Gå til innhold

Ble helt satt ut av samboer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jeg som spurte om forsikring. . Da er toget gått for vår del.. Sukk. . Jaja blir vell en løsning på det.. så til alle sammen skaff dere forsikring dere vet aldri hva morgen dagen vil bringe. . Er et levende bevis på at livet kan bli snudd opp ned to 10 minutter så alle samme tenk dere nøye om.. Ingen vil havne i den situasjonen jeg har havnet i... Blir alene med 4 barn, et stor lån alene innen få år..

 

Anonymous poster hash: 50041...201

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Høres ut som starten på et langt og lykkelig samboerskap :bryllup:

 

Vi har ikke livsforsikringer fordi vi syntes det ble for dyrt. Økonomisk vil mannen klare seg om jeg går bort. Om han går bort selges huset og jeg og barna kjøper en rimeligere leilighet.

 

Vi har regnet på det, og funnet ut at denne løsningen er best for oss økonomisk.

Mannen er kraftig overvektig, så det ble en svimlende pris for hans livsforsikring. :spise:

 

Anonymous poster hash: 9bca4...5d3

Hva om boligprisene synker og du ender opp med mer gjeld enn du får for huset..

 

Anonymous poster hash: debed...95d

Skrevet

 

Høres ut som starten på et langt og lykkelig samboerskap :bryllup:

 

Vi har ikke livsforsikringer fordi vi syntes det ble for dyrt. Økonomisk vil mannen klare seg om jeg går bort. Om han går bort selges huset og jeg og barna kjøper en rimeligere leilighet.

 

Vi har regnet på det, og funnet ut at denne løsningen er best for oss økonomisk.

Mannen er kraftig overvektig, så det ble en svimlende pris for hans livsforsikring. :spise:

 

Anonymous poster hash: 9bca4...5d3

Hva om boligprisene synker og du ender opp med mer gjeld enn du får for huset..

 

Anonymous poster hash: debed...95d

 

Har ikke lån på huset.

 

Anonymous poster hash: 9bca4...5d3

Skrevet

Mente, har ikke så stort lån på huset. Vi trenger heller ikke noe stor og flott leilighet om noe skulle skje.



Anonymous poster hash: 9bca4...5d3
Skrevet

Vi valgte og ikke ha livs-forsikring ettersom vi får "bare" to millioner hvis den ene dør. Det er også et sabla møl å få forsikring ettersom ALT av medisinske papirer skal inn. Nå snakker vi alt fra blodprøver til sykehusinnleggelse. Jeg regelrett gadd ikke alt styret som måtte til..



Anonymous poster hash: bec96...a73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...