Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #26 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har irritabel tarm og har faktisk ingen valg! Må jeg på do, så MÅ jeg på do, og d innen 1 minutt!! Drømmer om å kunne klare å holde meg!!! Hater å bæsje hos andre, og hater å bæsje på off. toaletter! Men dessverre så har jeg NULL kontroll på d!! Diaré med skrekkelig lukt... Så d er virkelig "koselig" å lese om de "forståelsesfulle" nebbhønene her inne... Anonymous poster hash: 9261d...6af Forskjell på de som er syke og oss som kan styre oss. Men har man venner på besøk med en sånn lidelse vet man jo gjerne om det problemet. Anonymous poster hash: 7b268...de6
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #27 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har irritabel tarm og har faktisk ingen valg! Må jeg på do, så MÅ jeg på do, og d innen 1 minutt!!Drømmer om å kunne klare å holde meg!!! Hater å bæsje hos andre, og hater å bæsje på off. toaletter!Men dessverre så har jeg NULL kontroll på d!! Diaré med skrekkelig lukt...Så d er virkelig "koselig" å lese om de "forståelsesfulle" nebbhønene her inne...Anonymous poster hash: 9261d...6af Forskjell på de som er syke og oss som kan styre oss. Men har man venner på besøk med en sånn lidelse vet man jo gjerne om det problemet. Anonymous poster hash: 7b268...de6 Nei, d er slettes ikke sikkert at de vet d!! D er nesten ingen som vet at jeg har d... Er med i FB-gruppe for ibs, 1000+ medlemmer, og kan informere om at nesten ingen av oss snakker om d! Vi skjems... Selv om vi vet vi ikke burde d! Og med holdningene her inne så vil vi nok beholde den følelsen... Anonymous poster hash: 9261d...6af
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #28 Skrevet 14. februar 2015 Er det en stor hemmelighet at alle bæsjer? Å bæsje, tisse, drikke vann, sove og spise seg jeg på som grunnleggende behov alle mennesker har. Doen er ment for å tisse og bæsje i. Hva er greia med at det er dust, teit og ufint? Folk er rare Anonymous poster hash: 5165e...18a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #29 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har irritabel tarm og har faktisk ingen valg! Må jeg på do, så MÅ jeg på do, og d innen 1 minutt!! Drømmer om å kunne klare å holde meg!!! Hater å bæsje hos andre, og hater å bæsje på off. toaletter! Men dessverre så har jeg NULL kontroll på d!! Diaré med skrekkelig lukt... Så d er virkelig "koselig" å lese om de "forståelsesfulle" nebbhønene her inne... Anonymous poster hash: 9261d...6af Forskjell på de som er syke og oss som kan styre oss. Men har man venner på besøk med en sånn lidelse vet man jo gjerne om det problemet. Anonymous poster hash: 7b268...de6 hva med meg da? Når jeg har lyst til å bæsje klarer jeg å holde meg leeeenge, men da fiser jeg ganske mye, og det lukter vondt, det er jo enda verre enn å gå på doen og bæsje da :') Anonymous poster hash: dc5be...33a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #30 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har irritabel tarm og har faktisk ingen valg! Må jeg på do, så MÅ jeg på do, og d innen 1 minutt!!Drømmer om å kunne klare å holde meg!!! Hater å bæsje hos andre, og hater å bæsje på off. toaletter!Men dessverre så har jeg NULL kontroll på d!! Diaré med skrekkelig lukt...Så d er virkelig "koselig" å lese om de "forståelsesfulle" nebbhønene her inne...Anonymous poster hash: 9261d...6af Forskjell på de som er syke og oss som kan styre oss. Men har man venner på besøk med en sånn lidelse vet man jo gjerne om det problemet. Anonymous poster hash: 7b268...de6 Nei, d er slettes ikke sikkert at de vet d!! D er nesten ingen som vet at jeg har d... Er med i FB-gruppe for ibs, 1000+ medlemmer, og kan informere om at nesten ingen av oss snakker om d! Vi skjems... Selv om vi vet vi ikke burde d! Og med holdningene her inne så vil vi nok beholde den følelsen... Anonymous poster hash: 9261d...6af Synd at det er sånn Ingen kan jo for det selv Anonymous poster hash: 7b268...de6
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #31 Skrevet 14. februar 2015 Det verste er når begge 3 bæsjer samtidig. Er redd for tette rør.Bæsj tetter ikke rør Anonymous poster hash: 88177...dbc
Hjertefru Skrevet 14. februar 2015 #32 Skrevet 14. februar 2015 Vet jo at noen helst bæsjer hjemme hos seg selv. Det er forståelig, men veldig upraktisk. De får gjerne obstipasjonsproblemer når de er på lengre turer hjemmefra. Men at noen er så ekstremt pripne at de reagerer på at en gjest på låne toalettet har jeg faktisk aldri tenkt over før etter diverse tråder her inne. Hva gjestene mine gjør på doen min kunne ikke brydd meg mindre, så sant det ikke er bæsj på gulvet og diaré over hele skåla. Regner med at de fleste av dere tuller for dette er helt sprøtt. Snakk om ilandsproblematikk.... Det er vel få som med vilje legger bæsjing til når de er på besøk men må man så må man. Ikke rart at det er mye ensomhet i samfunnet vårt...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #33 Skrevet 14. februar 2015 Nå er det jo like naturlig å bæsje som å spise, drikke og puste. Jeg går selvsagt på do før om jeg må, før jeg drar noen steder. Men skal jeg være der lenge klarer jeg ikke å holde meg for jeg har en aktiv fordøyelse og bæsjer gjerne flere ganger om dagen. Dessuten har jeg triks for å unngå at det lukter så ille. Dra ned med en gang bæsjen kommer, og tenne en liten fyrstikk etterpå(ikke alltid jeg har fyrstikker i veska da men). Anonymous poster hash: 37c4f...d17
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 14. februar 2015 #34 Skrevet 14. februar 2015 Dere må komme fra en alternativ dimensjon, for en en verden hvor det er frekt å bæsje på do kan umulig finnes her i vår virkelighet.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #35 Skrevet 14. februar 2015 Ikke rart at unger blir "skada" eller "forstyrret", om det virkelig ikke skal gå an å bæsje i andre sin do!? Jeg personlig ønsker jo helst å bæsje hjemme, men må man så må man, og vil ikke verten at andre skal bæsje hos seg da får de gjøre det klart på forhånd slik at gjestene kan velge om de skal blir hjemme eller dra på besøk. Det er faktisk tilstander hvor det er umulig å holde seg om man må bæsje. Skal man drite i buksa slik at verten ikke skal bli fornærmet over at noen har bæsja i do-skåla hennes? Nei vettu hva, dette driter jeg i å diskutere ! Anonymous poster hash: c865f...97a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #36 Skrevet 14. februar 2015 Men hvordan vet dere at noen har bæsjet hos dere??? Lytter dere? Spor i do? Dette ble jeg veldig nysgjerrig på! Anonymous poster hash: b3656...ac4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #37 Skrevet 14. februar 2015 Jeg driter ikke hos andre! SKal jeg være hos noen over flere dager driter jeg bare før jeg dusjer sånn at lukten er borte og overdøvet av lukt fra shampo, dusjsåpe osv. Jeg fjerner selvfølgelig alle spor ved å skure med dobørste etc. Anonymous poster hash: 7b268...de6 Hvorfor så mye styr, alle vet jo at du driter.......... Anonymous poster hash: 92a94...a2e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #38 Skrevet 14. februar 2015 Gjester som bæsjer 😱 Naturlige kroppsfunksjoner er på vei tilbake! Det kan vi ikke tolerere! Anonymous poster hash: a272d...d8f
Aquatis Skrevet 14. februar 2015 #39 Skrevet 14. februar 2015 Bæsj er jo ekkelt!!!! Jeg syns folk som bæsjer kan holde seg hjemrm!!!!
Camelot Skrevet 14. februar 2015 #40 Skrevet 14. februar 2015 Jeg gjestebæsjer ikke borte, med mindre jeg kjenner vedkommende særdeles godt! Jeg klarer faktisk å holde meg. Folk må gjerne gjestebæsje i min do, men jeg ser på å gå ut av badet igjen om det stinker forråtnelsesprosess der inne. Så ærlig må jeg være at jeg assosierer vedkommende med det om det skjer hyppig. Vi har en kamerat som tydelig blir løs i ringen borte, og vi vedder faktisk om han gjestebæsjer denne gangen. Han jobbet i noen blokkleiligheter med bad en periode hvor han stolt fortalte om Doris i 1.etg som han banket på og bæsjet hos hver dag kl.7 om morgningen. Der sitter stakkar Doris og er så glad hver dag for besøket som kommer og bæsjer i doen hennes.. Nei, jeg holder meg, så langt det er mulig! Gjestrbæsje! Dette MÅ jo bli et nytt BIM ord på linje med sametruse. LOL. Anonymous poster hash: 5d5ed...9f9 Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg.. Hva er en sametruse??
pifi med tre nurk Skrevet 14. februar 2015 #41 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Hvordan merker dere at folk bæsjer på doen? Står dere utenfor døra for å høre etter ploppelyder? Løper dere inn rett etter folk er ferdig på do for å lukte? Hva er greia? Do er til tiss og bæsj! Takler man ikke at andre bæsjer på doen deres får man enten la vær å invitere folk eller ikke ha do i huset.. Endret 14. februar 2015 av pifi med tre nurk
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. februar 2015 #42 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har lest mye rart her inne, men dette er i nærheten av det snåleste. Jaggu glad jeg ikke frekventerer sånne hjem med såpass strikte regler, gitt. I min verden er det å gå på do like naturlig som å drikke, spise og sove.
Hønemor30 Skrevet 14. februar 2015 #43 Skrevet 14. februar 2015 Det beste med denne tråden må jo være ordet : gjestebæsje.. hahaha
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #44 Skrevet 14. februar 2015 Jeg bæsjer ikke borte med mindre det er megamegameganestensåjegbæsjeribuksakrise. MEN jeg bryr meg overhodet ingenting om noen gjestebæsjer hos meg 😄 Anonymous poster hash: 36512...3e2
junimamma81 Skrevet 14. februar 2015 #45 Skrevet 14. februar 2015 Velkommen hjem til meg! Her får dere bæsje på do;-)
Villbringebringebær Skrevet 14. februar 2015 #46 Skrevet 14. februar 2015 Plasser en eske fyrstikker på toalettet så er luktproblem løst, sett så opp er ruteark med navn og under hvert navn settes kryss for hver gang vedkommende bæsjer. Da kan du regne kjapt over snitt bruk på både fyrstikker og toalettpapir og på den måten sende faktura til rett person.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #47 Skrevet 14. februar 2015 Jøsses da, folk må da få lov til å drite på do der de er på besøk! Bedre det enn at de skal drite i buksa når naturen kaller. Men jeg syns ikke det er greit at besøket mitt tar med seg en bok fra bokhylla mi og blir sittende på do... Det er no go for meg altså! Anonymous poster hash: d6771...b95
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 14. februar 2015 #48 Skrevet 14. februar 2015 Herregud å godt jeg lo gjennom denne tråden :-D
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #49 Skrevet 14. februar 2015 Fremdeles ingen som vil svare på HVORDAN dere vet at gjestene bæsjer? Anonymous poster hash: b3656...ac4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #50 Skrevet 14. februar 2015 Regner med at de går inn å lukter etter hver gjest som har vært på do, de har sikker furunål duftspray også Og som nevnt av en over her. Hvis du har mensen og MÅ bytte bind, er det da lov å kaste det i søppla der man er på besøk eller puttes det i veska? Anonymous poster hash: 8271f...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå