Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #26 Skrevet 21. februar 2015 Det tror jeg borer du uten bedøvelse også? Anonymous poster hash: a266a...e98 Er ikke alle som har hull i tennene vel Anonymous poster hash: 8a21c...231
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #27 Skrevet 21. februar 2015 Her tas det smertestillende over en lav sko, ibux, paracet, voltarol, you name it. Men under fødselen klarte jeg meg uten. Anonymous poster hash: e5b6b...63e
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #28 Skrevet 21. februar 2015 Hadde jeg aldri blitt operert eller måtte trukket en tann så hadde jeg nok ikke tatt særlig smertestillende jeg heller. Tok ingenting under fødsel. Anonymous poster hash: fafbf...80a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. februar 2015 #29 Skrevet 21. februar 2015 Jeg er mye plaget av hodeverk, og for det tar jeg ibux så fort jeg kjenner antydning. Utenom det har jeg sjelden smerter eller ubehag jeg trenger smertestillende for. Fødte uten smertestillende, så det er ikke smerteterskelen det er noe galt med
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #31 Skrevet 21. februar 2015 Fikk det som barn ved ett par anledninger, men har ALDRI brukt det i voksen alder. Ikke under fødsel engang Jeg kan godt vri meg i smerter, men ikke fanden om jeg skal ha smertestillende. Da prøver jeg å finne andre metoder som varmeflaske, ett varmt bad, dusj.. Alt etter hva som feiler. Jeg er ikke noe fan av smertestillende, og unngår det for alt i verden. Men om jeg en eller annen gang skulle bli så syk eller skade meg såpass hardt at jeg har behov for det, så blir jeg uten tvil til å ta imot. Det jeg mener er at jeg tar ikke smertestillende kun fordi jeg har vondt i hodet eller magesmerter. Det går over Anonymous poster hash: 5befb...f90
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #32 Skrevet 21. februar 2015 Hadde jeg aldri blitt operert eller måtte trukket en tann så hadde jeg nok ikke tatt særlig smertestillende jeg heller. Tok ingenting under fødsel. Anonymous poster hash: fafbf...80a Det tror jeg borer du uten bedøvelse også? Anonymous poster hash: a266a...e98 Er ikke alle som har hull i tennene velAnonymous poster hash: 8a21c...231 Neida, noen lar tennene bare falle ut Anonymous poster hash: a266a...e98
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #33 Skrevet 21. februar 2015 Fikk det som barn ved ett par anledninger, men har ALDRI brukt det i voksen alder. Ikke under fødsel engang Jeg kan godt vri meg i smerter, men ikke fanden om jeg skal ha smertestillende. Da prøver jeg å finne andre metoder som varmeflaske, ett varmt bad, dusj.. Alt etter hva som feiler. Jeg er ikke noe fan av smertestillende, og unngår det for alt i verden. Men om jeg en eller annen gang skulle bli så syk eller skade meg såpass hardt at jeg har behov for det, så blir jeg uten tvil til å ta imot. Det jeg mener er at jeg tar ikke smertestillende kun fordi jeg har vondt i hodet eller magesmerter. Det går over Anonymous poster hash: 5befb...f90 Jeg kan godt vri meg i smerter, men ikke fanden om jeg skal ha smertestillende. Hvorfor vil du ikke ta smertestillende egentlig? Anonymous poster hash: d79fe...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå