Gå til innhold

Hva drikker du i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cola zero med isbiter og kakao med baileys

Anonymous poster hash: a9c28...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mozell light

Skrevet

Plutselig_gravid, on 20 Feb 2015 - 20:23, said:

Mandala, on 20 Feb 2015 - 20:22, said:

Anonym bruker" data-cid="147032254" data-time="1424459929" data-date="i dag, 20:18 said:

Anonym bruker" data-cid="147032246" data-time="1424459772" data-date="i dag, 20:16 said:

Anonym bruker, on 20 Feb 2015 - 20:16, said:

En mellomfin rødvin, skal nytes sammen med lego bygging med eldstejenta. Jeg er helt krønsja etter en lang arbeidsuke og minsteguttene tar kverken på meg om dagen. Sånn. Måtte bare syte litt når jeg først skulle svare i et innlegg ;-) 6 mnd så blir det bedre! Tenner og trass er noe herk!

Anonymous poster hash: 7940d...18c

Er det virkelig vanlig å drikke samtidig som det lekes med barn? Anonymous poster hash: ab54f...615

Normalt her hvertfall. Vin og brettspill feks.

Vanlig her også :)

Javel? I fare for å være veldig kjip så synes jeg det er veldig spesielt. Kommer fra en familie hvor alkohol er veldig vanlig og flere har store alkoholproblem. Det er nok derfor jeg aldri kunne tenke meg p drikke foran barna. Anonymous poster hash: ab54f...615

Og jeg kommer fra en familie uten noen alkoholproblemer og med foreldre som tok et eller noen glass vin eller øl i helgene uten at jeg merket noe til det.

Skrevet

Jeg kan meddele at min 8 år gamle datter er trygt og fornøyd i seng etter at vi har bygget et stort legoprosjekt og spist en bedre kvelds sammen. Tenk at jeg klarte det med et glass vin innabords, og det attpåtil på en fredag.! 😱 jeg skulle heller hatt barnevakt på alle småtrolla mine å dratt på fest slik at jeg kunne drikke uten at noen barn så det. Høner. God helg damer. ;-)

Skrevet

En mellomfin rødvin, skal nytes sammen med lego bygging med eldstejenta. Jeg er helt krønsja etter en lang arbeidsuke og minsteguttene tar kverken på meg om dagen. Sånn. Måtte bare syte litt når jeg først skulle svare i et innlegg ;-) 6 mnd så blir det bedre! Tenner og trass er noe herk!

Er det virkelig vanlig å drikke samtidig som det lekes med barn? Anonymous poster hash: ab54f...615

Her også. Det går faktisk ann å ta ETT glass.

Anonymous poster hash: c51ef...09b

Helt vanlig her også. 😃

Anonymous poster hash: 2df2c...450

Skrevet

En mellomfin rødvin, skal nytes sammen med lego bygging med eldstejenta. Jeg er helt krønsja etter en lang arbeidsuke og minsteguttene tar kverken på meg om dagen. Sånn. Måtte bare syte litt når jeg først skulle svare i et innlegg ;-) 6 mnd så blir det bedre! Tenner og trass er noe herk!Anonymous poster hash: 7940d...18c

Her også. Det går faktisk ann å ta ETT glass. Anonymous poster hash: c51ef...09b

Helt vanlig her også. Anonymous poster hash: 2df2c...450

Helt vanlig her også, men jeg er fra et land med mer kontinentale drikkevaner. Har absolutt ingen hang-ups når det gjelder å drikke vin/øl til maten foran gutten, og evt. avslutte glasset mitt mens vi leker sammen, spille spill eller leser bok. Apero tar vi gjene mens han spiser sin middag de kveldene vi har voksenmiddag.

Fredag er pizzakveld, og selv om jeg foretrekker vin passer øl bedre til. Ble dermed pizza og kald øl på de voksne og pizza med druejuice på gutten.

Anonymous poster hash: a694d...a74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...