Gå til innhold

Personlig spørsmål til dere med ME/fibromyalgi/depresjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer garantert til å angre at jeg skriver dette her, for noen absolutt bare MÅ kverulere og argumentere. Men det er min historie.

Depresjon, bipolar, kronisk syk (Ikke ME eller fibromyalgi).

Oppvekst- FÆL. Voldelig far og en mor som bare tok min storesøsters side, så nyttet ikke å fortelle henne at søstera mi var rene satan sjøl. Som 11 år prøvde jeg å ta selvmord for første gang, (ja, tenk at 11-åringer kan overhodet tenke i den retningen, 'cuz I did). Har siden da prøvd flere ganger årlig. Ble myyyyye mobbet på skolen. Har siden jeg var 11 vært veldig deprimert og er på det dypeste i dag. Selvskader siden jeg var 15.

Første kroniske sykdom i alder av 13- Endometriose, (er det jeg sliter enormt med i dag).

Anonymous poster hash: 40037...c1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer garantert til å angre at jeg skriver dette her, for noen absolutt bare MÅ kverulere og argumentere. Men det er min historie.

Depresjon, bipolar, kronisk syk (Ikke ME eller fibromyalgi).

Oppvekst- FÆL. Voldelig far og en mor som bare tok min storesøsters side, så nyttet ikke å fortelle henne at søstera mi var rene satan sjøl. Som 11 år prøvde jeg å ta selvmord for første gang, (ja, tenk at 11-åringer kan overhodet tenke i den retningen, 'cuz I did). Har siden da prøvd flere ganger årlig. Ble myyyyye mobbet på skolen. Har siden jeg var 11 vært veldig deprimert og er på det dypeste i dag. Selvskader siden jeg var 15.

Første kroniske sykdom i alder av 13- Endometriose, (er det jeg sliter enormt med i dag).

Anonymous poster hash: 40037...c1f

Vil bare sende deg en stor og varm klem i natten <3

Du fortjener å få det godt i livet ditt, og det tror jeg du kan få. Jeg har slitt med veldig mye selv og ingen støtte i familie, heller det motsatte. Men jeg gir aldri opp håpet om å få det bedre og bra. Og det tror jeg du også kan få!

Håper du får den hjelpen du trenger - husk alltid på at et sted i fremtiden venter noe godt på deg.

Klem <3

Anonymous poster hash: d62e2...73b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...