Mandala Skrevet 11. februar 2015 #26 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Jeg får bidragsforskudd på 1100 kr for det ene barnet og ingenting for det andre. Pappaen til barn nr to er student og vi har lagt bidrag på hylla så lenge. Men han bidrar med å kjøpe utstyr og betale for litt fritidsaktiviteter etc. Jeg prøvde for moro skyld navs bidragskalkulator nå og da kom det opp at han skal betale hele 610 kr når vi har ca samme inntekt og en omtrentlig 40/60- deling. Jeg betaler alt av skole, Sfo, alle fritidsaktiviteter de siste årene unntatt én nå nylig og alt av utstyr unntatt én ting nå nylig. Så... 610 kr var litt urettferdig lite syns jeg. Endret 11. februar 2015 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #27 Skrevet 11. februar 2015 Barn 2 år : Ingen samvær. 0 kr Barn 8 år: 50% 2000 kr Anonymous poster hash: 9f664...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå