Gå til innhold

Så mye vinterferie skryt på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

5-åringen gikk en mil i dag.

Deilig vær her i Italia.

Fornøyde unger etter fire timer på ski...

Blæhh!

Drittlei av skrytestatuser.

Ser ikke folk hvor teit det er å holde på sånn?

Voksne folk som i tillegg har behov for å oppdatere profilbildet sitt gjerne.

Pena, Fina! Å, takk takk skjønna.

Anonymous poster hash: ab02e...b5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Her har ikke vinterferie begynt enda, men HURRA jeg gleder jeg til å dra på hytta i vinterferie. Ski, kos, sol, snø og herlige dager :)

Døde du litt nå? :D

Anonymous poster hash: e4682...133
Skrevet

Har akkurat sjekket mine venner og syns det er koselig at de tar seg tiden til å oppdatere å legge ut nye bilder :)

Da kan jeg glede meg til vi skal på ferie. Har jobbet hele uken.

Hva legger du ut? Kom igjen si det da. Så kan vi andre se om det du legger ut er så mye bedre :)

Anonymous poster hash: 2df36...ddb
Skrevet

Synes det er trist med det ufattelige behovet for å bli sett og for å få skryt ja.

Fullstendig uten tvist. Bare dårlig skjult fordekket 'SE MEG!!'.

Mye hyggeligere med et situasjonsbilde eller en morsom kommentar enn dette jaget.

40-åringer med selfiestang. Ser dere ikke ironien?

HI

Skrevet

Jeg syns det er kjempekoselig å se bilder og lese statuser fra fok som koser seg på ferie.

Skrevet

Jeg syns det er kjempekoselig å se bilder og lese statuser fra fok som koser seg på ferie.

Helt enig :) Kjekt med folk som smiler, koser seg og som har det fint.

Kanskje HI føler seg litt oversett. Siden hun måtte lage denne tråden?

Anonymous poster hash: e4682...133

Skrevet

Er enig med deg.. Men spørs litt hvilken situasjon man er oppi selv. Jeg ligger med hypermesis på 6 uka, klarer ingenting. Dårlig samvittighet for barna. Da er det ikke så kult å se på facebook, skal innrømme det.

Anonymous poster hash: 96d07...62b

Skrevet

Har hele familien på fjellet selv hele uka, men har bare lagt ut et bilde av en festlig ting som skjedde. Ikke den påtatte skryten av hvor vellykkede vi er.

Den synes jeg kan være litt klam ja.

Skrevet

Syns det er koselig jeg. Alt er ikke skryt. Kanskje de bare er glade og vil dele gleden sin med andre. Du får dele en glede du og så kanskje du og opplever at andre er glade med deg.

Skrevet

Synes det er trist med det ufattelige behovet for å bli sett og for å få skryt ja.

Mye hyggeligere med et situasjonsbilde eller en morsom kommentar enn dette jaget.

HI

Har også noen venner som har lagt ut vinterferiebilder, men enten er de av en helt annen karakter enn statusen til dine venner, eller så er det degdet er noe galt med. Det går da an å legge ut et bilde av blide unger i bakken erller seg selv med familien påferie uten at det er etvoldsomt behov for å bli sett? Synes det er koselig å se hva folk jeg bryr meg om driver med, jeg. Anbefaler deg å slette venner som du uansett ikke er interessert i å vite noe om.

Anonymous poster hash: f0e83...c0d

Skrevet

vi har vært på vinterferie nå. oss familien har sammen hatt det helt supert.

vi er skikkelige alpin entusiaster. vi hadde fint nok vær, god snø, hytte i bakken.

ski-cam videoer, filming av både gammel og ung i løypa. mange bilder.

jeg ser ikke helt poenget med å dele dette på facebook, verken med bilder eller film.

ser heller ikke poenget med å ta bilder av meg selv med trurmunn å legge ut på internet.

ser virkelig ikke poenget.

Anonymous poster hash: 8913b...ab1

Skrevet

FB er jo en dagbok, det er jo meningen med statusoppdateringer om hvor folk er og bilder. Det er kun sjalusi som får folk irriterte over det.

Anonymous poster hash: 7e2d4...fb5
Skrevet

Kan ikke se noe feil med dette jeg. Bare koselig å se hvor folk er og ikke minst gir meg inspirasjon til neste års vinterferie.

Cruise nedover i Dubai.😁

Skrevet

Jeg syntes det hyggelig med oppdateringer på FB uansett...er det intressant så leser jeg, er det ikke så scroller jeg forbi.

Enkelt og greit

Anonymous poster hash: 2e7f3...f6b

Skrevet

Er det ikke litt sånn at man nå skriver facebook-statuser og legger ut bilder i stedet for å sende kort når man er på ferie, slik man gjorde før i tiden?

Og hva skrev man i kortene? "Her er alt kjipt, ferie er bare stress, ungene maser hele tiden og er aldri fornøyde med noe"?

Anonymous poster hash: ac79a...2f3
Skrevet

HI

Du liker altså ikke se venner som har det bra på ferie, se hyggelige bilder? Du tolker alt som skryt?

Anonymous poster hash: d396d...0fd

Skrevet

Jeg synes det er mest slitsomt med sure, bitre mennesker som ikke unner sine venner og bekjente å få fortelle om gode opplevelser på Facebook, og i stedet tolker alt som skryt og andre negativt ladede vinklinger.

Anonymous poster hash: b8ffa...cea

Gjest Julia1984
Skrevet

Droppe facebook hvis du ikke liker koselige bilder av eks glade barn på ski e.l

Skrevet

Facebook er jo et symptom på samfunnet.

Et enormt behov for bekreftelse og stigende psykisk uro.

SE MEG!

Facebook er vel ingen dagbok heller?

Skrevet

Enig med HI.

Folk klarer ikke å leve det patetiske livet sitt uten bekreftelse fra omverden.

Anonymous poster hash: 49966...e25

Skrevet

SE MEG!

alle har rett til å bruke Facebook akkurat slik de vil. Og hva er så himla galt med å fortelle om vinterferien med et bilde eller tre og en velvalgt setning? Hva er det folk snakker om i lunsjen første dag etter ferien tro? Jo man spør og forteller hverandre om nettopp ferien. DA sitter man ansikt til ansikt og er nødt til å late som om man faktisk er interessert (for de som nå ikke er det av en eller annen grunn). På Facebook kan man bare scrolle videre. For surmaga folk må jo dette være et fremskritt spør du meg.

Anonymous poster hash: b8ffa...cea

Skrevet

Dere som synes det er så grusomt med bilder på facebook....meld dere ut!!

Anonymous poster hash: d396d...0fd

Skrevet

Hvis det som legges ut på face plager deg så veldig- hvorfor ikke bare kutte ut hele greia?? Da slipper du å irritere deg sånn av det som legges ut ;)

Anonymous poster hash: ff660...e5c
Skrevet

SE MEG!

Word.

Anonymous poster hash: 7d3ac...449

Skrevet

Jeg har venner fra mange andre land og de er faktisk mer aktive med bilder og statuser. Jeg ser ikke problemet. Er du så misunnelig og smålig at du ikke unner dine medmennesker litt glede i vinterferien?

Jeg blir litt kvalm av folk som bare klager på andre merker jeg. Uansett hva man legger ut på facebook er det feil. Tror dere som sutrer over facebook har misforstått meningen med det.

Anonymous poster hash: 66524...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...