Gå til innhold

Hadde dere gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hodepine, forkjølet og ikke i form. Jobber i butikk. Hadde dere gått?

Anonymous poster hash: 54391...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde jeg. Evt hevet innpå en paracet eller to.

Anonymous poster hash: 68246...504

Skrevet

Ja hadde gått på jobb.

Anonymous poster hash: b903b...934

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 67df1...dff

Skrevet

ja,

gikk på jobb hver dag sist uke med hodepine, vondt i halsen og kroppen og over 39 i feber så..

Anonymous poster hash: eb887...894
Skrevet

Hadde bare ringt å hørt med sjefen om det var greit, er ikke alle ledere som vil ha en smittebombe på jobb :P

Anonymous poster hash: 193bb...a90
Skrevet

Bare forkjølet og hodepine, ja da hadde jeg gått på jobb. Feber over 39 som en annen sier, nei, da hadde jeg ikke gått, det blir bare dumt både for andres del mtp. smitt og også med tanke på eget immunforsvar og helse.

Anonymous poster hash: 96f73...db6
Skrevet

Ja, hadde nok det, tatt en paracet eller to.

Skrevet

Ja, helt klart!

Anonymous poster hash: 29fc2...4b0

Skrevet

Nei. Er man syk holder man senga. Da utsetter du ikke folk for unødvendig smitte, og du blir raskere i form igjen.

Skrevet

Forskjell på forkjøla og syk syns jeg. Også om man har magesjau eller bare er forkjøla.

Eller hvor man jobber.

Skulle alle med hodepine og forkjølasymptomer holdt seg hjemme hadde det blitt mange sykedager.

Anonymous poster hash: b903b...934

Skrevet

Jeg går ikke på jobbe om jeg har hodepine. Det hjelper ikke med paracet. da holder jeg meg hjemme.

Anonymous poster hash: 0b398...6fb
Skrevet

jepp, hadde gått på jobb! Har sterkt "flink-pike-syndrom", så hadde gått om det hadde verket i hele kroppen også! Det fine med forkjølelse er at man kan lindre symptomene, med paracet (evt. ibux også) og nesespray, og så hadde jeg tatt med en flaske antibac og noen pakker med papirlommetørkle. Ved hoste eller nys, husk å gjøre det inn i armkroken, og deretter antibac! God vakt!

Anonymous poster hash: 182eb...ce4
Skrevet

Dersom du har feber går du ikke på jobb! Skal du smitte kundene dine?

Anonymous poster hash: a8e80...6e5

Skrevet

Ja det hadde jeg.

Hadde tatt paracet før jeg gikk,å paracet med meg tilfelle jeg skulle få bruk for mer.

Hadde jeg hatt feber så hadde jeg ikke gått på jobb,jeg sovner fra alt når jeg har feber!

Anonymous poster hash: 75470...55b
Skrevet

Ja, med mindre du står i en ferskvaredisk og skal håndtere uinnpakket mat.

Skulle jeg holdt meg hjemme fra jobb hver gang jeg ble forkjølet hadde egenmeldingsdagene blitt oppbrukt rimelig kjapt.

Skrevet

ja,gikk på jobb hver dag sist uke med hodepine, vondt i halsen og kroppen og over 39 i feber så.. Anonymous poster hash: eb887...894

Virkelig? 39 i feber, på dagtid, på jobb?

Det tror jeg ingen ting på!

Ellers til deg HI, det du beskriver hadde ikke holdt meg hjemme fra jobb.

Anonymous poster hash: ab650...50f

Skrevet

Hadde gått hvis jeg ikke hadde feber, oppkast eller noe helt innigranskauen mye hoste/snørr osv.

Hadde blitt hjemme hvis jeg var gravid, da. 

Skrevet

ja,gikk på jobb hver dag sist uke med hodepine, vondt i halsen og kroppen og over 39 i feber så.. Anonymous poster hash: eb887...894

Virkelig? 39 i feber, på dagtid, på jobb?

Det tror jeg ingen ting på!

Ellers til deg HI, det du beskriver hadde ikke holdt meg hjemme fra jobb.

Anonymous poster hash: ab650...50f

Ja, ny jobb.. 3 uka.. Kunne ikke melde meg syk, er vikar for vikaren sin vikar (ble det rett? fast borte + 2 sykemeldte vikarer) hehe.

Lenge siden jeg har vært så syk! Typisk at det kom med en gang jeg fikk meg jobb!

Anonymous poster hash: eb887...894

Skrevet

Jeg hadde gått på jobb, ja, med mindre hodesmertene var ekstreme eller jeg hadde feber høyere enn 38- da blir jeg nemlig veldig dårlig. Men man kan nå ikke holde seg hjemme hver eneste gang man er litt slakk eller har vondt et sted.

Skrevet

Hadde gått hvis jeg ikke hadde feber, oppkast eller noe helt innigranskauen mye hoste/snørr osv.

Hadde blitt hjemme hvis jeg var gravid, da.

Hvorfor er du hjemme med de samme symptomene når du er gravid, men ikke hvis du ikke er gravid?!! :o

Anonymous poster hash: e69cb...756

Skrevet

Hadde helt klart gått på jobb. Med paracet og nesespray holder man ut på jobb selv om man dmr forkjølet.

Anonymous poster hash: 4aaa1...53f

Skrevet

Takker for svar. Prøver meg på jobb så får jeg se hvordan det går.

Anonymous poster hash: 54391...001

Skrevet

Kun om jeg IKKE hadde hatt hodepine, det er grusomt. Slår deg helt ut.

Anonymous poster hash: cba59...1d7
Skrevet

Jeg er aldri syk, så om jeg hadde blitt det tror jeg faktisk jeg hadde holdt meg hjemme.

Anonymous poster hash: 2b814...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...