Gå til innhold

Gjester som bæsjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de ikke være så snille å holde seg!

Tre gjester og begge bæsja på besøk her.

Æsj.

Anonymous poster hash: 9631a...9ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæsja de i stua?

Anonymous poster hash: 5165e...18a

Skrevet

Virker ikke doen din? Ring rørleger før du inviterer folk inn igjen.

Anonymous poster hash: 4c836...c1d

Skrevet

Når ble 3 stk til BEGGE??

Anonymous poster hash: 86551...a2d

Skrevet

Bare drit i det :-)

Anonymous poster hash: fe64c...961
Skrevet

Herregud, hva slags vert er du? Hvordan i huleste vet du det? "Knagger" på badet? Gnien på do papiret?

Oh my! Jeg har så mange spørsmål kjenner jeg... Men jeg skjiter i det !

Anonymous poster hash: 3df9e...2d8

Skrevet

Hater når folk driter altså.. bruker å sende mann og barn ned til naboen når det må bommelom.... orker ikke sånt på min do!!

Anonymous poster hash: a7914...4f1
Skrevet

Be de gå i hagen, som andre bikkjer

Anonymous poster hash: 88177...dbc

Skrevet

Jeg er helt enig, gjester burde holde seg! Jeg hadde besøk av svigermor i 3 dager, og tenk hun forsøkte å bæsje i doen vår. Sånt skal jeg ikke ha noe av, så jeg tok det selvfølgelig opp med henne.

Forholdet har blitt litt dritt etter det, men såpass bør hun tåle.

Jeg skal ikke ha noe møkk i doen min nei!

Skrevet

Hva trodde du at toaletter skal brukes til? Å plante blomster i?

Anonymous poster hash: 36b01...15b
Skrevet

Er kanskje bedre at de bæsjer på seg, så du kan sitte å kjenne på den fantastiske bæsjelukta?

Eller nei, bare glem det.Glemte at man kan lukte det om man holder seg også...😝

Skrevet

Ingen får bæsje i min do med mindre jeg sier at det er greit først. Jeg gjør det klar over det ved ankomst, så blir det ingen misforståelser. 

Anonymous poster hash: 37c4f...d17
Skrevet

Det verste er når begge 3 bæsjer samtidig. Er redd for tette rør.

Skrevet

Jeg gjestebæsjer ikke borte, med mindre jeg kjenner vedkommende særdeles godt!

Jeg klarer faktisk å holde meg.

Folk må gjerne gjestebæsje i min do, men jeg ser på å gå ut av badet igjen om det stinker forråtnelsesprosess der inne.

Så ærlig må jeg være at jeg assosierer vedkommende med det om det skjer hyppig.

Vi har en kamerat som tydelig blir løs i ringen borte, og vi vedder faktisk om han gjestebæsjer denne gangen.

Han jobbet i noen blokkleiligheter med bad en periode hvor han stolt fortalte om Doris i 1.etg som han banket på og bæsjet hos hver dag kl.7 om morgningen.

Der sitter stakkar Doris og er så glad hver dag for besøket som kommer og bæsjer i doen hennes..

Nei, jeg holder meg, så langt det er mulig!

Skrevet

Jeg gjestebæsjer ikke borte, med mindre jeg kjenner vedkommende særdeles godt!

Jeg klarer faktisk å holde meg.

Folk må gjerne gjestebæsje i min do, men jeg ser på å gå ut av badet igjen om det stinker forråtnelsesprosess der inne.

Så ærlig må jeg være at jeg assosierer vedkommende med det om det skjer hyppig.

Vi har en kamerat som tydelig blir løs i ringen borte, og vi vedder faktisk om han gjestebæsjer denne gangen.

Han jobbet i noen blokkleiligheter med bad en periode hvor han stolt fortalte om Doris i 1.etg som han banket på og bæsjet hos hver dag kl.7 om morgningen.

Der sitter stakkar Doris og er så glad hver dag for besøket som kommer og bæsjer i doen hennes..

Nei, jeg holder meg, så langt det er mulig!

Gjestrbæsje! 😂😂😂 Dette MÅ jo bli et nytt BIM ord på linje med sametruse. LOL.

Anonymous poster hash: 5d5ed...9f9

Skrevet

Og hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: e0176...812

Skrevet

Man kan få forstoppelse av å holde seg. I tillegg er der kreftforebyggende å tømme tarmen ofte. Jeg klarer ikke holde meg om tarmen er full. Kanskje jeg burde slutte å gå på besøk for å skåne andres toalett?

P.s. Hvis jeg MÅ på do så bruker jeg ikke lenger tid på å bæsje en et minutt eller to.

Anonymous poster hash: eba5a...fd8

Skrevet

Dib-damer når nye prippenhetshøyder. Dere er virkelig ikke sanne :o

Skrevet

Gjestedoen vår er i gangen, har aldri opplevd at andre enn barn har bæsjet der. Jeg gjestebæsjer aldri hos andre, ser faktisk på det som litt uhøflig.

Prippent eller ikke, i finere kretser gjestebæsjer man IKKE.

Anonymous poster hash: bbf65...e94

Skrevet

Derfor har man gjestedo! ;)

Gjestedoen vår er under oppussing, så enn så lenge går gjestene på badet. Ytterst sjelden noen bæsjer der.

Jeg gjestebæsjer aldri. Klarer å holde meg, med mindre det er et besøk som varer over flere dager, da gjør jeg det så diskret som mulig. Altså papir i do, vindu opp/vifte på, trekker ned raskest mulig - alt for å unngå lukt! ;) Mulig jeg er sær, men å gjestebæsje er vel helst noe man gjør som barn...?

Skrevet

Altså seriøst?? Er folk virkelig så pripne? Jeg skjønner de som ikke greier å bæsje borte, men hallo, de som må og greier må da vel få lov til det uten å få dårlig samvittighet og tenke at det er frekt? Alternativet er jo at besøket må dra hjem etter en halvtime fordi de er så frekke å måtte på do underveis... Hallo.. Så lenge de vasker etter seg om det oppstår bremsespor ned i doskåla og Evt lukker opp vinduet og lufter litt om det lukter så skal ikke jeg bry meg med hva de gjør på do altså!!

Frekt med de som har mensen også da som faktisk må bytte bind/tamponger og kaste i bosset? For det blir jo liggende til dere må kaste det ut, det går ikke an å bare skylle ned... Kjære vene! Bare på DIB.....

Skrevet

Derfor har man gjestedo! ;)

Gjestedoen vår er under oppussing, så enn så lenge går gjestene på badet. Ytterst sjelden noen bæsjer der.

Jeg gjestebæsjer aldri. Klarer å holde meg, med mindre det er et besøk som varer over flere dager, da gjør jeg det så diskret som mulig. Altså papir i do, vindu opp/vifte på, trekker ned raskest mulig - alt for å unngå lukt! ;) Mulig jeg er sær, men å gjestebæsje er vel helst noe man gjør som barn...?

Gjestebæsje......haha, nytt dib ord

Anonymous poster hash: 92a94...a2e

Skrevet

Jeg har irritabel tarm og har faktisk ingen valg! Må jeg på do, så MÅ jeg på do, og d innen 1 minutt!!

Drømmer om å kunne klare å holde meg!!! Hater å bæsje hos andre, og hater å bæsje på off. toaletter!

Men dessverre så har jeg NULL kontroll på d!! Diaré med skrekkelig lukt...

Så d er virkelig "koselig" å lese om de "forståelsesfulle" nebbhønene her inne...

Anonymous poster hash: 9261d...6af

Skrevet

Jeg driter ikke hos andre! SKal jeg være hos noen over flere dager driter jeg bare før jeg dusjer sånn at lukten er borte og overdøvet av lukt fra shampo, dusjsåpe osv. Jeg fjerner selvfølgelig alle spor ved å skure med dobørste etc. 

Anonymous poster hash: 7b268...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...