Gå til innhold

En venninne av meg er ganske overvektig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som sier du veier mer enn hun på 160 cm høyde og 80 kg? Er du like høy og veier enda mer? Og kan velge i kjekke og atraktive menn? Da er det nok tvilsomt hvor kjekke og atraktive de er, i forhold til hva flertallet synes er det... At du finner de kjekke ok men ta en titt på kjente folk og skuespillere , treningsutførere/ forballapilere, finans og suksefulle businessfolk. Mange overvektige damer/ koner der? Tror ikke det. Vekta har noe å si for selv om noen menn tiltrekkes av større damer ser du at flesteparten gjør det ikke.

Anonymous poster hash: 26f36...ebe

Jeg er 170 og 90 kg. Og du er skikkelig frekk - men jeg skjønner hva du mener. Kjendiser har som oftest ikke overvektige koner. Men jeg skal love deg at det ikke bare det er jeg som tror jeg har draget på kjekke menn. Jeg har flere tynne venninner, og i våre glansdager på byen var det ikke slik at jeg fikk oppsopet som de andre ville ha. Jeg var vel så populær som de.

Og jeg har faktisk vært sammen med flere idrettsutøvere, inkludert en som spilte lenge på VIF.

Nå er jeg lykkelig gift, men får fortsatt nok av tilbud når jeg er ute. Selv om vi feitinger i dine øyne nok bare blir sjekka opp av de som egentlig ikke er så kjekke?

For tjukk = stygg og uatraktiv for de fleste, ikke sant?

Anonymous poster hash: dc30b...90c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...