Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har tatt helg å nyter en kald Polaris Single Hop IPA i boblebadet 🍺 🛀 På kjøkkenet står min kjære mann å lager hjemmelaget chilli con carne, gleder meg til fredagsmiddagen i kveld 😍😍😍 Anonymous poster hash: 7af16...ec4
me_87 Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Skal drikke Cola så fort småen er i seng. Ingenting som slår en iskald cola
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Kald bokscola!:) Gleder meg! Anonymous poster hash: c7c9b...956
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Heldig du! Barna og jeg er skikkelig gale og drikker saft
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Vann :-/ Anonymous poster hash: 3a371...5f9
MammantilNurket Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 (endret) Gjett ... Endret 20. februar 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Olden Eple Beste jeg vet Anonymous poster hash: 921e1...6b2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Fun light! 💜 Anonymous poster hash: 47883...6bc
Økonomor Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Kanskje en Valpolicella når barna er i seng
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Olden Eple Beste jeg vet Anonymous poster hash: 921e1...6b2 Hadde jeg nesten glemt ! Hadde DILLA da jeg var gravid! Nam ! Skal jeg kjøpe i mårra )) Anonymous poster hash: 3a371...5f9
me_87 Skrevet 20. februar 2015 #13 Skrevet 20. februar 2015 Kald bokscola! :) Gleder meg! Anonymous poster hash: c7c9b...956 Det er boksene som er best ja !
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #14 Skrevet 20. februar 2015 Gjett ... Pepsi max! Anonymous poster hash: 15e72...e45
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #15 Skrevet 20. februar 2015 Pepsi Max 👍 Anonymous poster hash: 67fc2...203
Jordbærblomst Skrevet 20. februar 2015 #16 Skrevet 20. februar 2015 Vann 😃👍 Sparer cola til i morgen!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #18 Skrevet 20. februar 2015 Kald bokscola!:) Gleder meg! Anonymous poster hash: c7c9b...956 Her også! Anonymous poster hash: 18f52...88b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #19 Skrevet 20. februar 2015 Gjett ... HB og appelsinjuice? Anonymous poster hash: 18f52...88b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #20 Skrevet 20. februar 2015 Tok en cognac basert cocktail med nøtter i 18.00 tiden, ost og chablis til forrett, så blir det en fin pinot noir til hovedretten og champagne til sitronterten til dessert. Anonymous poster hash: c51ef...09b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #22 Skrevet 20. februar 2015 Rødvin Anonymous poster hash: 50540...63c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #23 Skrevet 20. februar 2015 En mellomfin rødvin, skal nytes sammen med lego bygging med eldstejenta. Jeg er helt krønsja etter en lang arbeidsuke og minsteguttene tar kverken på meg om dagen. Sånn. Måtte bare syte litt når jeg først skulle svare i et innlegg ;-) 6 mnd så blir det bedre! Tenner og trass er noe herk! Anonymous poster hash: 7940d...18c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #25 Skrevet 20. februar 2015 Solo på boks. Blir gjerne et glass rødvin eller to etter hvert. Anonymous poster hash: 2df2c...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå