rytme Skrevet 23. februar 2015 #26 Skrevet 23. februar 2015 Hadde gått hvis jeg ikke hadde feber, oppkast eller noe helt innigranskauen mye hoste/snørr osv. Hadde blitt hjemme hvis jeg var gravid, da. Hvorfor er du hjemme med de samme symptomene når du er gravid, men ikke hvis du ikke er gravid?!! Anonymous poster hash: e69cb...756 Fordi da ville jeg ikke tatt paracet for hodepinen f.eks. Og dessuten så mener jeg at man skal presse seg litt mer når man ikke er gravid, og litt mindre når man er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå