Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #26 Skrevet 23. februar 2015 Huff, nei her er det en begivenhet som pressen skulle fått med seg når det er ryddig her Anonymous poster hash: 3ad52...999
MTF Skrevet 23. februar 2015 #27 Skrevet 23. februar 2015 Ja, har i grunn det. Legger meg aldri om kvelden med mye rot og støv/smuler ol. Liker å holde det ryddig og rent (som i å støvsuge, vasker gulvene bare en gang i uken) + at det er mye enklere å ta helgevasken når det er ryddig i utgangspunktet. Alt er ikke like strøkent hele tiden, men nesten Liker meg ikke i rot og skitt.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #28 Skrevet 23. februar 2015 Vi har vært alt for dårlige på rydding og vasking ei stund, pga svært travel jobb på mannen og jeg i elendig form som gravid. Vi fikk oss begge en vekker over hvor skippertaksryddige vi har vært lenge da 2åringen løp bort til vinduet for å se hvem som kom på besøk da vi vasket hele huset for noen uker siden... så etter det har vi tatt oss sammen. 😊 Anonymous poster hash: 0b6e1...8e6
Mor di! Skrevet 23. februar 2015 #29 Skrevet 23. februar 2015 Ganske ryddig. Det hjelper veldig å ha er lekerom til barna. Ellers tørkes det selv en gang i uka og støvsuges ved behov. Prøver å ta et rom hver dag slik det aldri blir et skippertak. Har opparbeidet rutiner på rydding, og vaskemaskin og tørketrommel står konstant på. Hater å ha for mye klær i skittentøyskurven. Men om en mnd skal mannen ut i permisjon, så spørs hvordan det blir da😉
BareMas Skrevet 23. februar 2015 #30 Skrevet 23. februar 2015 Mine skuffer og skap tåler ikke dagslys 😖 men jeg vet hva jeg har hvor. Ellers ligger det litt leker her og der, gulvet er litt ruskete, så får vel vaske over i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå