Gå til innhold

Samboern min er disgusting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bekymrer meg at det faktisk finnes flere av denne sorten.. Jeg hadde ikke bodd med en slik mann, langt mindre klart å ha sex med en sånn gris. Nei fysj, dette er ikke liv laga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, vasker dere ikke hendene etter dobesøk? :S
Han fyren høres jo helt motbydelig ut, men det gjør da sannelig resten av dere også om dere ikke vasker dere!

Anonymous poster hash: 172e9...642
Skrevet

😂😂😂😂 dævva allerede på andre punktet! Har ikke klart å lese resten enda! Hahaha

Anonymous poster hash: ebefd...749

Skrevet

Dette må vel være skoleeksempelet på hvordan det kan gå når en flytter sammen for tidlig. Hadde du kjent han før dere valgte å stifte bo, så kunne du spart deg kvalmen.

Anonymous poster hash: 49eab...8d8

Skrevet

Kjenner jeg fikk problemer t.o.m etter jeg leste innlegget her.

Nesten samme følelsen som ved innlegget med han med 2 peniser🙈

Mitt tips hvis han denne tråden

Skrevet

Nå gulpet jeg litt faktisk.. Og det er IKKE fordi jeg nettopp har hatt omgangssyken!!

Laget du froskelyd samtidig ;)?

Hø?

"Sier "ribbit" som en frosk hver gang han raper. Det er ca hver gang han har gulpa i seg ett av sine 5 daglige glass cola"

Skrevet

Hva om du begynner å gjøre det samme? Kanskje han da tar hintet? :danse:

Skrevet

Han graver jo sin egen grav. Sier seg selv at man mister lysten på en sånn fyr. Eller så må han ha noen andre fantastiske egenskaper som veier opp??

Anonymous poster hash: 025c8...265
Skrevet

Sjarmerende. Æsj! Tror ikke grisene ville hatt han i bingen sin engang. Han hadde blitt kasta ut. :P

Skrevet

Jeg er mest forundret over at du har bodd med en mann som er slik og som du synes er så motbydelig i et år...

Anonymous poster hash: 4a557...545
Skrevet

Hehe ser mange av dere, vel de fleste faktisk foreslår å kvitte meg med han :P Bortsett fra at den personlige hygienen hans er på lik linje med en huleboer, så er han en flott og snill mann som ville gjort alt for meg og barna. Så ja, jeg holder faktisk ut. Han er jo ikke alltid like ille, men i ny og ne får jeg helt hetta. Er selv renslig av meg og liker dårlig vonde lukter, så jeg gjør et stort poeng av det når han ikke lukter så flatterende. Jeg følte bare veldig for å få utløp for min frustrasjon et sted, og det var godt egentlig å se all responsen! Kansje jeg har overtatt en eller annens eks her, ikke vet jeg :D Akkurat jaget han i dusjen, så ikveld om ikke annet får jeg en ren og velluktende fyr...

HI

Anonymous poster hash: 06fdb...1de
Skrevet

Ohh initialene hans er JL, så var ikke langt unna! :P

HI

Skrevet

Hehe ser mange av dere, vel de fleste faktisk foreslår å kvitte meg med han :P Bortsett fra at den personlige hygienen hans er på lik linje med en huleboer, så er han en flott og snill mann som ville gjort alt for meg og barna. Så ja, jeg holder faktisk ut. Han er jo ikke alltid like ille, men i ny og ne får jeg helt hetta. Er selv renslig av meg og liker dårlig vonde lukter, så jeg gjør et stort poeng av det når han ikke lukter så flatterende. Jeg følte bare veldig for å få utløp for min frustrasjon et sted, og det var godt egentlig å se all responsen! Kansje jeg har overtatt en eller annens eks her, ikke vet jeg :D Akkurat jaget han i dusjen, så ikveld om ikke annet får jeg en ren og velluktende fyr...

HI

Jaja, hvis du ønsker å leve livet ditt som mammaen hans som må passe på at han ivaretar personlig hygiene, en mann som du selv synes er "disgusting"... da er det ditt valg, da har du egentlig ingen grunn til å klage over noe som helst.

Hele hovedinnlegget ditt lyser av at du ikke har særlig høye tanker om han - virker ikke som noe godt grunnlag for et forhold, selv om du her modererer deg.

Anonymous poster hash: 4a557...545

Skrevet

Hygiene finner jeg alt for viktig, hadde ikke taklet det forholdet der, uansett hvor god han var mot ungene og meg :o

Anonymous poster hash: 3c2ab...39a
Skrevet

Nå gulpet jeg litt faktisk.. Og det er IKKE fordi jeg nettopp har hatt omgangssyken!!

Laget du froskelyd samtidig ;)?
Hø?
"Sier "ribbit" som en frosk hver gang han raper. Det er ca hver gang han har gulpa i seg ett av sine 5 daglige glass cola"
Haha, nei.. ;) bare en helt vanlig gulp her gitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...