Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #26 Skrevet 11. februar 2015 Hei. Er kanskje bittelitt bedre i dag, men fortsatt veldig vondt. Har ikke vært utendørs i dag pga får ikke på meg sko. Forsøkte å ringe legen istad, men kommer ikke gjennom pga kø. Det verker enda og prikker.. Anonymous poster hash: d5e0b...d6d Du ringte legen "i stad" først? Du burde jo hatt en akuttime hos legen i dag og fått en vurdering. Dette er tafatt, hi.... men din helse, ditt valg. Anonymous poster hash: 845d7...5a3 Ja, tar den.Jeg er bare engstelig for å ta opp plass for de som trenger det.. Anonymous poster hash: d5e0b...d6d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #27 Skrevet 11. februar 2015 Du trenger det! Anonymous poster hash: f735f...b31
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #28 Skrevet 11. februar 2015 Her er forresten bilde fra i dag.... Ingen har sett på det enda. Anonymous poster hash: d5e0b...d6d De ser jo litt bedre ut, men det er vel sannsynlig at du har fått en eller annen grad av frostskade. Synes du skal ta en tur til legen i morgen tidlig. Det finnes sikkert drøssevis av folk som er sykere enn deg, men det gjør ikke dine storetær mindre viktige for deg.. Masse lykke til, det så kjempevondt ut! Anonymous poster hash: 772da...705
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #29 Skrevet 11. februar 2015 Jeg har ikke sett bildet, men vil gi deg noen tips. Kjøp ullsåler, de kan klippes til så de passer i skoene. G sport har varmesåler som aktiveres i luft som du klistrer under sokkene, varer i ca 6 timer. Dette har hjulpet meg for jeg fryser lett. Du kan også kjøpe varmesåler med batteri, litt mer omstendig. Og selvsagt varme støvler som er litt ekstra store og varme ullsokker. Hvis du må stå stille lenge på samme sted, stå på et sitteunderlag. Anonymous poster hash: 941b5...796 Tusen takk for flotte tips:))) Anonymous poster hash: d5e0b...d6d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #30 Skrevet 11. februar 2015 Ja, tar den.Jeg er bare engstelig for å ta opp plass for de som trenger det.. Anonymous poster hash: d5e0b...d6d Da er det på tide å la fornuften bli bedre. Meget mulig dette går helt fint, men du burde ha oppsøkt lege med dette. Forfrysninger kan føre til amputasjoner i verste fall, og stortærne er så viktige for vår gange at man absolutt ikke ønsker unødvendig skade på dem. Tror du trenger å få opp selvtilliten din og stole mer på din egen fornuft, HI. Beklager om jeg virker krass, men det kan være forskjell på varig skade eller ikke en annen gang. Stå mer opp for deg selv! Anonymous poster hash: 845d7...5a3
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #31 Skrevet 11. februar 2015 Haha, viste bildet til min nørdete legemann, som mener at du må ha 'superficial frostbite', der det er vanlig at huden blir blå/rød/flekkete etter gjenoppvarming. (Med smerter!) Du kan visstnok også få blisters fra 12-36 timer etter skaden, evt også hovne opp. Dette er en slags andregradsfrostbite - hvis det er det du har - jeg hadde nylig frostnip selv (førstegrads) og det var usannsynlig vondt bare dét! Huff. Ikke gå ut uten tåvarmere mer! Anonymous poster hash: 772da...705
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #32 Skrevet 11. februar 2015 Så hyggelige dere er:))) Ja, må si at det gjør veldig vondt.. Veksler mellom å hovne opp, være varmt, kaldt, numment. Blir aldri mer uten ullsåler nå. Ja, har litt å jobbe med ifht å oppsøke lege tenker jeg. De sa liksom ikke at det var akutt i går... Anonymous poster hash: d5e0b...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå