånt, hvis jeg spør om han kan gjøre ett eller annet da så kan han svare:  det spørs hva jeg får for det da og så kan han foreslå noe med sex.. Det har bare blitt en greie :P

Anonymous poster hash: 89059...ab4
Skrevet

Nei, sex og tjenester skal ikke blandes. Hender at mannen prøver seg at vis han får sex så skal han gjøre ditt og datt for meg. Da minner jeg han om at sex får han som oftets hver dag uansett og nei ikke på grunn av ting som blir eller ikke blir gjort. Sex har vi fordi vi syns det er godt og ferdig med det. ;)

Anonymous poster hash: 5ecb9...ed6

Skrevet

Haha, ja, det har jeg gjort flere ganger. Gjør selvfølgelig aldri noe jeg ikke vil, men hender det frister litt ekstra å stå opp tidlig eller å gå i butikken i snøføyka hvis han får noe igjen for det etterpå. ;)

Anonymous poster hash: 94cb7...d2b
Skrevet

Åjadda, et BJ for å slippe å stå opp med kidsa en lørdag, en kjappis for å få ham til å ta med alle tre ungene ut på lekeplassen så jeg kan få litt egentid.. Sånne ting, ikke materielle ting.

Anonymous poster hash: 50bd9...06b

Skrevet

Ja jøss, jeg er da kvinne. Fra tidenes morgen har kvinner brukt sex for å oppnå fordeler, og jeg vil tro at de aller fleste her inne har gjort det selv dersom de skal være helt ærlige med seg selv og ikke bare skal framstå som politisk korrekte. Jeg må understreke at jeg aldri har sex dersom jeg ikke selv synes det er greit å ha sex, men det er slett ikke alltid at jeg hadde lyst på det i utgangspunktet og likevel hatt (og hatt det godt) fordi jeg vet at jeg dra fordeler av det.

Eh... Nei.

Jeg er ikke en prostituert.

Anonymous poster hash: c31b3...62c

Skrevet

Kan jo si at jeg har gjort det en gang i blandt, de fleste har vel det :D hehe

Skrevet

Vi tuller med det, men gjør det ikke på ekte eller på en utspekulert måte for å få det som jeg vil.

Anonymous poster hash: d1282...109

Skrevet

På en spøkefull måte, ja.

Jeg har som regel alltid lyst på mannen min så det kræsjer aldri med såkalt plikt eller uvillighet. Vi har et forhold fullt av humor så når vi "spiller" på sex er det alltid med glimt i øyet.

Anonymous poster hash: 59780...4f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...