Gå til innhold

Så mye vinterferie skryt på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Facebook er kjekt nettopp på grunn av de som legger ut diverse jeg. Det er kjekt å se hva folk driver med, uansett hva det er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er godt å se at venner og bekjente har det ålreit i ferien. Dessverre vet jeg at livene deres i hverdagen ikke er slik de fremstiller det på Facebook.

Anonymous poster hash: ae6ac...229

Skrevet

Tro meg, idyllen sprekker på mandag når opptil flere av disse "lykkelige" menneskene tar kontakt med skilsmisseadvokaten.

Anonymous poster hash: ce3b9...841

Skrevet

Tro meg, idyllen sprekker på mandag når opptil flere av disse "lykkelige" menneskene tar kontakt med skilsmisseadvokaten.

Anonymous poster hash: ce3b9...841

Og dette tenker du altså om mennesker du anser som venner?

Utrolig!

Anonymous poster hash: 8a4fc...dcd

Skrevet

Tja, jeg kan være litt enig med deg, HI. Det er noen få som er ekstremt ivrige med å legge ut bilder, filmer og må fortelle at de har det sååååå bra hele tiden. Men det er bare å scrolle forbi hvis du ikke vil se. Eller enda bedre; det går an å blokkere de fra veggen din, sånn at du ikke ser det de legger ut.

Anonymous poster hash: c6fb7...3fd
Skrevet

La oss forby alle innlegg som kan tenkes og irritere minst ett menneske på vennelista di. Fra nå er det forbudt med statuser angående:

barn (irriterer barnløse)

dyr (irriterer de med barn)

mat (irriterer folk på slankern)

trening (irriterer de som ikke trener)

visdomsord (irriterer vel de fleste)

ferier (irriterer de som ikke skal på ferie)

politikk (trenger vel ingen forklaring)

religion (se politikk)

gleder (blir tatt for skryt)

sorger (blir tatt for sutring)

jobb (kan være uinteressant for utenforstående)

Ved nærmere ettertanke: like greit å legge ned hele Facebook. Men da hadde vel folk blitt irritert da også.

Skrevet

Til HI:

Jeg kan kanskje gi deg det du vil ha. Jeg jobbet inn 2 dager så jeg kunne ha fri med ungene. Det endte opp med uventet besøk, sykt barn og seriøse tanker om skilsmisse. SERIØSE tanker om emnet. Hjalp det?

Anonymous poster hash: 21eeb...5e3

Skrevet

Til HI:

Jeg kan kanskje gi deg det du vil ha. Jeg jobbet inn 2 dager så jeg kunne ha fri med ungene. Det endte opp med uventet besøk, sykt barn og seriøse tanker om skilsmisse. SERIØSE tanker om emnet. Hjalp det?

Antageligvis ikke. Kommer nok inn under kategorien "syting" og det er sikkert like irriterende.

Skrevet

Til HI:

Jeg kan kanskje gi deg det du vil ha. Jeg jobbet inn 2 dager så jeg kunne ha fri med ungene. Det endte opp med uventet besøk, sykt barn og seriøse tanker om skilsmisse. SERIØSE tanker om emnet. Hjalp det?Anonymous poster hash: 21eeb...5e3

Antageligvis ikke. Kommer nok inn under kategorien "syting" og det er sikkert like irriterende.

Men det er ikke syt, jeg forsøkte bare å konstatere fakta:

1) jobbet inn - skulle egentlig jobbet

2) besøk - uventet, langvarig

3) sykt barn - sånt som skjer

4) skilsmisse - mange grunner. Men en faktaopplysning.

Skrevet

Til HI:

Jeg kan kanskje gi deg det du vil ha. Jeg jobbet inn 2 dager så jeg kunne ha fri med ungene. Det endte opp med uventet besøk, sykt barn og seriøse tanker om skilsmisse. SERIØSE tanker om emnet. Hjalp det?Anonymous poster hash: 21eeb...5e3

2) besøk - uventet, langvarig. Kunne gjerne jobbet, men greit med fri.

3) sykt barn - sånt som skjer. Hurra:) jeg slapp å bruke egenmelding:-):-)

4) skilsmisse - mange grunner. Men en faktaopplysning.Anonymous poster hash: 21eeb...5e3

Skrevet

Men noen ganger lurer jeg på om folk snakker sånn i virkeligheten...

"Fantastisk nydelig dag i beste skibakken med de fineste vennene på jord. Elsker livet mitt...det blir ikke bedre enn dette"

Svarer folk sånn om noen spør hvordan dagen var? Tror ikke det...

Anonymous poster hash: d17f1...136

Skrevet

Til HI:

Blir ansett som det likevel vett.

Anonymous poster hash: b8ffa...cea

Skrevet

Til HI:

4) skilsmisse - mange grunner. Men en faktaopplysning.Anonymous poster hash: 21eeb...5e3

Blir ansett som det likevel vett. Anonymous poster hash: b8ffa...cea

Jaja, det var nå et forsøk på å muntre opp HI:-/

Skrevet

Jeg elsker statuser og bilder av folk som koser seg! Spesielt nå som jeg er gravid og i elendig form. Ser hva jeg har å glede meg til :) Også kan jeg drømme meg bort til fjelluft og silkeføre ;)

Skrevet

Til HI:

Er man typen som irriterer seg over hyggelige statusoppdateringer er man nok typen til å irritere seg over denne typen oppdateringer også, så jeg tror ikke det hjelper. Det er ikke positivt, ergo er det syting (i enkeltes øyne).

Men trist å høre at dere diskuterer skilsmisse. Håper det ordner seg for dere :dagens-rose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...