Gå til innhold

Samboern min er disgusting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bodd sammen må i snart 1 år, og som kjent kommer alle skavanker og uvaner fram. Men jeg må ærlig innrømme at selv om jeg ikke er den perfekte husmor og kjæreste selv, så har jeg oppdaget noen ulemper for mye etter min smak. Jeg bor da altså sammen med en fyr som:

*Fiser hele tiden. HELE tiden. 

*Sier "ribbit" som en frosk hver gang han raper. Det er ca hver gang han har gulpa i seg ett av sine 5 daglige glass cola

*Plukker seg i nesa og spiser det han finner når han tror jeg ikke ser han

*Godt kan vente 3-4 dager mellom hver gang han tar seg en dusj

*Ligger med hendene i underbuksa og grafser seg på ballene hele tida mens han ligger å glor på tv

*Klør seg i rævva så det stinker rumpelukt av hendene hans

*Vasker ikke hendene før han graver i kjøleskapet/skapene (Se de to punktene over)

*Snorker så jeg ikke får sove, og blir sur og sier han ikke snorker om jeg prøver pikke i han for at han skal kutte ut. Faktisk innrømmer han aldri at han snorker, men påstår jeg ikke kan forskjellen på pusting og snorking.

*Bruker gamle slitte klær og bukser som er 2 nr for store så alle kan se rørleggersprekka når han bøyer seg fram. Han påstår han må jo ha spillerom for det som er mellom beina, mens jeg stiller meg spørrende til hvordan han kan rettferdiggjøre å gå med hettegenser og dongeribukse på nyttårsaften når alle andre går i dress, sukk..

Og måtte gud forby at jeg prøver å prate med han om dette. Da blir han faktisk sur og slenger i retur at ungene vasker da heller ikke alltid hendene når de har vært på do, eller at jeg faktisk heller ikke alltid gjør det osv. Sorry mac, men du er faenmeg EKKEL, og jeg begynner å miste lysta på å sove i samme seg med deg, langt mindre ha sex med deg! Uuuugh måtte bare få det ut.....

Anonymous poster hash: 06fdb...1de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er sammen med denne prinsen fordi...?

Ingen som tvinger deg å være sammen med noen som er så ekkel vet du.

Anonymous poster hash: adb14...73f

Skrevet

Æææsj!!!!!

Jeg hadde aldri vært sammen med en sånn gris! Ikke faen!

Jeg hadde vært flau!

Anonymous poster hash: 4b986...983

Skrevet

Æsj! Han der høres uappetittelig ut! Jeg hadde avsluttet forholdet asap!

Skrevet

Han hadde jeg kastet ut og levd lykkelig som singel

Skrevet

Om det er så problematisk, så slå opp med han og flytt for deg selv.. Problem løst..

Man kan ikke forlange at andre endrer seg, man kan bare håpe de vil endre noen ting etter hvert, fordi en vil det beste for forholdet.. Det nytter jo ikke hos dere, da er det bedre å gå.

Anonymous poster hash: 3c2ab...39a
Skrevet

Shit, det høres ut som om du har endt opp med eksen min! Stemmer på alle punkter, fra raping og fising til klær. Hvis han i tillegg trøkker caps ned over vått hår (de svært sjeldne gangene han dusjer om morgenen) og lar det tørke, og deretter går rundt i offentlighet med hår som et pinnsvin og blir sur dersom du påpeker at det ser litt rart ut, så tror jeg jaggu du har fått den tvilsomme æren. Jeg maktet det ikke i lengden, og gikk. Noen skavanker må man få ha, men nesepelling hadde i seg selv vært på grensen til dealbreaker for meg. Alt det andre i tillegg... Æsj! 

Anonymous poster hash: 5caa2...bf6
Skrevet

Hadde gjort det slutt umiddelbart. Dette er bare laaangt over grensa. 

Anonymous poster hash: fba0d...ff6
Skrevet

Hva er det du egentlig lurer på? Om du skal gjøre det slutt? Svaret er "ja" fra alle oss her inne (hvertfall alle med litt respekt for seg selv og vett mellom ørene).

Skrevet

Asj😵😨 Dump han

Anonymous poster hash: 84ccf...174

Skrevet

Nå gulpet jeg litt faktisk.. Og det er IKKE fordi jeg nettopp har hatt omgangssyken!!

Skrevet

Han spiser sine egne bøbber?

eller graver seg i rumpa uten å vaske seg?

han trenger litt hygene råd.

hettejakke på nyttarsaften må en nesten bare respektere, hver og en må få ha sin stil.

Men han burde vaske seg oftere.

hørest ut som min ex også, forresten:)

Anonymous poster hash: 4a102...7a9
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Æsj! 

Og du bor sammen med denne mannen fordi?

Skrevet

Jeg tåler litt, er ikke så prippen av meg. Litt luft må ut og selv om det er irriterende så er snorking noe man ikke kan så mye for. Men dette er likevel langt over min grense. Man trenger ikke å slippe ut luft hele tiden, klø seg her og der og kan, æsj!

Anonymous poster hash: e1afe...56a

Skrevet

Nå gulpet jeg litt faktisk.. Og det er IKKE fordi jeg nettopp har hatt omgangssyken!!

Laget du froskelyd samtidig ;)?

Skrevet

LØP! LØP! LØØØØØØØØP!!!!!!

Hvorfor ialledager bor du sammen med en slik ufyselig gris?? Du vet at dette vil bli verre med årene??

Anonymous poster hash: 6079b...c6a

Skrevet

LØP! LØP! LØØØØØØØØP!!!!!!

Hvorfor ialledager bor du sammen med en slik ufyselig gris?? Du vet at dette vil bli verre med årene??

Hun skriver jo at det har kommet frem litt etter litt. Sånn er det vel alltid når noen lever med ekle/slemme/giddaluse personer - de flyttet sjelden sammen med noen som hadde de egenskapene. Men etter ett år er det fremdeles overkommelig å slippe vekk. 

Skrevet

LØP! LØP! LØØØØØØØØP!!!!!!Hvorfor ialledager bor du sammen med en slik ufyselig gris?? Du vet at dette vil bli verre med årene??Anonymous poster hash: 6079b...c6a

Hun skriver jo at det har kommet frem litt etter litt. Sånn er det vel alltid når noen lever med ekle/slemme/giddaluse personer - de flyttet sjelden sammen med noen som hadde de egenskapene. Men etter ett år er det fremdeles overkommelig å slippe vekk.  Anonymous poster hash: 5caa2...bf6

Dette er så over ALLE grenser grisete at tegnene MÅTTE være der før!!!?

Skrevet

LØP! LØP! LØØØØØØØØP!!!!!!Hvorfor ialledager bor du sammen med en slik ufyselig gris?? Du vet at dette vil bli verre med årene??Anonymous poster hash: 6079b...c6a

Hun skriver jo at det har kommet frem litt etter litt. Sånn er det vel alltid når noen lever med ekle/slemme/giddaluse personer - de flyttet sjelden sammen med noen som hadde de egenskapene. Men etter ett år er det fremdeles overkommelig å slippe vekk.  Anonymous poster hash: 5caa2...bf6

Dette er så over ALLE grenser grisete at tegnene MÅTTE være der før!!!?

Nja. Min eks var så lik at jeg mistenker at det er samme fyr. Jeg visste på forhånd at han snorket og at han ikke var så nøye på hvordan han kledde seg. Alt det andre var små overraskelser i løpet av det første (og eneste) året vi bodde sammen. Da orket jeg ikke tanken på hva neste overraskelse ville bli, og takket for meg. 

Skrevet

Dette må jo være eksen min! J.T? Hehe.

Jeg orket ikke det du beskriver, og slo opp med ham. Jeg angrer ikke et sekund, for mannen jeg har i dag, er 100 ganger bedre når det kommer til hygiene.

Jeg kan jo legge til et punkt på lista, sånn for gøy: når han var på do, trakk han sjelden ned, og når jeg kom etterpå var jeg nødt til å rydde opp etter han. Da lå ruka i bånn av doen, bittelitt papir oppå, og gedigne spor i hele toalettet. Det var grusomt!

Anonymous poster hash: 83f35...013

Skrevet

Dette må jo være eksen min! J.T? Hehe.

Jeg orket ikke det du beskriver, og slo opp med ham. Jeg angrer ikke et sekund, for mannen jeg har i dag, er 100 ganger bedre når det kommer til hygiene.

Jeg kan jo legge til et punkt på lista, sånn for gøy: når han var på do, trakk han sjelden ned, og når jeg kom etterpå var jeg nødt til å rydde opp etter han. Da lå ruka i bånn av doen, bittelitt papir oppå, og gedigne spor i hele toalettet. Det var grusomt!

Herre! Har dere vært sammen med eksen min, begge to? Initialene passer ikke, men det gjør ALT annet. Også dette, dessverre. Fy, så motbydelig. Hadde fortrengt det. Usjjjjjj!

Skrevet

Laget du froskelyd samtidig ;)?

Hø?

Skrevet

Huff, glad jeg er ferdig med den perioden av livet.

Gjest flykræsj
Skrevet

Skjønner ikke hvor folk finner disse merkelige mennene? Hverken jeg el venninnene mine har noensinne vært sammen med noe som ligner samboer til HI, eller en del av de andre mennene som beskrives på DiB.. Spiser buser, fiser og graver seg i rompa. Hjelp😣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...