Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #1 Skrevet 22. februar 2015 Har dere det alltid ryddig hjemme?Er ting sortert i skuffer og skap, og har dere det alltid rent? Anonymous poster hash: 49358...4b1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #2 Skrevet 22. februar 2015 Ikke så veldig verken ryddig eller rent. Anonymous poster hash: c4cc3...0b7
petitt Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 (endret) Jeg har to unger og er gravid ...føler det svarte på spørsmålet Nå ble det heldigvis ryddet og vasket hus før helgen så det er ikke ille akkurat nå, men det ligger noen legobiter her og der, et helikopter på teppet ser jeg, uorden i sofaputene i andre enden der også ....jaja. Endret 22. februar 2015 av petitt
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Rent, pent og ryddig på overflaten. . Sirlig i barnas klesskap og -kommoder.. Ellers ganske kaotisk.. Anonymous poster hash: b2604...7cc
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Ser helt kaotisk her nå! Men så har vi ikke vært hjemme på noen dager heller. Satser på å rydde nå når jeg har en hel uke med vinterferie Anonymous poster hash: 26d42...56f
Skylander Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Her er det aldri helt ryddig, men passe rent vil jeg si. Tørker støv, støvsuger og vasker når det trengs, og rundvasker en gang i året
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Det ble vasket her på fredag, og vi er bare 3 personer, så det er ganske rent her fremdeles. Er et par leker på gulvet, men ellers er det ryddig. Er ikke alltid sånn nei. Anonymous poster hash: ed753...df3
me_87 Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Rent er det alltid ettersom jeg vasker ofte,men like ryddig er det ikke alltid
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Hadde det overraskende rent og ryddig i vinterferien da mann og barn var på fjellet I dag kom de hjem, og selv om vi er to som rydder, vasker og støvsuger for harde livet klarer de fire kaosgeneratorene å rote raskere enn sin egen skygge Anonymous poster hash: 940ea...ec2
Ileus Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Med huset fullt av små og store unger er det aldri helt ryddig, men ganske rent.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Du vet det ikke pleier å være ryddig når småen kommer hjem fra barnehagen å sier: "Mamma har du ryddet eller? " Å ja jeg hadde faktisk vært flink å ryddet Hadde også en stund mye klær oppi sengen min,å midt på natten kommer småen bort å vil ligge i min seng. Han ser på rotet å sier: "er det plass til meg eller? " Du vet du har det rotete i leiligheten når du låser døren ikke fordi du er redd for innbruddstyver,men fordi du er redd for at folk skal komme inn å se hvor rotete du har det Anonymous poster hash: 26d42...56f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #12 Skrevet 22. februar 2015 Vi skal pusse opp og bygge om på loftet og soverommene er helt rydda ut, alt er kaos. Håper det blir raskt ferdig! Anonymous poster hash: a9a48...0a0
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 Her er det strøkent mellom 19.00 og 7 om morran. resten av tiden er det litt leker her og der og vanlig hverdagsrot. Rydder litt her og der gjennom hele dagen da, så syns ikke det er såå ille her. Anonymous poster hash: 8c11f...82d
Iiiiik Skrevet 22. februar 2015 #14 Skrevet 22. februar 2015 Ryddig? Ja. Gode systemer og innarbeidet ryddevane. Heldigvis er mannen min nesten like ryddeflink. Rent? Nei egentlig ikke.
lover Skrevet 22. februar 2015 #15 Skrevet 22. februar 2015 Kunne vært bedre. Men kunne vært verre også.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #16 Skrevet 22. februar 2015 Usj.. Kunne nok hadd det mye bedre.. Er alt for dårlig til å ta ut av oppvaskmaskin, så skittenkopper hoper seg opp på benken.. Også er jeg alt for dårlig både til å vaske klær, og brette å legge på plass det som er reint... Skaper mye rot... Men ellers er det vel greit. Liten gang, så blir veldig fort rotete der, særlig om vinteren. Anonymous poster hash: 19a25...cf0
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #17 Skrevet 22. februar 2015 Alltid ryddig og rent. Er selvfølgelig rotete mens barna leker og mens man lager middag, men rydder alltid med en gang vi er ferdig å gjøre det man skal. F.eks er alt sortert og puttet der det skal være, ingen klesvask, ingen oppvask, ingenting på bordene, osv. Deilig å våkne opp til et ryddig hjem! Vasker en gang i uka, støvsuger og vasker over flater hvor det trengs når jeg ser det. Anonymous poster hash: 15440...be8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #18 Skrevet 22. februar 2015 Her er det rent nok til å beholde helsen, men rot nok til å beholde lykken Anonymous poster hash: 042f0...3c1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #19 Skrevet 22. februar 2015 Alltid ryddig og rent. Er selvfølgelig rotete mens barna leker og mens man lager middag, men rydder alltid med en gang vi er ferdig å gjøre det man skal. F.eks er alt sortert og puttet der det skal være, ingen klesvask, ingen oppvask, ingenting på bordene, osv. Deilig å våkne opp til et ryddig hjem! Vasker en gang i uka, støvsuger og vasker over flater hvor det trengs når jeg ser det. Anonymous poster hash: 15440...be8 Sånn har vi det og. Jeg blir sliten i hodet og sur av rot, så da har det bare blitt sånn naturlig. Ingen uventede gjester får sjokk pga rot her. :-) Alenemor til tre og jobber 100%. Føler ikke vi bruker mye tid på rydding heller. Anonymous poster hash: e7078...4ad
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #20 Skrevet 22. februar 2015 Her er det ganske ryddig da jeg blir sur og grinete av rot. Hater å måtte lete etter ting!! Vi har ikke tellekanter i alle skuffer og skap, men jeg må nok innrømme at det er drømmen. Barna reagerer også på rot så de er flinke til å rydde etter seg. Anonymous poster hash: 4c092...3b2
Mother Gothel Skrevet 22. februar 2015 #21 Skrevet 22. februar 2015 (endret) Det er alltid rent og ryddig nok til at uventede gjester kan komme inn. Men kommer de rett etter middag får de tåle oppvask på benken,leker strødd utover og barnehageklær liggende i en haug på vei til vask Endret 22. februar 2015 av Mother Gothel
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #22 Skrevet 22. februar 2015 Vi har i grunnen ganske ryddig til å være familie på 4 med to barnehage unger. Begge ungene rydder alltid alle lekene som de tar frem,før de tar kvelden. Ellers har alt her hjemme sine fast plasser. Vi har en minimalistisk styl hjemme hos oss som innebærer ingen gardiner, tepper, duk eller masse pynte ting som står fremme. Noe som gjør at faste annen hver uke helgevask går kjapt unna og knirkefritt. Vi prioriterer heller å ha kvalitetstid med ungene enn å bruke timesvis med husarbeid og husvask! Anonymous poster hash: 43ddd...57d
Mahem91 Skrevet 22. februar 2015 #23 Skrevet 22. februar 2015 Her er det alltid ryddig! Og stort sett strøkent! Men har ingen barn og jobber ikke fulltid.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #24 Skrevet 22. februar 2015 Relativt ryddig og rent i oppholdsrom:) Men så har vi kontoret og bodene som for tiden ser helt bomba ut! Har 2 små barn på 1,5 og 4 år. Samboer har vært litt ute av drift pga sykdom (depresjon/ angst) og det samme har jeg (prolaps). Jeg har hatt nok med jobb, vasking av klær og dagligdags rydding/ vasking. Har også prioritert å være med barna fremfor å stå med hodet ned i rot. De vil heller ha en blid mamma som leker med den enn en mamma som stresser rundt for å holde huset plettfritt;) Anonymous poster hash: a51d3...d67
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #25 Skrevet 23. februar 2015 En sjelden gang er det ganske ok her- men som regel er det verken spes.rent eller ryddig.... Alene med 4 barn og jobber 100 % - døgnet har ikke nok timer til alt jeg burde gjort Anonymous poster hash: bd13f...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå