Gå til innhold

snakk om å ødelegge selvtilliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forteller kjæresten min gjennom 8 mnd at jeg kjenner meg litt sjalu når han er på restaurant og spiser middag med en tidligere kollega da denne kollegaen er penere enn meg og har prøvd seg på han flere ganger tidligere.

Da presterer han å si: ja hun er penere enn deg, men du er penest innvendig.

Hva med å si at du kjæresten min er den vakreste for meg? Føler meg ganske knust her.

Han har sagt unnskyld og sagt at han angrer på det han sa. Men det hjelper ikke så mye akkurat nå. Hvordan kan jeg vite at han syntes at jeg er pen i det hele tatt. Han er fryktelig dårlig på å gi komplimenter i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 32c69...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj da! Der dreit han skikkelig på leggen. En sånn kommentar hadde sitti dypt hos meg. Sender deg en klem ❤️

Anonymous poster hash: e8fe9...f52

Skrevet

Hvorfor spiste de to middag sammen?

Anonymous poster hash: 892a7...21e
Skrevet

Hvorfor var han ute og spiste med henne? Jobbmiddag forkledd som en date? Neee, dump han ja! Man sier uansett ikke sånt.

Anonymous poster hash: ca6e1...445

Skrevet

Hvorfor var han ute og spiste med henne? Jobbmiddag forkledd som en date? Neee, dump han ja! Man sier uansett ikke sånt. Anonymous poster hash: ca6e1...445

Mente det motsatte, date forkledd som jobbmiddag :P

Anonymous poster hash: ca6e1...445

Skrevet

Han mente det nok godt, selv om han sa det på en ufattelig feil måte. Man bør imidlertid forsone seg med tanken på at ens partner mest sannsynlig synes mange andre damer er penere enn fruen, men at det betyr så forsvinnende lite fordi det er jo dama hjemme han elsker og vil dele livet sitt med. Jeg vil tro at de fleste menn titter både en og to ganger på pene damer uten at utroskap engang streifer tankene deres! 

At han på sitt klønete vis sa dette til deg, betyr nok heller at han vil ha deg, og kun deg, TIL TROSS FOR at den andre dama er penere enn deg. Og i hans hode var det verdens beste kompliment.

Anonymous poster hash: 0e1b2...b3b
Skrevet

Han skulle hjelpe henne med noe jobbting ja. De har en ny avtale til uken igjen. Gleder meg ikke til den kvelden selv om han sier at han ikke er interessert i henne på den måten. Kun meg han vil ha sier han. Men hvordan i all verden kan jeg være sikker på det?

Skrevet

Oi da! :/

Anonymous poster hash: 236bd...b97
Skrevet

Det hørtes nok bedre ut inni hodet hans før han sa det :)

Han har valgt deg til tross for at hun har prøvde seg på han før. Fokuser på den tanken og prøv å slapp av.

Skrevet

Det er jo egentlig ett kjempe kompliment det der da, men jeg skjønner at du reagerer.

Han er ærlig da, det skal han ha :P

Anonymous poster hash: f2d96...7ea

Skrevet

Auda! Noen ganger er det lurt å si ting inni seg før man sier det høyt.

Han tenkte sikkert at det var et fint kompliment og så ble det bare så feil. Han klønte det til, men ingen stor skandale.

Anonymous poster hash: b0108...1e0
Gjest Mamma 2015
Skrevet

Hadde aldri kunnet leve med den kommentaren der.

Helvete heller!

Sorry for at jeg er ærlig

Skrevet

Han skulle hjelpe henne med noe jobbting ja. De har en ny avtale til uken igjen. Gleder meg ikke til den kvelden selv om han sier at han ikke er interessert i henne på den måten. Kun meg han vil ha sier han. Men hvordan i all verden kan jeg være sikker på det?

Men hvorfor må de spise middag på restaurant selv om han skal hjelpe henne med en jobbting? Hvorfor ikke bare bli igjen en time ekstra på jobb?

Nei.. Min tanke er også (som nevnt over) at dette er en kamuflert date. Men nå er jeg farget av egne erfaringer og stoler generelt lite på mannfolk ;)

Anonymous poster hash: 0ea7d...225

Skrevet

Jeg er ikke naiv, jeg vet at mannen min synes andre damer er penere enn meg. Jeg synes også det er andre som er penere enn han. Men den dagen han faktisk sier det til meg, da kommer jeg til å bli veldig såret. Alt trenger ikke å bli sagt høyt. Det er bare dårlig gjort!

Anonymous poster hash: 6aff6...ffa

Skrevet

Hadde heller aldri kunne levd med det om gubben hadde fortalt det til meg..

Anonymous poster hash: 7a2d6...c7e
Skrevet

Men hvorfor må de spise middag på restaurant selv om han skal hjelpe henne med en jobbting? Hvorfor ikke bare bli igjen en time ekstra på jobb?

Nei.. Min tanke er også (som nevnt over) at dette er en kamuflert date. Men nå er jeg farget av egne erfaringer og stoler generelt lite på mannfolk ;)

Så nå at de ikke jobbet sammen lenger.

Men han hadde fortsatt ikke trengt å gå ut for å spise. Jeg hadde ikke godtatt dette..

Og når han i tillegg buser ut med denne tanketomme kommentaren så hadde jeg blitt skikkelig grinete..

Skrevet

Hun burde kanskje bytte jobb hvis hun trenger hjelp til å gjøre jobben sin?

Anonymous poster hash: e8fe9...f52

Skrevet

Høres ut som noe min mann kunne sagt. Ikke like hyggelig alltid med denne ærligheten, men han mener vel at personligheten former utseendet på en måte. Tror ikke du bør bli for knust

Anonymous poster hash: 3e440...080
Skrevet

Jeg forteller kjæresten min gjennom 8 mnd at jeg kjenner meg litt sjalu når han er på restaurant og spiser middag med en tidligere kollega da denne kollegaen er penere enn meg og har prøvd seg på han flere ganger tidligere.

Hva med å si at du kjæresten min er den vakreste for meg? Føler meg ganske knust her.

Han har sagt unnskyld og sagt at han angrer på det han sa. Men det hjelper ikke så mye akkurat nå. Hvordan kan jeg vite at han syntes at jeg er pen i det hele tatt. Han er fryktelig dårlig på å gi komplimenter i utgangspunktet.

Hun er penere enn deg, han sier at hun er penere enn deg... Hva er problemet? Jeg er fullt klar over at det finnes vakrere kvinner enn meg, og det er helt greit...Mannen min har valgt meg for den jeg er :)

Anonymous poster hash: d19aa...ded

Skrevet

Hun er penere enn deg, han sier at hun er penere enn deg... Hva er problemet? Jeg er fullt klar over at det finnes vakrere kvinner enn meg, og det er helt greit...Mannen min har valgt meg for den jeg er :)

Anonymous poster hash: d19aa...ded

Problemet er det at jeg ville være ærlig og si det at jeg var sjalu og trengte bekreftelse på at jeg er best og penest for han.

Hadde jeg ikke slitt med sjalusi hadde det nok ikke vært ett problem. Men det ble det nå.

Første forholdet jeg sliter med sjalusi.

Skrevet

Og de måtte selvfølgelig gå ut og spise middag sammen fordi han skulle hjelpe henne??? Hæ??? Består jobben i å skrive restaurantanmeldelser kanskje???

Nei, tror jeg hadde begynt å se meg om etter noe bedre...

Anonymous poster hash: 27332...194

Skrevet

Noe sier meg at du ville blitt såret uansett hva han hadde sagt. Hvis han hadde sagt at herregud hun er da ikke penere enn deg kjære! så hadde du blitt sur fordi du da skjønte han løy. For sjalu ble du jo før han sa dette ;-)

Anonymous poster hash: 075bc...9a5

Skrevet

Hadde mannen min sagt noe slikt til meg, hadde jeg blitt såret. Veldig såret. Selvfølgelig vet jeg at han synes andre damer er penere enn meg, men han sier ikke at ei dame han har kontakt/vennskap med er penere enn meg. Det er dessuten som å be om at jeg skal bli sjalu.

Jeg hadde ikke dumpet mannen min over en slik kommentar. Det er fordi vi har vært sammen lenge og har barn sammen. Hadde han sagt noe slikt etter 8 måneder..Nei, jeg hadde ikke giddet å fortsette.

Kjæresten din er ikke bare klønete, han mangler sosiale antenner. Og jobbhjelp på restaurant? Her ringer mange varselbjeller!!

Anonymous poster hash: 634c5...47e
Skrevet

Altså at han i det hele tatt går ut og spiser middag med en annen dame ville vært å tråkke laangt over streken for min del. Jeg kunne ikke vært sammen med mannen min om han hadde ønsket/gjort det. Da hadde det blitt brudd.

Det andre han sa er jo helt sinnsykt, hvor finner dere disse mennene? Jeg har hørt så mange historier som dette her inne ..

Anonymous poster hash: 118a1...ec5
Skrevet

Etter disse "jobbmiddagene", prøv å ha sex med ham, hvis han ikke er interessert så tenker man jo sitt ...

Anonymous poster hash: 118a1...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...