Gå til innhold

Mannen vil ikke ha barn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke prevensjon

Han sier han vil bruke kondom

Men gidder ikke å ta den på hihi

Anonymous poster hash: 39f83...159

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Hvem gidder ikke å ta den på han? Du eller han? Og urovekkende at du (slik jeg tolker det) ønsker barn med en som ikke ønsker barn... Kanskje en ide å tenke på at barnet skal vokse opp med dere som foreldre i tilfellet!

Anonymous poster hash: a6993...b07

Skrevet

Ja dette var jo veldig gøy
Skrevet

Hihi. Ja, det blir kjempebra for barnet å ha en far som ikke ønsket det og en mor som, hihi, godtet seg over å likevel bli gravid siden far nekter å bruke dong.

Bra start for en god fremtidig samfunnsborger, dette her.

Anonymous poster hash: 994d0...f35

Skrevet

Det blir ekstra gøy når du står der alene med alt ansvaret for unge og hus og er dobbeltarbeidende med stort søvnunderskudd og en mann som gir f...

Anonymous poster hash: c944d...2c1

Skrevet

O-boi...

Anonymous poster hash: 1a5a2...351

Skrevet

Og om noen måneder kommer en tårevåt tråd om mann som krever abort osv osv.

Bli voksne og ta ansvar!!!

Anonymous poster hash: f6328...c1e

Skrevet

Han vil ikke bruke kondom

Hi

Skrevet

Synes hi får mye pes her. Jeg går utifra at han vet at du ikke bruker prevensjon. Går utifra at han vet hvordan barn blir til. Altså hvis han virkelig ikke ville ha hatt barn hadde han brukt kondom. Tyder jo på at han ikke er så negativ til å få barn likevel. Jeg synes bare du skal gjøre klart for ham at abort er uaktuelt for deg om du skulle bli gravid nå.

Anonymous poster hash: a93f8...98e

Skrevet

Synes hi får mye pes her. Jeg går utifra at han vet at du ikke bruker prevensjon. Går utifra at han vet hvordan barn blir til. Altså hvis han virkelig ikke ville ha hatt barn hadde han brukt kondom. Tyder jo på at han ikke er så negativ til å få barn likevel. Jeg synes bare du skal gjøre klart for ham at abort er uaktuelt for deg om du skulle bli gravid nå.

Han vet VELDIG godt at jeg ikke bruker prevensjon

Er det bare mitt ansvar å bruke prevensjon? ?

Han har gitt klar beskjed om at abort er uaktuelt

Hi

Skrevet

Men hva er egentlig greia da? Kjør på, ha sex, bli gravid, få barn! Enjoy! 😋

Skrevet

Nei, det er ikke kun ditt ansvar. Mem med mindre du ønsker å ende opp som alenemor har jeg tatt meg av prevensjon. Eller kastet han ut, ikke sexy med en mann som ikke ønsker å ta ansvar.

Anonymous poster hash: 39362...87b
Skrevet

Synes hi får mye pes her. Jeg går utifra at han vet at du ikke bruker prevensjon. Går utifra at han vet hvordan barn blir til. Altså hvis han virkelig ikke ville ha hatt barn hadde han brukt kondom. Tyder jo på at han ikke er så negativ til å få barn likevel. Jeg synes bare du skal gjøre klart for ham at abort er uaktuelt for deg om du skulle bli gravid nå.Anonymous poster hash: a93f8...98e

Hi Anonymous poster hash: 39f83...159

Det er ingen som sier at det er ditt ansvar, men når du skriver at han ikke ønsker det, men han vil ikke bruke kondom og du avslutter med hihi, så høres det ut som du godter deg over at det er en mulighet for å bli gravid mot hans vilje.

Ønsker du å få barn med en mann som ikke vil? Ønsker du å sette et barn til verden som får en far som ikke vil? Bare fordi DU vil?

Finn deg en mann som ønsker det samme som deg.

Anonymous poster hash: ddc15...8ad

Skrevet

Hi

Nei ikke bare ditt, men begges og her mener du det kun er hans.

Anonymous poster hash: 4fa46...f57

Skrevet

Hi

Nei ikke bare ditt, men begges og her mener du det kun er hans.

Anonymous poster hash: 4fa46...f57

Han vet at jeg ønsker barn...

Så hva skal jeg gjøre da ?

Hi

Skrevet

Har dere barn fra før? Om ikke burde du gå fra han så du kan finne en mann som vil det samme som deg.

Skrevet

Har dere barn fra før? Om ikke burde du gå fra han så du kan finne en mann som vil det samme som deg.

Ingen felles

1 hver fra før

Hi

Skrevet

Du har litt delte meninger her. i HI skriver du at han vil bruke kondom, lenger ned skriver du at han ikke vil det. 

Jeg synes du har all rett til å ikke bruke prevensjon. Han har også all rett til å vite om du bruker det eller ikke (og det gjør han jo her utifra hva du skriver). 

Så pul i vei. Nå står ansvaret på hans skuldre.

Anonymous poster hash: e2b03...fdc
Skrevet

Ingen felles

1 hver fra før

Hi

Da burde du finne en mann som vil gi deg det barnet du ønsker deg. Om det ønske er sterkere en ønske om familien du har i dag. 

Skrevet

Om 5 år så sitter du med ny fyr og har to barn med to forskjellige fedre.. Hurra!

Anonymous poster hash: 41450...75a

Skrevet

Jeg skjønner godt ønsket om et barn til, men hvis mannen du er sammen med ikke ønsker barn, hvorfor vil du da lage et med han?

Kan du ikke vente til han blir klar eller finne deg en annen som vil ha barn med deg? Å gå inn for å bli gravid med en mann som ikke ønsker barn kan jo bare føre til hjertesorg og mye kluss..

Anonymous poster hash: a4135...e06

Skrevet

Har du skrevet om dette før? Dere som er så tafatte og han som er på sjøen?

Anonymous poster hash: 39362...87b
Skrevet

Å herregud, deg igjen...

Nei det er ikke MEG igjen...

Regner med du tenker på mine innlegg.

Jeg er ikke HI her😊

Anonymous poster hash: c37c6...9fc

Skrevet

Hvis han ikke vil bruke kondom sier det seg selv at det ikke gjør han noe at du blir gravid. Lykke til!

Anonymous poster hash: bf953...fe2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...