Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #26 Skrevet 26. februar 2015 Tenkte jeg bare skulle oppdatere! Vi blir prøvere fra neste pp. Mannen forstod heldigvis alvoret i det når han ble med på sykehuset og fikk forklaring på alvoret. Kom tårevåt bort etter samtalen der og la seg helt flat med veldig dårlig samvittighet stakkar for at han ikke helt klarte å se hvor alvorlig det var. Tusen hjertelig takk nok en gang for alle gode råd og tips! Kanskje vi snakkes her på forumet når vi har fått positiv test klem Anonymous poster hash: 128a6...f3d Så utrolig godt å høre, HI! Ønsker dere masse lykke til videre - måtte spiren sitte så fort som mulig! <3 Anonymous poster hash: 72e1c...d96
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #27 Skrevet 26. februar 2015 Tenkte jeg bare skulle oppdatere! Vi blir prøvere fra neste pp. Mannen forstod heldigvis alvoret i det når han ble med på sykehuset og fikk forklaring på alvoret. Kom tårevåt bort etter samtalen der og la seg helt flat med veldig dårlig samvittighet stakkar for at han ikke helt klarte å se hvor alvorlig det var. Tusen hjertelig takk nok en gang for alle gode råd og tips! Kanskje vi snakkes her på forumet når vi har fått positiv test klem Anonymous poster hash: 128a6...f3d Så utrolig godt å høre, HI! Ønsker dere masse lykke til videre - måtte spiren sitte så fort som mulig! <3 Anonymous poster hash: 72e1c...d96 Tusen takk, veldig glad! Vi krysser alt som krysses kan for kjappe resultateter! Ønsket er det uansett når tiden kommer <3 Anonymous poster hash: 128a6...f3d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #28 Skrevet 26. februar 2015 Hva er diagnosen? Har du forsøkt et preparat som heter Zoladex? Anonymous poster hash: 7c367...a4f Jeg har endomentriose og adenomyose, store celleforandringer på livmorhalsen og flere myomer/muskelknuter som fører til blødninger. Har forsøkt Zoladex i 9 mnd uten bedre virkning dessvere så legen valgte at vi avsluttet behandlingen, men takk for rådet! Anonymous poster hash: 128a6...f3d Nå har jeg ikke tatt meg tid til å lese alt som har blitt sagt i tråden her (er jaggu ikke lite). Men har selv svært akutt og "muskulær" endometriose, og fullførte Zoladex behandlingen med 2 sprøyter. Selv ønsker jeg at jeg ALDRI hadde begynt på Zoladexen, enormt mye bivirkninger, men hadde ikke mensen på 1 år og 2 mnd. Men er jo ferdig med den nå og fikk mensen igjen og alt. Satte i P-stav i oktober, først nå har den begynt å virke, når jeg i 2 mnd. hadde mensen hver 5. dag, og ja, det var ikke et liv, kroppen min klarte ikke mer. Men så begynte den å funke, så ingen mensen nå. Du har ikke prøvd P-stav selv da? Varierer jo selvsagt hvordan de virker på folk, men hos meg, som igjen - har svært akutt tilfelle av endo, at den overhodet funka.. Men ser meg selv om 5 år, uførtrygda og faen-meg-alt. Må si meg du er vanvittig tøff som tror og ønsker at du kan jobbe! STÅ PÅ. Anonymous poster hash: 00f22...36a
Mpus Skrevet 26. februar 2015 #29 Skrevet 26. februar 2015 Nå fikk jeg tårer i øynene. Lykke til med prøvingen 😊
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #30 Skrevet 26. februar 2015 Hva er diagnosen? Har du forsøkt et preparat som heter Zoladex? Anonymous poster hash: 7c367...a4f Jeg har endomentriose og adenomyose, store celleforandringer på livmorhalsen og flere myomer/muskelknuter som fører til blødninger. Har forsøkt Zoladex i 9 mnd uten bedre virkning dessvere så legen valgte at vi avsluttet behandlingen, men takk for rådet! Anonymous poster hash: 128a6...f3d Nå har jeg ikke tatt meg tid til å lese alt som har blitt sagt i tråden her (er jaggu ikke lite). Men har selv svært akutt og "muskulær" endometriose, og fullførte Zoladex behandlingen med 2 sprøyter. Selv ønsker jeg at jeg ALDRI hadde begynt på Zoladexen, enormt mye bivirkninger, men hadde ikke mensen på 1 år og 2 mnd. Men er jo ferdig med den nå og fikk mensen igjen og alt. Satte i P-stav i oktober, først nå har den begynt å virke, når jeg i 2 mnd. hadde mensen hver 5. dag, og ja, det var ikke et liv, kroppen min klarte ikke mer. Men så begynte den å funke, så ingen mensen nå. Du har ikke prøvd P-stav selv da? Varierer jo selvsagt hvordan de virker på folk, men hos meg, som igjen - har svært akutt tilfelle av endo, at den overhodet funka.. Men ser meg selv om 5 år, uførtrygda og faen-meg-alt. Må si meg du er vanvittig tøff som tror og ønsker at du kan jobbe! STÅ PÅ. Anonymous poster hash: 00f22...36a Zoladexen så jeg ingen virkning av, mistet heller ikke menstruasjon av det, så til slutt ga vi opp etter 9 mnd. Så godt å høre du har fått tilbake syklusen din slik den skal være! Grusomt når det kommer å går som det ønsker selv. Jeg prøvde selv både spiral med og uten hormoner, ingen av delene hjalp på smertene dessverre, men det er prøvd! Supert at du tenkte på det som et forslag! Er midt i menstruasjon her nå, men så fort den er ferdig nå starter vi prøving med barn så da blir det ikke noe prevensjon på en stund fremover uansett ville jeg tro før etter ting har klaffet og den lille har kommet til verden Så krysser vi alt for at smertene også gir litt slipp med svangerskap og fødsel på sikt, skulle det ikke gjøre det og jeg må operere har vi i hvert fall fått oss det ene ønskebarnet forhåpentligvis Håper virkelig ting løser seg for deg, slik at du slipper å bli ufør og et liv med smerter. Klem Anonymous poster hash: 128a6...f3d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #31 Skrevet 26. februar 2015 Nå fikk jeg tårer i øynene. Lykke til med prøvingen Tusen, tusen takk! Er i lykkerus om dagen, jeg kunne ikke fått en større glede enn en samboer som endelig forstod alvoret oppi dette! Anonymous poster hash: 128a6...f3d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #32 Skrevet 26. februar 2015 Så glad på deres vegner! Anonymous poster hash: f9127...23b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2015 #33 Skrevet 27. februar 2015 Så glad på deres vegner! Anonymous poster hash: f9127...23b Tusen takk! :) Anonymous poster hash: 128a6...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå