Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #26 Skrevet 15. februar 2015 Stakkars mannfolk, kvinner er nesten umulige å gjøre til lags. Det blir feil uansett hva man sier. Han sier bare sannheten. Hun er penere en deg. Hun har prøvd seg på ham flere ganger tidligere, og han valgte likevel deg. Ha riktig fokus, kvinne! Anonymous poster hash: 48d50...cc1
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #27 Skrevet 15. februar 2015 Altså at han i det hele tatt går ut og spiser middag med en annen dame ville vært å tråkke laangt over streken for min del. Jeg kunne ikke vært sammen med mannen min om han hadde ønsket/gjort det. Da hadde det blitt brudd. Det andre han sa er jo helt sinnsykt, hvor finner dere disse mennene? Jeg har hørt så mange historier som dette her inne .. Anonymous poster hash: 118a1...ec5 Får ikke din mann lov til å spise middag sammen med en venninne? Min mann kunne bare prøvd å diktere at jeg ikke får lov til å spise sammen med mannlige kollegaer. Gsus. Anonymous poster hash: 48d50...cc1
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #28 Skrevet 15. februar 2015 Klønete sagt, men ikke noe å ta på vei over. Anonymous poster hash: 3fbfa...542
Elsker livet Skrevet 15. februar 2015 #29 Skrevet 15. februar 2015 Jeg syns det var et fint kompliment. Hadde ikke blitt fornærmert i det hele tatt. Jeg ønsker ikke at mannen min forteller meg løgner. Hvorfor skal han si jeg er penere enn en kvinne som helt tydelig er mye penere enn meg? I så fall må han mene det. En ting jeg vet han mener er at han syns kvinner er penere med litt fett på kroppen, det hadde jeg litt vanskelig å tro at han mente i starten, men nå vet jeg at det er det han foretrekker. Skulle jeg da en gang gå ned en del i vekt, vet jeg jo at han foretrakk meg som jeg var før, men at det er hvem jeg er som person som er det viktige. Det jeg hadde stusset på er denne middagen. Er det nødvendig?
smiia Skrevet 15. februar 2015 #30 Skrevet 15. februar 2015 Jeg forteller kjæresten min gjennom 8 mnd at jeg kjenner meg litt sjalu når han er på restaurant og spiser middag med en tidligere kollega da denne kollegaen er penere enn meg og har prøvd seg på han flere ganger tidligere. Da presterer han å si: ja hun er penere enn deg, men du er penest innvendig. Hva med å si at du kjæresten min er den vakreste for meg? Føler meg ganske knust her. Han har sagt unnskyld og sagt at han angrer på det han sa. Men det hjelper ikke så mye akkurat nå. Hvordan kan jeg vite at han syntes at jeg er pen i det hele tatt. Han er fryktelig dårlig på å gi komplimenter i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 32c69...a66 Hun er penere enn deg, han sier at hun er penere enn deg... Hva er problemet? Jeg er fullt klar over at det finnes vakrere kvinner enn meg, og det er helt greit...Mannen min har valgt meg for den jeg er Anonymous poster hash: d19aa...ded Problemet er det at jeg ville være ærlig og si det at jeg var sjalu og trengte bekreftelse på at jeg er best og penest for han. Hadde jeg ikke slitt med sjalusi hadde det nok ikke vært ett problem. Men det ble det nå. Første forholdet jeg sliter med sjalusi. Anonymous poster hash: 32c69...a66 Ut ifra den siste setningen din der, tror jeg du skal tenke over om magefølelsen din prøver å si deg noe? Det jeg reagerer mest på her er at han går på gjentatte restaurantmiddager med en tidligere kollega han har innrømmet at han synes er finere enn deg, og som har prøvd seg på han flere ganger. Det er ikke det minste rart at dette gir deg en dårlig følelse, det burde det! Spørsmålet er hva du kommer til å gjøre med det..? Håper du vurderer deg selv som så verdifull at du ikke blir i en situasjon der du egentlig vet du ikke blir behandlet som du burde.
the amazing spidermamma Skrevet 15. februar 2015 #31 Skrevet 15. februar 2015 Kan de ikke ta neste 'møte' hjemme hos dere, da? Så slipper du å gå hjemme og lure på hva som foregår.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #32 Skrevet 16. februar 2015 Hadde sagt han fikk invitere henne hjem eller droppe hele greia, så hyggelig er jeg:) Anonymous poster hash: 21489...467
Gjest Moonstruck Skrevet 16. februar 2015 #33 Skrevet 16. februar 2015 Ring en dødspen venn, og spør om han vil spise middag med deg. Finn på en artig "unnskyldnig" for at det er svært viktig - som f.eks at han er så utrolig flink med barn/med interiør/med trening e.l HA!!! Latterlig barnslig- og ganske så morsomt
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #34 Skrevet 16. februar 2015 MÅ de møtes på restaurant da?? Kan de ikke møtes hjemme hos dere? Anonymous poster hash: 05572...677
sug lut Skrevet 16. februar 2015 #35 Skrevet 16. februar 2015 Han kan jo like godt ligge med henne, om han har lyst, siden du er sjalu uansett.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #36 Skrevet 16. februar 2015 Han kan jo like godt ligge med henne, om han har lyst, siden du er sjalu uansett. Hvis jeg finner ut at jeg kjenner deg så dumper jeg den på sekundet. Eklere menneske skal man lete lenge etter. Aldri en tråd uten en spydig kommentar fra deg. Anonymous poster hash: 3b764...a5e
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #37 Skrevet 16. februar 2015 Han kan jo like godt ligge med henne, om han har lyst, siden du er sjalu uansett. Gud bedre, for en hjernedød kommentar. Anonymous poster hash: 21727...187
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #38 Skrevet 16. februar 2015 Han kan jo like godt ligge med henne, om han har lyst, siden du er sjalu uansett. Gud bedre, for en hjernedød kommentar. Anonymous poster hash: 21727...187 Hvorfor det? Å leve med ei sjalu hurpe er da ikke noe stas, da kan man likegodt få noe igjen for det. Anonymous poster hash: 7205c...309
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #39 Skrevet 16. februar 2015 Han kan jo like godt ligge med henne, om han har lyst, siden du er sjalu uansett. Hvis jeg finner ut at jeg kjenner deg så dumper jeg den på sekundet. Eklere menneske skal man lete lenge etter. Aldri en tråd uten en spydig kommentar fra deg. Anonymous poster hash: 3b764...a5e Du dumper den? Hvor da? Pass på så den ikke slår seg, da. Anonymous poster hash: 7205c...309
Katteskinnet Skrevet 16. februar 2015 #40 Skrevet 16. februar 2015 Han kan jo like godt ligge med henne, om han har lyst, siden du er sjalu uansett. Oooooh, inb4 edgy.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #41 Skrevet 16. februar 2015 Han kan jo like godt ligge med henne, om han har lyst, siden du er sjalu uansett.Gud bedre, for en hjernedød kommentar. Anonymous poster hash: 21727...187 Hvorfor det? Å leve med ei sjalu hurpe er da ikke noe stas, da kan man likegodt få noe igjen for det. Anonymous poster hash: 7205c...309 Så kommer dere søte små fangirls da. Knis. Anonymous poster hash: 21727...187
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #42 Skrevet 16. februar 2015 Han kan jo like godt ligge med henne, om han har lyst, siden du er sjalu uansett.Gud bedre, for en hjernedød kommentar. Anonymous poster hash: 21727...187 Hvorfor det? Å leve med ei sjalu hurpe er da ikke noe stas, da kan man likegodt få noe igjen for det. Anonymous poster hash: 7205c...309 Så kommer dere søte små fangirls da. Knis. Anonymous poster hash: 21727...187 Veldig tannløs hersketeknikk. Anonymous poster hash: 7205c...309
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #43 Skrevet 16. februar 2015 Han kan jo like godt ligge med henne, om han har lyst, siden du er sjalu uansett.Gud bedre, for en hjernedød kommentar. Anonymous poster hash: 21727...187 Hvorfor det? Å leve med ei sjalu hurpe er da ikke noe stas, da kan man likegodt få noe igjen for det. Anonymous poster hash: 7205c...309 Så kommer dere søte små fangirls da. Knis. Anonymous poster hash: 21727...187 Veldig tannløs hersketeknikk. Anonymous poster hash: 7205c...309 Sier fanjenta som terper på noens åpenbare autocorrect. Anonymous poster hash: 21727...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå