Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #26 Skrevet 13. februar 2015 Var jeg som spurte om forsikring. . Da er toget gått for vår del.. Sukk. . Jaja blir vell en løsning på det.. så til alle sammen skaff dere forsikring dere vet aldri hva morgen dagen vil bringe. . Er et levende bevis på at livet kan bli snudd opp ned to 10 minutter så alle samme tenk dere nøye om.. Ingen vil havne i den situasjonen jeg har havnet i... Blir alene med 4 barn, et stor lån alene innen få år.. Anonymous poster hash: 50041...201
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #27 Skrevet 13. februar 2015 Høres ut som starten på et langt og lykkelig samboerskap Vi har ikke livsforsikringer fordi vi syntes det ble for dyrt. Økonomisk vil mannen klare seg om jeg går bort. Om han går bort selges huset og jeg og barna kjøper en rimeligere leilighet. Vi har regnet på det, og funnet ut at denne løsningen er best for oss økonomisk. Mannen er kraftig overvektig, så det ble en svimlende pris for hans livsforsikring. Anonymous poster hash: 9bca4...5d3 Hva om boligprisene synker og du ender opp med mer gjeld enn du får for huset.. Anonymous poster hash: debed...95d
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #28 Skrevet 13. februar 2015 Høres ut som starten på et langt og lykkelig samboerskap Vi har ikke livsforsikringer fordi vi syntes det ble for dyrt. Økonomisk vil mannen klare seg om jeg går bort. Om han går bort selges huset og jeg og barna kjøper en rimeligere leilighet. Vi har regnet på det, og funnet ut at denne løsningen er best for oss økonomisk. Mannen er kraftig overvektig, så det ble en svimlende pris for hans livsforsikring. Anonymous poster hash: 9bca4...5d3 Hva om boligprisene synker og du ender opp med mer gjeld enn du får for huset.. Anonymous poster hash: debed...95d Har ikke lån på huset. Anonymous poster hash: 9bca4...5d3
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #29 Skrevet 13. februar 2015 Mente, har ikke så stort lån på huset. Vi trenger heller ikke noe stor og flott leilighet om noe skulle skje. Anonymous poster hash: 9bca4...5d3
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #30 Skrevet 13. februar 2015 Vi valgte og ikke ha livs-forsikring ettersom vi får "bare" to millioner hvis den ene dør. Det er også et sabla møl å få forsikring ettersom ALT av medisinske papirer skal inn. Nå snakker vi alt fra blodprøver til sykehusinnleggelse. Jeg regelrett gadd ikke alt styret som måtte til.. Anonymous poster hash: bec96...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå