Gå til innhold

Hva drikker du i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt helg å nyter en kald Polaris Single Hop IPA i boblebadet 🍺 🛀

På kjøkkenet står min kjære mann å lager hjemmelaget chilli con carne, gleder meg til fredagsmiddagen i kveld 😍😍😍

 

Anonymous poster hash: 7af16...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal drikke Cola så fort småen er i seng.

Ingenting som slår en iskald cola :D

Skrevet

Kald bokscola!:):) Gleder meg!

 

Anonymous poster hash: c7c9b...956

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Heldig du! :)

Barna og jeg er skikkelig gale og drikker saft :P

Skrevet

Vann :-/

 

Anonymous poster hash: 3a371...5f9

Skrevet (endret)

Gjett ... ;)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Olden Eple :)

Beste jeg vet ;)

 

Anonymous poster hash: 921e1...6b2

Skrevet

Fun light! 💜

 

Anonymous poster hash: 47883...6bc

Skrevet

Olden Eple :)

Beste jeg vet ;)

 

Anonymous poster hash: 921e1...6b2

Hadde jeg nesten glemt ! Hadde DILLA da jeg var gravid! Nam ! Skal jeg kjøpe i mårra :)))

 

Anonymous poster hash: 3a371...5f9

Skrevet

Kald bokscola! :) :) Gleder meg!

 

Anonymous poster hash: c7c9b...956

Det er boksene som er best ja ! :)

Skrevet

Gjett ... ;)

Pepsi max!

 

Anonymous poster hash: 15e72...e45

Skrevet

Pepsi Max 👍

 

Anonymous poster hash: 67fc2...203

Skrevet

Vann 😃👍

 

Sparer cola til i morgen!

Skrevet

Avslagen cola !

Skrevet

Kald bokscola!:):) Gleder meg!

 

Anonymous poster hash: c7c9b...956

Her også!

 

Anonymous poster hash: 18f52...88b

Skrevet

Gjett ... ;)

HB og appelsinjuice?

 

Anonymous poster hash: 18f52...88b

Skrevet

Tok en cognac basert cocktail med nøtter i 18.00 tiden, ost og chablis til forrett, så blir det en fin pinot noir til hovedretten og champagne til sitronterten til dessert.

 

Anonymous poster hash: c51ef...09b

Skrevet

Rødvin

 

Anonymous poster hash: 50540...63c

Skrevet

En mellomfin rødvin, skal nytes sammen med lego bygging med eldstejenta. Jeg er helt krønsja etter en lang arbeidsuke og minsteguttene tar kverken på meg om dagen. Sånn. Måtte bare syte litt når jeg først skulle svare i et innlegg ;-) 6 mnd så blir det bedre! Tenner og trass er noe herk!

 

Anonymous poster hash: 7940d...18c

Skrevet

Solo på boks. Blir gjerne et glass rødvin eller to etter hvert.

 

Anonymous poster hash: 2df2c...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...