Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Utenom epidural under fødsel. Har aldri tatt en eneste paracet, ibux, paralgin forte osv. er jeg unik? Anonymous poster hash: 85eec...039
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Kylling. Jeg hiver innpå med paracet i dagliglivet, men droppet epidural etc under fødsel. Jeg er mye tøffere enn deg. Anonymous poster hash: 7ea1a...ac3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Så bra Vil tro det ikke er mange som matcher deg Anonymous poster hash: 006b6...e15
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Kylling. Jeg hiver innpå med paracet i dagliglivet, men droppet epidural etc under fødsel. Jeg er mye tøffere enn deg. Anonymous poster hash: 7ea1a...ac3 Ja, for dere hadde garantert identiske fødsler slik at det er naturlig å sammenligne Anonymous poster hash: 006b6...e15
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Kylling. Jeg hiver innpå med paracet i dagliglivet, men droppet epidural etc under fødsel. Jeg er mye tøffere enn deg. Anonymous poster hash: 7ea1a...ac3 Ja, for dere hadde garantert identiske fødsler slik at det er naturlig å sammenligne Anonymous poster hash: 006b6...e15 Pøh, fødsel er fødsel. Anonymous poster hash: 7ea1a...ac3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Kylling. Jeg hiver innpå med paracet i dagliglivet, men droppet epidural etc under fødsel. Jeg er mye tøffere enn deg. Anonymous poster hash: 7ea1a...ac3 Ja, for dere hadde garantert identiske fødsler slik at det er naturlig å sammenligne Anonymous poster hash: 006b6...e15 Pøh, fødsel er fødsel. Anonymous poster hash: 7ea1a...ac3 Anonymous poster hash: 006b6...e15
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Jeg tar kun smertestillende når jeg en sjelden gang har så vondt at jeg "må". Det skjer vel en gang hvert skuddår. Så kan ikke skryte på meg å aldri ha tatt det, men det skal altså mye til. Vet ikke enda om det blir epidural eller ikke ved fødsel. Klarer ikke bestemme meg. Vil helst ikke, men er redd for å ligge i typ 24 timer med smerter... Anonymous poster hash: 646af...5a9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Lucky bastard! Anonymous poster hash: 7dd6f...d8f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Da vil jeg si du har vært heldig. Du har antakelig vis levd et liv uten skader eller sykdom. Det aller fleste har hatt behov for både smertelindring og febernedsettende. Det har jeg hatt behov for selv, smertelindring ganske ofte pga ryggen. Født har jeg gjort en gang med epidural og to ganger uten. Anonymous poster hash: 005cf...603
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 Du er er langt fra unik. Jeg har heller aldri tatt smertestillende, og jeg tok ingen under fødsel heller !!! Søsteren min tar heller aldri smertestillende i utgangspunktet, men har vært skadet 3 ganger og ikke Hart noe valg. Venninna mi tar smertestillende som drops. Vi er alle forskjellige. Anonymous poster hash: 1a0b4...df6
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 Jeg har tatt smertestillende jo, men det er svært sjelden noen her i huset bruker det. Det skal være veldig vondt før vi bruker sånt. Vil tro det ikke er så mange som aldri har brukt smertestillende. Men apropos fødsel - har født to barn uten smertestillende, selv om jeg av og til har brukt paracet og ibux for hodepine og andre smerter. Anonymous poster hash: 547ad...c4b
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. februar 2015 #12 Skrevet 21. februar 2015 Får smertestillende på blå resept jeg. Like greit! men jeg og føder uten ass :-)
Jordbærblomst Skrevet 21. februar 2015 #13 Skrevet 21. februar 2015 Wow, da er du unik i mine øyne! Så heldig du er 😊
Brennheite Badeand Skrevet 21. februar 2015 #14 Skrevet 21. februar 2015 Unik er du nok, men ikke pga dette. Jeg er omvendt, sjelden jeg har vondt noe sted men har jeg det så tar jeg ikke fem øre for å hive innpå en Ibux eller to. Fødsel derimot gjorde jeg uten noe. Det er forskjell på den positive smerten en fødsel faktisk er og irriterende hodepine etc i hverdagen som bare er til bry.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #15 Skrevet 21. februar 2015 Ja, det høres veldig spesielt ut. Jeg kan ikke tenke meg et liv uten! Årene da barna var små og jeg var oppe hele natten før jeg gikk på en krevende jobb der jeg måtte levere knallbra, kunne ikke vært gjennomført uten kaffe og paracet Nå senere også har jeg mye hodepine, men når jeg tar hodepinetabletter er jeg ikke plaget og fikser jobb, hjem og fritid. Men jeg har også født uten smertestillende, altså! Anonymous poster hash: 7d914...237
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #16 Skrevet 21. februar 2015 Jeg har spist noen ytterst få paracet oppgjennom livet, jeg fødte uten smertelindring, men jeg har også ligget på sykehus på morfin over lang tid. At du aldri har spiste en smertestillende forteller først og fremst at du har vært spesielt heldig i livet med hensyn til sykdom og smerte. Dette gjør deg nok til en av få, men unik er du nok ikke. Anonymous poster hash: aad15...d35
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #17 Skrevet 21. februar 2015 Siden jeg har vært gjennom flere operasjoner, 2 av de store operasjoner, så har jeg tatt noen smertestillende i min tid. Men ellers tar jeg ikke smertestillende. Har født ett barn med epidural og ett uten. Vil vel si du er heldig som aldri har hatt behov for smertestillende. Anonymous poster hash: 52673...c0a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #18 Skrevet 21. februar 2015 Når noen sier at de aldri har tatt smertestillende, tenker jeg at da har de aldri hatt særlig smerter heller. nå snakker jeg ikke om fødsel selvfølgelig. Har levd med store smerter og hadde ikke klart å komme meg gjennom dagen uten smertestillende. Anonymous poster hash: 4bf8e...21e
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #19 Skrevet 21. februar 2015 Ja, ikke unik men veldig heldig Anonymous poster hash: dda55...59d
millemille Skrevet 21. februar 2015 #20 Skrevet 21. februar 2015 Jeg synes det er kjempebra, knuser meg i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #21 Skrevet 21. februar 2015 Jeg hiver inn på smertestillende hver gang jeg har vondt; feber, hodepine etc (heldigvis ikke så veldig ofte), ser virkelig ikke poenget med å pine seg selv. Uansett så lurer jeg på hva du gjør hvis du har faretruende høy feber?! Eller hadde det som barn?! Jeg hadde i vertfall ikke har over 39 i feber uten å tatt febernedsettende... For ledes hadde sønnen min plutselig 40,7 (!) i feber, jeg nølte ikke akkurat med å gi han noe. Anonymous poster hash: d79fe...07f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #22 Skrevet 21. februar 2015 Å føde uten smertestillende er jo lett som en plett, det har jeg gjort tre ganger! Pingle! Anonymous poster hash: 77af4...c12
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #23 Skrevet 21. februar 2015 Har ikke spist mange smertestillende i løpet av mine førti år på jorda. Men må man så må man.Heller smertestillende enn å være sur og ikkefungerende. Tar paracet hvis smerten blir for ille. Også tatt smertestillende i forbindelse med kirurgiske inngrep og gallestein. Siste fødsel gjennomførte jeg uten smertestillende, styrtfødsel. Og det er jeg egentlig ganske stolt av, i hemmelighet selvsagt. Aldri prøvd epidural. Lystgass er min "drug of choice" under fødsel, men dette er nå desverre nesten utfaset. Anonymous poster hash: e977c...82c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #24 Skrevet 21. februar 2015 Unik er du ikke. Jeg har vært veldig restriktiv med smertestillende, og født to ganger uten noe(ikke lystgass). Jeg er neppe unik jeg heller, men har aldri hatt influensa - bare forkjølelser og er 40. Synes jeg er heldig Anonymous poster hash: 5cd62...51d
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #25 Skrevet 21. februar 2015 Det tror jeg borer du uten bedøvelse også? Anonymous poster hash: a266a...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå