Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #26 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er ikke redd for terror, men jeg hadde vært det om jeg var jøde. Dét gjør meg redd. Anonymous poster hash: 82194...0c2 Blir flere og flere rasister, og det er ikke rart! Er også lei av å høre om ABB. Old news. Bare fordi han gjorde som han gjorde så berettiger det liksom muslimske angrep?! Han gjorde sitt fæle angrep nettopp pga innvandringen! Anonymous poster hash: f2849...261
gale damen Skrevet 15. februar 2015 #27 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er ikke redd for terror, men jeg hadde vært det om jeg var jøde. Dét gjør meg redd.Anonymous poster hash: 82194...0c2 Blir flere og flere rasister, og det er ikke rart! Er også lei av å høre om ABB. Old news. Bare fordi han gjorde som han gjorde så berettiger det liksom muslimske angrep?! Han gjorde sitt fæle angrep nettopp pga innvandringen!Anonymous poster hash: f2849...261 Du har grønnsaksmos i hodet. Han gjorde det han gjorde fordi han er rape gal. Det er heller ingen som føler at såkalt muslimsk terror, hva nå det måtte være, er berettiget.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #28 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er ikke redd for terror, men jeg hadde vært det om jeg var jøde. Dét gjør meg redd.Anonymous poster hash: 82194...0c2 Blir flere og flere rasister, og det er ikke rart! Er også lei av å høre om ABB. Old news. Bare fordi han gjorde som han gjorde så berettiger det liksom muslimske angrep?! Han gjorde sitt fæle angrep nettopp pga innvandringen!Anonymous poster hash: f2849...261 Du har grønnsaksmos i hodet. Han gjorde det han gjorde fordi han er rape gal. Det er heller ingen som føler at såkalt muslimsk terror, hva nå det måtte være, er berettiget. Selvfølgelig er han gal! Ingen som sa noe annet. Hvis ingen føler det, så høres det hvertfall slik ut. Dere må alltid dra han inn i diskusjoner som handler om terrorister og muslimer. Ingenting kan unnskylde muslimer som angriper uskyldige mennesker pga religion! De er dyr. De fortjener ingenting annet enn døden. Anonymous poster hash: f2849...261
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #29 Skrevet 15. februar 2015 Nei, er ikke redd. Har du glemt ABB? Terror er ikke noe nytt. Anonymous poster hash: 45b1b...8cf Hvorfor kommer alltid dette svaret i slike diskusjoner? ABB drepte mange som terrorist, så da har man ikke rett til å frykte andre terrorister?Hvor mange ble drept av ABB og hvor mange har muslimske terrorister drept på verdensbasis de siste 10 årene? En vesentlig forskjell! Terror er ikke nytt, nei. ABB var heller ikke den første terroristen i verden. SLutt å dra inn han i alle diskusjoner om terror! Anonymous poster hash: 449e7...d42 Det er faktisk IKKE muslimske ekstremister som har stått for flest terrorangrep de siste året, men fundamentalistiske kristne. Tygg litt på den, du! Anonymous poster hash: f6168...bb0 Jeg nevnte muslimske terrorister pga det er det som er temaet i HI. Hva er det egentlig jeg skal tygge på? Anonymous poster hash: 449e7...d42
Sint naken biltyv Skrevet 15. februar 2015 #30 Skrevet 15. februar 2015 Vi lever i en stadig farligere verden, det er voldelige konflikter over alt. Terroren har allerede rammet oss hardt, våre bar og ungdom ble brutalt drept på Utøy. Ofrenes familie lider som følge av dette, jeg kan ikke se bort ifra det siden det var en nordmann som gjorde det og ikke en muslim. Anonymous poster hash: d125e...f29 Tvert i mot, vi lever i en av de fredeligste periodene i historien. Som Clinton har sagt, "follow trend lines, not headlines". Antall drap er synkende, vold mot kvinner er synkende, vold mot barn er synkende samt at barn er tryggere, demokratisering er stigende og et flertall av verdens nasjoner er nå demokratiske, folkemord (ensidig drap på ikkestridende) viser lavere tall enn i toppårene, som var 1940-tallet (Hitler, Stalin, Japan). Krig har endret karakter, så de massive stridsvognslagene og sjøslagene er omtrent forsvunnet, skyttergravshelvetet er borte, interstatlige kriger ligger nå rundt 30 mens toppen lå rundt 50 rett etter den kalde krigen, mens intrastatlige kriger også ligger langt under toppen som kom etter avslutningen av den kalde krigen på tidlig nittitall. Antall drepte i krig var på sitt aller laveste i 2005, og har steget noe siden (Syria). Det kan lønne seg å se på fakta, og ha i bakhodet at nyhetsdekningen aldri har vært mer massiv og at ingen rapporterer fra de stedene ingenting skjer. Å, sååååå enig. Har prøvd å si det mange ganger her inne men de hysteriske hønene tar over ballet med en gang😁
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #31 Skrevet 15. februar 2015 Det ABB gjorde var IKKE terror. Det var en gal manns handlinger, noe som kom grunnet folks naive tiltro til muslimer og innvandring. Nei det er ingen unnskyldning for det han gjorde, men det har en forklaring. De muslimene som nå utfører terror er totalt hjernevasket og gale. Se bare på hva IS driver med, men de er vel unnskyldt for de er jo bare noen stakkars utlendinger... Anonymous poster hash: a4f35...40b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #32 Skrevet 15. februar 2015 Det ABB gjorde var IKKE terror. Det var en gal manns handlinger, noe som kom grunnet folks naive tiltro til muslimer og innvandring. Nei det er ingen unnskyldning for det han gjorde, men det har en forklaring. De muslimene som nå utfører terror er totalt hjernevasket og gale. Se bare på hva IS driver med, men de er vel unnskyldt for de er jo bare noen stakkars utlendinger... Anonymous poster hash: a4f35...40b Helt enig! Ser bare alle muslimer på facebook nå, de legger konstant ut linker og "bevis" på at feks en muslim også en gang ble brent levende av en kristen eller jøde. Er det liksom greit det IS gjorde da? Dette er helt vanlige muslimer på min venneliste liksom. Det viser faktisk hvor de Norske muslimene egentlig står i forhold til dette. Anonymous poster hash: f2849...261
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #33 Skrevet 15. februar 2015 Det ABB gjorde var IKKE terror. Det var en gal manns handlinger, noe som kom grunnet folks naive tiltro til muslimer og innvandring. Nei det er ingen unnskyldning for det han gjorde, men det har en forklaring. De muslimene som nå utfører terror er totalt hjernevasket og gale. Se bare på hva IS driver med, men de er vel unnskyldt for de er jo bare noen stakkars utlendinger... Anonymous poster hash: a4f35...40b ABBs handlinger var ikke terror men en gal manns verk. Og muslimer som utfører terror er totalt hjernevasket og gale? Ok, så når en gal nordmann utfører massedrap er det "bare" en gal manns handlinger. Når en gal muslim utfører massedrap er det terror. Glitrende smart du. Anonymous poster hash: 7d402...460
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #34 Skrevet 15. februar 2015 Ja, jeg er redd. Nødbagen er pakket forskriftsmessig, men jeg klarer ikke å legge fra meg den største usikkerheten: Hvor skal jeg bæsje om jeg har flyktet fra hjemmet mitt? Kan noen si noe om det er lov å gjestebæsje i nødsituasjoner, og hjelper det om man har eget dopapir? Anonymous poster hash: daa6c...c75
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #35 Skrevet 15. februar 2015 Det ABB gjorde var IKKE terror. Det var en gal manns handlinger, noe som kom grunnet folks naive tiltro til muslimer og innvandring. Nei det er ingen unnskyldning for det han gjorde, men det har en forklaring. De muslimene som nå utfører terror er totalt hjernevasket og gale. Se bare på hva IS driver med, men de er vel unnskyldt for de er jo bare noen stakkars utlendinger... Anonymous poster hash: a4f35...40b ABBs handlinger var ikke terror men en gal manns verk. Og muslimer som utfører terror er totalt hjernevasket og gale? Ok, så når en gal nordmann utfører massedrap er det "bare" en gal manns handlinger. Når en gal muslim utfører massedrap er det terror. Glitrende smart du. Anonymous poster hash: 7d402...460 Forstår at det ikke høres helt smart ut. Men tror det er litt sånn at vi er ikke redd for en Nordmann, fordi han gjorde dette for oss på en måte. Fordi om vi IKKE er enige i det han gjorde! Men muslimske terrorister er vi redde for,de hadde voldtatt oss på det verste og kappet av oss hodet etterpå. Så voldtatt oss igjen. Anonymous poster hash: f2849...261
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #36 Skrevet 15. februar 2015 Det ABB gjorde var IKKE terror. Det var en gal manns handlinger, noe som kom grunnet folks naive tiltro til muslimer og innvandring. Nei det er ingen unnskyldning for det han gjorde, men det har en forklaring. De muslimene som nå utfører terror er totalt hjernevasket og gale. Se bare på hva IS driver med, men de er vel unnskyldt for de er jo bare noen stakkars utlendinger... Anonymous poster hash: a4f35...40b ABBs handlinger var ikke terror men en gal manns verk. Og muslimer som utfører terror er totalt hjernevasket og gale? Ok, så når en gal nordmann utfører massedrap er det "bare" en gal manns handlinger. Når en gal muslim utfører massedrap er det terror. Glitrende smart du. Anonymous poster hash: 7d402...460 Forstår at det ikke høres helt smart ut. Men tror det er litt sånn at vi er ikke redd for en Nordmann, fordi han gjorde dette for oss på en måte. Fordi om vi IKKE er enige i det han gjorde! Men muslimske terrorister er vi redde for,de hadde voldtatt oss på det verste og kappet av oss hodet etterpå. Så voldtatt oss igjen. Anonymous poster hash: f2849...261 Ok, dette høres ut som et dårlig forsøk på ironi eller trolling. Men bare sånn i tilfelle du skulle mene dette sprøytet seriøst: hvordan kan et angrep på kjerneverdien i det norske samfunnet, nemlig demokratiet, og nedslakting av 69 mennesker hvorav 33 av disse var barn være gjort "for oss"? Og på hvilken måte er dette ikke skremmende? Anonymous poster hash: 7d402...460
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #37 Skrevet 15. februar 2015 Det ABB gjorde var IKKE terror. Det var en gal manns handlinger, noe som kom grunnet folks naive tiltro til muslimer og innvandring. Nei det er ingen unnskyldning for det han gjorde, men det har en forklaring. De muslimene som nå utfører terror er totalt hjernevasket og gale. Se bare på hva IS driver med, men de er vel unnskyldt for de er jo bare noen stakkars utlendinger... Anonymous poster hash: a4f35...40b ABBs handlinger var ikke terror men en gal manns verk. Og muslimer som utfører terror er totalt hjernevasket og gale? Ok, så når en gal nordmann utfører massedrap er det "bare" en gal manns handlinger. Når en gal muslim utfører massedrap er det terror. Glitrende smart du. Anonymous poster hash: 7d402...460 Forstår at det ikke høres helt smart ut. Men tror det er litt sånn at vi er ikke redd for en Nordmann, fordi han gjorde dette for oss på en måte. Fordi om vi IKKE er enige i det han gjorde! Men muslimske terrorister er vi redde for,de hadde voldtatt oss på det verste og kappet av oss hodet etterpå. Så voldtatt oss igjen. Anonymous poster hash: f2849...261 Rasisme, ikke noe annet ligger til grunn for det du skriver. Anonymous poster hash: 45b1b...8cf
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #38 Skrevet 15. februar 2015 Det ABB gjorde var IKKE terror. Det var en gal manns handlinger, noe som kom grunnet folks naive tiltro til muslimer og innvandring. Nei det er ingen unnskyldning for det han gjorde, men det har en forklaring. De muslimene som nå utfører terror er totalt hjernevasket og gale. Se bare på hva IS driver med, men de er vel unnskyldt for de er jo bare noen stakkars utlendinger... Anonymous poster hash: a4f35...40b ABBs handlinger var ikke terror men en gal manns verk. Og muslimer som utfører terror er totalt hjernevasket og gale? Ok, så når en gal nordmann utfører massedrap er det "bare" en gal manns handlinger. Når en gal muslim utfører massedrap er det terror. Glitrende smart du. Anonymous poster hash: 7d402...460 Forstår at det ikke høres helt smart ut. Men tror det er litt sånn at vi er ikke redd for en Nordmann, fordi han gjorde dette for oss på en måte. Fordi om vi IKKE er enige i det han gjorde! Men muslimske terrorister er vi redde for,de hadde voldtatt oss på det verste og kappet av oss hodet etterpå. Så voldtatt oss igjen. Anonymous poster hash: f2849...261 Rasisme, ikke noe annet ligger til grunn for det du skriver. Anonymous poster hash: 45b1b...8cf Vil ikke kalle meg rasist. Har et barn som er halvt Afrikansk til og med. Men er ikke naiv når det kommer til muslimer og innvandrere. Tror noen her i Norge er veldig naive og dumsnille. Anonymous poster hash: f2849...261
sug lut Skrevet 15. februar 2015 #39 Skrevet 15. februar 2015 Vi lever i en stadig farligere verden, det er voldelige konflikter over alt. Terroren har allerede rammet oss hardt, våre bar og ungdom ble brutalt drept på Utøy. Ofrenes familie lider som følge av dette, jeg kan ikke se bort ifra det siden det var en nordmann som gjorde det og ikke en muslim. Anonymous poster hash: d125e...f29 Tvert i mot, vi lever i en av de fredeligste periodene i historien. Som Clinton har sagt, "follow trend lines, not headlines". Antall drap er synkende, vold mot kvinner er synkende, vold mot barn er synkende samt at barn er tryggere, demokratisering er stigende og et flertall av verdens nasjoner er nå demokratiske, folkemord (ensidig drap på ikkestridende) viser lavere tall enn i toppårene, som var 1940-tallet (Hitler, Stalin, Japan). Krig har endret karakter, så de massive stridsvognslagene og sjøslagene er omtrent forsvunnet, skyttergravshelvetet er borte, interstatlige kriger ligger nå rundt 30 mens toppen lå rundt 50 rett etter den kalde krigen, mens intrastatlige kriger også ligger langt under toppen som kom etter avslutningen av den kalde krigen på tidlig nittitall. Antall drepte i krig var på sitt aller laveste i 2005, og har steget noe siden (Syria). Det kan lønne seg å se på fakta, og ha i bakhodet at nyhetsdekningen aldri har vært mer massiv og at ingen rapporterer fra de stedene ingenting skjer. Å, sååååå enig. Har prøvd å si det mange ganger her inne men de hysteriske hønene tar over ballet med en gang Har du lest denne? Anbefales. http://www.slate.com/articles/news_and_politics/foreigners/2014/12/the_world_is_not_falling_apart_the_trend_lines_reveal_an_increasingly_peaceful.html
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #40 Skrevet 16. februar 2015 Nei, er ikke redd. Har du glemt ABB? Terror er ikke noe nytt. Det finnes en ABB, og han sitter godt bortgjemt. Fundamentalistiske muslimer finnes det svært mange av, og de er over alt. Anonymous poster hash: 1e623...f7c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #41 Skrevet 16. februar 2015 Nei, er ikke redd. Har du glemt ABB? Terror er ikke noe nytt. Det finnes en ABB, og han sitter godt bortgjemt. Fundamentalistiske muslimer finnes det svært mange av, og de er over alt. Anonymous poster hash: 1e623...f7c De er blinde for alt. På grunn av ABB får man ikke frykte muslimer, til tross for det høye antallet som har sluttet seg til IS og andre organisasjoner. Selv PST var overrasket og skremt, men dibbere? ÅNEIDA! Nabomuslimen er så hyggelig, må vite! Anonymous poster hash: 49d78...58c
gale damen Skrevet 16. februar 2015 #42 Skrevet 16. februar 2015 Nei, er ikke redd. Har du glemt ABB? Terror er ikke noe nytt. Det finnes en ABB, og han sitter godt bortgjemt. Fundamentalistiske muslimer finnes det svært mange av, og de er over alt. Anonymous poster hash: 1e623...f7c De er blinde for alt. På grunn av ABB får man ikke frykte muslimer, til tross for det høye antallet som har sluttet seg til IS og andre organisasjoner. Selv PST var overrasket og skremt, men dibbere? ÅNEIDA! Nabomuslimen er så hyggelig, må vite! Anonymous poster hash: 49d78...58c Nabomuslimen er faktisk riktig hyggelig. Ikke har hun sluttet seg til IS, ikke har jeg observert noen form for bombemakeri hjemme hos henne, og jeg tror faktisk ikke engang at hun blir skrekkelig undertrykket av mannen sin.. At du frykter terrorister er helt greit. Litt rart, men helt greit. At du tror at den jevne muslim er terrorist, er bare trist. De gale hundene som slutter seg til IS, og det gjelder også nordmenn, er en skam for islam.
Sint naken biltyv Skrevet 16. februar 2015 #43 Skrevet 16. februar 2015 Nei, er ikke redd. Har du glemt ABB? Terror er ikke noe nytt. Det finnes en ABB, og han sitter godt bortgjemt. Fundamentalistiske muslimer finnes det svært mange av, og de er over alt. Anonymous poster hash: 1e623...f7c De er blinde for alt. På grunn av ABB får man ikke frykte muslimer, til tross for det høye antallet som har sluttet seg til IS og andre organisasjoner. Selv PST var overrasket og skremt, men dibbere? ÅNEIDA! Nabomuslimen er så hyggelig, må vite! Anonymous poster hash: 49d78...58c Det er jo jobben til PST å være litt skremt da😉
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #44 Skrevet 16. februar 2015 Terror bekymrer jeg meg fint lite for, sannsynligheten for at jeg eller noen av mine nærmeste blir rammet er minimal. Kreft, bilulykker eller en pandemi (påvirket av å jobbe med virus og bakterier ) bekymrer meg derimot inn i mellom. Anonymous poster hash: 32c33...eaa
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #45 Skrevet 16. februar 2015 Nei, er ikke redd. Har du glemt ABB? Terror er ikke noe nytt. Det finnes en ABB, og han sitter godt bortgjemt. Fundamentalistiske muslimer finnes det svært mange av, og de er over alt. Anonymous poster hash: 1e623...f7c De er blinde for alt. På grunn av ABB får man ikke frykte muslimer, til tross for det høye antallet som har sluttet seg til IS og andre organisasjoner. Selv PST var overrasket og skremt, men dibbere? ÅNEIDA! Nabomuslimen er så hyggelig, må vite! Anonymous poster hash: 49d78...58c Nabomuslimen er faktisk riktig hyggelig. Ikke har hun sluttet seg til IS, ikke har jeg observert noen form for bombemakeri hjemme hos henne, og jeg tror faktisk ikke engang at hun blir skrekkelig undertrykket av mannen sin.. At du frykter terrorister er helt greit. Litt rart, men helt greit. At du tror at den jevne muslim er terrorist, er bare trist. De gale hundene som slutter seg til IS, og det gjelder også nordmenn, er en skam for islam. At nabomuslimen er hyggelig betyr svært lite i den store sammenhengen. Fakta er at muslimer i Norge står for mesteparten av voldsmeldinger i hjemmet, det er en enorm andel av dem i norske fengsler og et stort antall har sluttet seg til IS og andre muslimske terrornettverk. Enda verre er det at de "moderate" muslimene gjør svært lite for å distansere seg fra disse "gale hundene". Anonymous poster hash: 49d78...58c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #46 Skrevet 16. februar 2015 Nei, er ikke redd. Har du glemt ABB? Terror er ikke noe nytt. Det finnes en ABB, og han sitter godt bortgjemt. Fundamentalistiske muslimer finnes det svært mange av, og de er over alt. Anonymous poster hash: 1e623...f7c De er blinde for alt. På grunn av ABB får man ikke frykte muslimer, til tross for det høye antallet som har sluttet seg til IS og andre organisasjoner. Selv PST var overrasket og skremt, men dibbere? ÅNEIDA! Nabomuslimen er så hyggelig, må vite! Anonymous poster hash: 49d78...58c Det er jo jobben til PST å være litt skremt da Nei. Det er PSTs jobb å vurdere trusselbildet. Anonymous poster hash: 49d78...58c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #47 Skrevet 16. februar 2015 Tvert i mot, vi lever i en av de fredeligste periodene i historien. Som Clinton har sagt, "follow trend lines, not headlines". Antall drap er synkende, vold mot kvinner er synkende, vold mot barn er synkende samt at barn er tryggere, demokratisering er stigende og et flertall av verdens nasjoner er nå demokratiske, folkemord (ensidig drap på ikkestridende) viser lavere tall enn i toppårene, som var 1940-tallet (Hitler, Stalin, Japan). Krig har endret karakter, så de massive stridsvognslagene og sjøslagene er omtrent forsvunnet, skyttergravshelvetet er borte, interstatlige kriger ligger nå rundt 30 mens toppen lå rundt 50 rett etter den kalde krigen, mens intrastatlige kriger også ligger langt under toppen som kom etter avslutningen av den kalde krigen på tidlig nittitall. Antall drepte i krig var på sitt aller laveste i 2005, og har steget noe siden (Syria). Det kan lønne seg å se på fakta, og ha i bakhodet at nyhetsdekningen aldri har vært mer massiv og at ingen rapporterer fra de stedene ingenting skjer. Denne bør dyttes opp, faktisk. Anonymous poster hash: 5f955...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå