Gå til innhold

Tror dere på det at vi har flere liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til opplever jeg merkelige hendelser og treffer fremmede mennesker som kjennes sååå nære...da lurer jeg på om jeg traff de menneskene før...i mitt tidligere liv...

det vil jeg tro på..fordi det forklarer en del ting om våre liv ...

men hva synes dere?

Anonymous poster hash: ae9d2...573
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vi har levd flere liv. Jeg har selv prøvd regresjon og fått oppleve et tidligere liv. Og det forklarte og en del ting i det livet her.

Anonymous poster hash: db66b...e1b
Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn hva vi kan forklare å vite. Energien etc.

Vi får bare vente i spenning

Skrevet

Jeg tror vi har levd flere liv. Jeg har selv prøvd regresjon og fått oppleve et tidligere liv. Og det forklarte og en del ting i det livet her.

Hvordan prøver man regresjon?

Anonymous poster hash: dfd66...23a

Gjest flykræsj
Skrevet

Nei. Jeg tror vi har ett liv, og når vi dør er det helt slutt.

Skrevet

Ja. Uten tvil!

Anonymous poster hash: 7e2f6...8b9

Skrevet

Flere liv? Nei. Flere dimensjoner? Ja. Jeg tror at man muligens lever parallelle liv i ulike dimensjoner slik at vi ikke ser hverandre og at deja vu og flashbacks muligens er opplevelser i andre dimensjoner. At man lever noenlunde like liv, men tar ulike avgjørelser.

Anonymous poster hash: 12aa1...ae0
Skrevet

jeg håper på det. 

Anonymous poster hash: f27eb...03c
Skrevet

Tror ikke. Jeg vet.

Noen har levd flere liv enn andre. Det finnes unge og gamle sjeler.

Anonymous poster hash: e7748...94d

Skrevet

Jeg lever her og nå, og gjør det beste ut av det.

Anonymous poster hash: 04e01...b72
Skrevet

Flere liv? Nei. Flere dimensjoner? Ja. Jeg tror at man muligens lever parallelle liv i ulike dimensjoner slik at vi ikke ser hverandre og at deja vu og flashbacks muligens er opplevelser i andre dimensjoner. At man lever noenlunde like liv, men tar ulike avgjørelser.

Anonymous poster hash: 12aa1...ae0

Hva har du røyka?

Kunne tenkt meg å prøvd 😂😂😂

Anonymous poster hash: 7e2f6...8b9

Skrevet

Nei, den dagen jeg dør, så dør jeg. 

Derfor gjør jeg det beste jeg kan ut av de dagene jeg har. 

Anonymous poster hash: 261aa...4d7
Skrevet

Ja så klart, jeg vet jeg har levd i Bergen i tidligere liv. Jeg har ett så sinnsykt savn på en måte til den byen. Nesten som jeg føler att det er der jeg skal bo. Får sorg i magen av tanken på den byen. Har fått det bekrefta av noen att jeg levde der under by brannen.

Anonymous poster hash: 94ab9...0b5

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg både tror på det og ikke. Håper egentlig at det ikke er sånn. Ett liv er mer enn nok for meg ;)

Skrevet

Hvordan prøver man regresjon?

Anonymous poster hash: dfd66...23a

Man går til noen som holder på med det. Er viktig at du finner noen seriøse da. Er alt for mange useriøse innen den bransjen.

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 1c6ee...023

Skrevet

Ja og jeg husker flere ting fra tidligere liv. Har bl.a vært adelsdame i England, Nonne/ slumsøster i Danmark og bondekone i Frankrike under Napoleons krigen. Har også vært tjener i et tempel i Atlantis.

Anonymous poster hash: 254ed...e78
Skrevet

Ja og jeg husker flere ting fra tidligere liv. Har bl.a vært adelsdame i England, Nonne/ slumsøster i Danmark og bondekone i Frankrike under Napoleons krigen. Har også vært tjener i et tempel i Atlantis.

Fortell meg hvordan du vet alt dette?

Jeg er ikke frekk nå, jeg lurer :)

Anonymous poster hash: afd9e...4a9

Skrevet

Ja og jeg husker flere ting fra tidligere liv. Har bl.a vært adelsdame i England, Nonne/ slumsøster i Danmark og bondekone i Frankrike under Napoleons krigen. Har også vært tjener i et tempel i Atlantis.

Fortell meg hvordan du vet alt dette?

Jeg er ikke frekk nå, jeg lurer :)

Anonymous poster hash: afd9e...4a9

Det har kommet til meg under meditasjoner. Når man mediterer så kan man koble seg opp til sjelen som jo husker alle livene. Det har fått flere brikker til å falle på plass ang dette livet også, bl.a. forholdet til søsteren min.

Skrevet

Ja det tror jeg på! Finnes mange spennede videoer på YouTube hvor man kan gjennomføre sin egen regreasjon!

Best å vente til man er helt alene, avslappet og klar for det!

Gå på YouTube og søk etter "Past Life meditation"

Anonymous poster hash: 64466...04e

Skrevet

Nei, jeg er kristen:)

Anonymous poster hash: a586b...397

Skrevet

Men det er ikke bare noe å tulle med. Det vi får vite kan være ganske traumatisk. Spesielt hvis man tror 100% på det og. Jeg tror ikke noe på å rote rundt i alle tidligere liv. Jeg har gått tilbake til et liv, da det kunne forklare veldig mye i dette livet. Og det gjorde det, men det var ikke bare, bare og få vite hva jeg hadde gjort og blitt utsatt for i det livet.

Og grunnet det jeg vet om mitt forrige liv, så oppfører jeg meg så bra jeg bare kan i det livet her.

Skrevet

I mitt neste liv skal eg innsjå at vi har berre eit liv og slutte å utsette ting.

Skrevet

Men det er ikke bare noe å tulle med. Det vi får vite kan være ganske traumatisk. Spesielt hvis man tror 100% på det og. Jeg tror ikke noe på å rote rundt i alle tidligere liv. Jeg har gått tilbake til et liv, da det kunne forklare veldig mye i dette livet. Og det gjorde det, men det var ikke bare, bare og få vite hva jeg hadde gjort og blitt utsatt for i det livet.

Og grunnet det jeg vet om mitt forrige liv, så oppfører jeg meg så bra jeg bare kan i det livet her.

Ja, er enig i det. Tidligere opplevelser kan gi svar på mye, men regresjon er ikke å spøke med. Man må kunne takle det som kommer. Jeg har svart over her at jeg har brukt meditasjon. Dette har jeg følt meg trygg på fordi sjelen ikke viser meg mer enn hva jeg kan takle. Ved regresjonsteknikker som er guidet av en annen person så gir man fra seg mye kontroll. Jeg er ikke klar for det....

Skrevet

Ja, er enig i det. Tidligere opplevelser kan gi svar på mye, men regresjon er ikke å spøke med. Man må kunne takle det som kommer. Jeg har svart over her at jeg har brukt meditasjon. Dette har jeg følt meg trygg på fordi sjelen ikke viser meg mer enn hva jeg kan takle. Ved regresjonsteknikker som er guidet av en annen person så gir man fra seg mye kontroll. Jeg er ikke klar for det....

Jeg fikk regresjon som var guidet av en annen. Men jeg følte hele veien at det var jeg som hadde 100% kontrollen. Personen som hjalp var bare mer tilstede under det som skjedde, følte meg aldri ledet av henne. Og jeg hadde ene hjelperen min med meg hele tiden, så jeg skulle føle meg trygg. Så syntes det var en veldig bra opplevelse. Men jeg ønsker ikke å få vite noe om andre liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...