Gå til innhold

Hadde dere gått?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hadde gått hvis jeg ikke hadde feber, oppkast eller noe helt innigranskauen mye hoste/snørr osv.

 

Hadde blitt hjemme hvis jeg var gravid, da.

Hvorfor er du hjemme med de samme symptomene når du er gravid, men ikke hvis du ikke er gravid?!! :o

 

 

Anonymous poster hash: e69cb...756

 

 

Fordi da ville jeg ikke tatt paracet for hodepinen f.eks. :) Og dessuten så mener jeg at man skal presse seg litt mer når man ikke er gravid, og litt mindre når man er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...