Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #26 Skrevet 15. februar 2015 Nei, det er ikke kun ditt ansvar. Mem med mindre du ønsker å ende opp som alenemor har jeg tatt meg av prevensjon. Eller kastet han ut, ikke sexy med en mann som ikke ønsker å ta ansvar. Anonymous poster hash: 39362...87b Hahaha haha! Ler godt as, ingen sexy med en mann som ikke ønsker å ta ansvar ! True og bra sagt Ingen sexy for you Anonymous poster hash: b9475...d55
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #27 Skrevet 16. februar 2015 Hi her Han sier han ikke vil ha flere barn Men vil ikke bruke kondom er så godt uten sier han Og vil heller ikke ta strengen Så da skal jeg bare gå utifra at han ikke kommer til å ta ansvar ?? Anonymous poster hash: 39f83...159
Luksusdyret Skrevet 16. februar 2015 #28 Skrevet 16. februar 2015 Hi her Han sier han ikke vil ha flere barn Men vil ikke bruke kondom er så godt uten sier han Og vil heller ikke ta strengen Så da skal jeg bare gå utifra at han ikke kommer til å ta ansvar ?? Anonymous poster hash: 39f83...159 Da nekter du ham sex. Det er utrolig turn-off med menn som krever at damene skal ødelegge kroppen sin med å dytte i seg hormoner (som heller ikke er 100% sikker prevensjon), få bivirkninger, fordi de ikke gidder å tre på en dong (som IKKE gir noen bivirkninger), siden de ønsker å ha det mest mulig komfortabelt. Si til ham - ingen kondom, ingen sex. Så får han velge.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #29 Skrevet 16. februar 2015 Da setter man seg end og SNAKKER sammen. Du må da få frem at et liv uten et eller flere barn til,- IKKE er aktuelt for det. Enten er han med på det,- eller ikke. Om han IKKE vil ha barn, må dere gjøre det slutt. Så enelt er det, da deres fremitdsdrømmer og visjoner ikke er samkjørte og det etter hvert VIL bli krasj mtp hva dere skal gjøre fremover. Hadde ALDRI hatt ubeskyttet sex med en partner som ikke vil ha barn.... Tenk på barnet da! At mannen ikke vil bruke dong, når damen ikke bruker annen prevensjon er IKKE ensbetydende med at "han egentlig har lyst",- eller "egentlig ikke har noe mot det". Dessverre er det som regel ensbetydende med at mannen er en idiot,- og sånne vil man IKKE formere seg sammen med. Sånne bør ikke få spredd genen sine.....Om du ikke skjønner det, så bør kanskje du også vente litt med og få barn HI, inntil du ser hva som er galt i denne historien din.. Anonymous poster hash: 2c705...169
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #30 Skrevet 16. februar 2015 Da setter man seg end og SNAKKER sammen. Du må da få frem at et liv uten et eller flere barn til,- IKKE er aktuelt for det. Enten er han med på det,- eller ikke. Om han IKKE vil ha barn, må dere gjøre det slutt. Så enelt er det, da deres fremitdsdrømmer og visjoner ikke er samkjørte og det etter hvert VIL bli krasj mtp hva dere skal gjøre fremover. Hadde ALDRI hatt ubeskyttet sex med en partner som ikke vil ha barn.... Tenk på barnet da! At mannen ikke vil bruke dong, når damen ikke bruker annen prevensjon er IKKE ensbetydende med at "han egentlig har lyst",- eller "egentlig ikke har noe mot det". Dessverre er det som regel ensbetydende med at mannen er en idiot,- og sånne vil man IKKE formere seg sammen med. Sånne bør ikke få spredd genen sine.....Om du ikke skjønner det, så bør kanskje du også vente litt med og få barn HI, inntil du ser hva som er galt i denne historien din.. Anonymous poster hash: 2c705...169 Jeg har snakket med han flere ganger om dette Vet ikke hva jeg skal gjøre Hi Anonymous poster hash: 39f83...159
Superdolly Skrevet 16. februar 2015 #31 Skrevet 16. februar 2015 Da setter man seg end og SNAKKER sammen. Du må da få frem at et liv uten et eller flere barn til,- IKKE er aktuelt for det. Enten er han med på det,- eller ikke. Om han IKKE vil ha barn, må dere gjøre det slutt. Så enelt er det, da deres fremitdsdrømmer og visjoner ikke er samkjørte og det etter hvert VIL bli krasj mtp hva dere skal gjøre fremover. Hadde ALDRI hatt ubeskyttet sex med en partner som ikke vil ha barn.... Tenk på barnet da! At mannen ikke vil bruke dong, når damen ikke bruker annen prevensjon er IKKE ensbetydende med at "han egentlig har lyst",- eller "egentlig ikke har noe mot det". Dessverre er det som regel ensbetydende med at mannen er en idiot,- og sånne vil man IKKE formere seg sammen med. Sånne bør ikke få spredd genen sine.....Om du ikke skjønner det, så bør kanskje du også vente litt med og få barn HI, inntil du ser hva som er galt i denne historien din..Anonymous poster hash: 2c705...169 Jeg har snakket med han flere ganger om dette Vet ikke hva jeg skal gjøre HiAnonymous poster hash: 39f83...159 Her er mulighetene dine: 1. Du setter deg ned med mannen og forklarer at du vil ha barn. Så spør du ham om han vil, og forteller ham at dette er så viktig for deg at du er villig til å gå fra ham hvis han ikke vil. 2. Du setter deg ned med mannen og forteller ham at du vil ha barn. Så sier du at du ikke vil bruke prevensjon, og forklarer ham at dersom han ikke vil bruke kondom er konsekvensen den at du blir gravid. Før eller senere. Og da får han barn, samme hva han synes om det. 3. Du lar være å snakke med mannen om dette og lar det skure og gå, og så ser du hva han gjør den dagen du forteller ham at du er gravid. (Jeg tipper at han IKKE blir glad.) 4. Du bestemmer deg for at denne mannen er viktigere for deg enn ønsket om barn, og begynner på prevensjon igjen.
<3Barn&Engler<3 Skrevet 16. februar 2015 #32 Skrevet 16. februar 2015 Hadde samboeren her kommet med at han ikke ønsket barn, men ikke gadd å bruke kondom heller, så hadde jeg nektet å ha sex med han til han enten tok eget ansvar for sitt liv, eller til han ønsket barn også.. Hvorfor? Fordi det finnes ikke noe mindre sexy, enn mannfok som sier slikt, ikke tar noe ansvar, og når dama blir gravid, så blir han enten sur og tverr og gir henne all skyld og alt ansvar, eller stikker med hodet under armen, fordi "dette var ikke hans ønske".. Forstår meg virkelig ikke på de som finner en mann attraktiv når han er sånn Her i huset sier samboeren at han fint kunne tenke seg et barn til, jeg er ferdig med å få barn, jeg tar eget ansvar for eget liv.. Enda jeg ikke synes det er noe kjekt å bruke kobberspiral, som er eneste som funker for meg, så gjør jeg heller det, enn å forlange at han ordner kondom eller steriliserer seg.. Jeg har også gjort det klart, om kobberspiralen ikke fungerer, så kommer jeg til å sterilisere meg, klart det er mer omfattende inngrep osv osv, men realiteten er og blir: Ønsker ikke jeg meg barn, så tar jeg eget ansvar.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #33 Skrevet 16. februar 2015 Har jo blitt nr 2 Hi Anonymous poster hash: 39f83...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå