Gå til innhold

Spennende at vi kan se hvem leger som

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilke leger...

Anonymous poster hash: dc645...6f7

Skrevet

HVILKE LEGER!!!! Når skal dere lære dere dette? Får vondt i øynene av å lese "hvem lege", "hvordan bil" osv. Skjerp dere!

Anonymous poster hash: 41fe7...e9f
Skrevet

HVILKE LEGER!!!! Når skal dere lære dere dette? Får vondt i øynene av å lese "hvem lege", "hvordan bil" osv. Skjerp dere!

Der jeg kommer fra sier man hvem leger så da skriver jeg det. Men takk for relevant bidrag til tråden😊
Skrevet

Der jeg kommer fra sier man hvem leger så da skriver jeg det. Men takk for relevant bidrag til tråden

Det er ikke lov å skrive på dialekt på forumet, så hva de sier der du kommer fra er fullstendig uinteressant. Mange unnskylder seg med dialekt med en gang man påpeker en skrivefeil.

Skrevet

Der jeg kommer fra sier man hvem leger så da skriver jeg det. Men takk for relevant bidrag til tråden

Det er ikke lov å skrive på dialekt på forumet, så hva de sier der du kommer fra er fullstendig uinteressant. Mange unnskylder seg med dialekt med en gang man påpeker en skrivefeil.

Seriøst? At du gidder. Du har ikke noe litt mer intelligent å komme med da? Feks om artikkelen?
Skrevet

Tja, jeg ser ikke at det er så veldig interessant da legen tross alt kan reservere seg mot offentliggjøring.

Skrevet

HVILKE LEGER!!!! Når skal dere lære dere dette? Får vondt i øynene av å lese "hvem lege", "hvordan bil" osv. Skjerp dere!Anonymous poster hash: 41fe7...e9f

Det er ikke lov å skrive på dialekt på forumet, så hva de sier der du kommer fra er fullstendig uinteressant. Mange unnskylder seg med dialekt med en gang man påpeker en skrivefeil.Anonymous poster hash: 41fe7...e9f

Seriøst? At du gidder. Du har ikke noe litt mer intelligent å komme med da? Feks om artikkelen?

Dere skjønner det, at biltyven gjør aldri feil. Passer ikke regler og lover, så lager hun sine egne.

Anonymous poster hash: 230fb...16b

Skrevet

Der jeg kommer fra sier man hvem leger så da skriver jeg det. Men takk for relevant bidrag til tråden😊

Hvis du vil ha fokus på hva du skriver, og ikke hvordan du skriver det, så er det lurt å skrive korrekt norsk.

Anonymous poster hash: 3fcf1...338

Skrevet

Og så sporer vi inn på tema igjen.. 😊

Ooooh.. Interesting!

Skrevet

Hvis du vil ha fokus på hva du skriver, og ikke hvordan du skriver det, så er det lurt å skrive korrekt norsk.

Anonymous poster hash: 3fcf1...338

Nei helt feil. Vil jeg har fokus på det jeg skriver må jeg skrive som anonym. Sånn er det å være kjent her inne, haha😊😋
Skrevet

HVILKE LEGER!!!! Når skal dere lære dere dette? Får vondt i øynene av å lese "hvem lege", "hvordan bil" osv. Skjerp dere!Anonymous poster hash: 41fe7...e9f

Hvis du vil ha fokus på hva du skriver, og ikke hvordan du skriver det, så er det lurt å skrive korrekt norsk. Anonymous poster hash: 3fcf1...338

Det fordrer at man evner det.

Skrevet

Drit nå i norsken - du pisker en død hest, anonym 338 - men temaet er interessant. Transparens i denslags forhold er et viktig skritt. Samtidig tenker jeg at om jeg var lege kunne jeg blitt trassen nok til å bruke reservasjonsretten fordi det ville føles som en mistenkeliggjøring av meg å kreve innsyn, ville nok respondert dårlig på institusjonalisert tvil rundt min integritet.

Skrevet

Gud så mange kranglefanter det er her i dag da, herrefred! Mange med pms eller???

Anonymous poster hash: 850c8...89e

Skrevet

Hvis du vil ha fokus på hva du skriver, og ikke hvordan du skriver det, så er det lurt å skrive korrekt norsk. Anonymous poster hash: 3fcf1...338
Nei helt feil. Vil jeg har fokus på det jeg skriver må jeg skrive som anonym. Sånn er det å være kjent her inne, haha

Ingen hadde sluppet unna med å skrive hvem lege, anonym eller ikke. Det er barnelærdom, og at du din vane tro holder på din rett i stede for å innrømme at det er en formuleringsfeil viser bare igjen at du ikke evner å ts til deg konstruktiv kritikk.

Skrevet

Drit nå i norsken - du pisker en død hest, anonym 338 - men temaet er interessant. Transparens i denslags forhold er et viktig skritt. Samtidig tenker jeg at om jeg var lege kunne jeg blitt trassen nok til å bruke reservasjonsretten fordi det ville føles som en mistenkeliggjøring av meg å kreve innsyn, ville nok respondert dårlig på institusjonalisert tvil rundt min integritet.

Kan jeg bare spørre: hvorfor skrev du i går at folk som ikke gidder å lære seg rettskriving og reagerer med sinne på rettinger, mangler intellekt og lærevilje, mens i dag mener du at vi må drite i norsken siden innlegget er skrevet av en poppisbruker?

Skrevet

Nei helt feil. Vil jeg har fokus på det jeg skriver må jeg skrive som anonym. Sånn er det å være kjent her inne, haha

Ingen hadde sluppet unna med å skrive hvem lege, anonym eller ikke. Det er barnelærdom, og at du din vane tro holder på din rett i stede for å innrømme at det er en formuleringsfeil viser bare igjen at du ikke evner å ts til deg konstruktiv kritikk.

Signerer. Har sett mange anonyme bli gjort oppmerksom på disse latterlige feilene.

Skrevet

Kan jeg bare spørre: hvorfor skrev du i går at folk som ikke gidder å lære seg rettskriving og reagerer med sinne på rettinger, mangler intellekt og lærevilje, mens i dag mener du at vi må drite i norsken siden innlegget er skrevet av en poppisbruker?

Nå tror jeg du har bomma litt, det er vel heller en hatis-bruker det krangles med. JA, det heter "hvilke". NEI, det er ikke noe å hente på å kjøre ørti siteringer i innlegg etter innlegg mot vedkommende.

Skrevet

Personagrep og sitater av dette er fjernet.

Vennligst unngå flere personangrep og avsporinger i denne tråden!

Kira

Skrevet

Jeg må bare spørre: er det noen av dere som har opplevd leger som syntes å være i lomma på legemiddelindustrien? Jeg har nemlig aldri det.

Skrevet

Jeg håper og tror at leger som pusher unødvendige legemidler er et ikke-problem, men på generelt grunnlag er jeg for gjennomsiktighet i samfunnet.

Dog har jeg har opplevd en lege som presset på for å gi meg antidepressiva i tillegg til p-piller, når jeg fortalte at jeg ikke tålte p-pillene. Jeg droppet både antidepressiva, p-piller og legen ;)

Skrevet

Jeg håper og tror at leger som pusher unødvendige legemidler er et ikke-problem, men på generelt grunnlag er jeg for gjennomsiktighet i samfunnet.

Dog har jeg har opplevd en lege som presset på for å gi meg antidepressiva i tillegg til p-piller, når jeg fortalte at jeg ikke tålte p-pillene. Jeg droppet både antidepressiva, p-piller og legen ;)

Antidepressiva som prevensjon? Interessant :D :D Så har vi jo den legen som foretok GU på jenter som hadde vondt i halsen og diverse annet lignende, han ble vel tilbakeført lisensen fordi det var "kulturforvirring" :D

Skrevet

Antidepressiva som prevensjon? Interessant :D :biggrin: Så har vi jo den legen som foretok GU på jenter som hadde vondt i halsen og diverse annet lignende, han ble vel tilbakeført lisensen fordi det var "kulturforvirring" :D

Neida, i tillegg til prevensjon. Jeg tåler ikke hormoner særlig bra, men legen mente at antidepressiva i tillegg til p-piller var en bedre løsning enn å slutte på p-pillene :tongue:

GU ved halsvondt? Kulturforskjeller kan gi seg de mest forunderlige utslag.....

Skrevet

Jeg har åpenbart gått glipp av en inntektskilde. Trodde det var strengt forbudt å ha økonomiske forbindelser til legemiddelindustrien når en er praktiserende lege her i Norge. 

Anonymous poster hash: ed3b0...88a
Skrevet

Jeg må bare spørre: er det noen av dere som har opplevd leger som syntes å være i lomma på legemiddelindustrien? Jeg har nemlig aldri det.

Ikke jeg heller...

Anonymous poster hash: 42309...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...