Gå til innhold

Overvekt og operasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mest sannsynlig har Hi gått på endel lavkaloridietter som har ødelagt stoffskiftet - for godt. Da vil kanskje en lavkarbodiett/livsstil kunne snu det hele for henne, for da er det helt andre prosesser som styrer vektnedgangen. En lavkarbodiett vil også kunne gi henne den fordelen at sukkerbehovet blir kraftig redusert. 

Anonymous poster hash: 6c2c5...978
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg gjekk ned 42 kg heime uten operasjon, men eg gjekk på kurs, og vi hadde samtalar både ein til ein og i gruppe med dei andre eg gjekk ilag med. Dei første mnd var det pulvermåltid (ulike ttpar, suppe, ommelett, sjokolademusse, ulike middagstypar) i tillegg kunne eg ete så mykje eg ville frå ei ganske lang liste med grønnsaker. Etter den 1. mnd kunne eg og bestille sjokoladebarar som passa inn i opplegget. Då er det mindre fare for å gå på ein smell med vanleg sjokolade. I etterkant har eg lagt om kostholdet, det funkar fint. Er 5 år sidan eg gjekk ned no, er no 10 kg meir enn det eg var då eg var ferdig, men har og fått to barn sidan den gong.

Ville berre få fram at det finst fleire alternativ, ein kan få god hjelp utan operasjon. No skal det og seiast at eg var i relativt god form, utanom alle kiloane då...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...