Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #26 Skrevet 16. februar 2015 Mitt legekontor bruker clear blue, mitt forrige legekontor brukte strimler. Men du må bare vente på svar på blodprøven og er ikke sikkert at du får svar i morgen. Anonymous poster hash: 086a8...e2e Vet ikke hva de bruker, men det er en liten, rar dings det skal komme to streker i.. Blå streker. Men testen her hjemme er positiv, spørsmålet er vel om jeg er treg med å produsere hcg, eller om det er tidlig i grav. Anonymous poster hash: f71fb...32c
attpåklattnr2 Skrevet 16. februar 2015 #28 Skrevet 16. februar 2015 Jeg testet positivt hos legen 9 dpo, (visste ikke at jeg var gravid så hadde ikke testet noe selv) Da jeg kom hjem testet jeg med strimmel fra billigtester og der kom det en svak, men godt synlig strek. Alle produserer jo ulikt med hcg, men jeg tror ikke testene hos legen er så lite sensitive. Siden min svake strek ga klart utslag hos legen så ville jeg tro deres tester er minst like sensitive som de jeg hadde hjemme. Men bra du har tatt blodprøve. Anonymous poster hash: ef954...6e1 Kan være det er forskjell på hvilke typer de forskjellige lege kontor bruker.jeg fikk en klar positiv hjemme og 4 dager etter testet jeg svakt positivt hos legen på morgen urin.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #29 Skrevet 26. mars 2015 Vil bare si at testen var positiv... Anonymous poster hash: f71fb...32c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #31 Skrevet 27. mars 2015 Takk ! Anonymous poster hash: f71fb...32c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #32 Skrevet 27. mars 2015 Så bra Gratulerer så mye Anonymous poster hash: ac815...ed8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #33 Skrevet 27. mars 2015 Så bra Gratulerer så mye Anonymous poster hash: ac815...ed8 Takk strimmelen slo ut på hcg under 10, de er ganske så sensitive! Anonymous poster hash: f71fb...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå