Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Vet det er store forskjeller og at det beregnes ut ifra inntekt, men lurer lell. Hva får du i barnebidrag? Anonymous poster hash: 60be0...972
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 3000 for en unge (1 år).. Anonymous poster hash: c1e13...9fc
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 3000 for en unge (1 år)..Anonymous poster hash: c1e13...9fc Hva tjener far? Har han samvær? Og har han ansvar for flere barn? Er forresten ikke hi. Anonymous poster hash: d39ad...902
BareMas Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 730kr, altså bidragsforskuddet. Barnet er 3 år, far har samvær "når det måtte passe ham".
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 1700 samvær annenhver helg. 1 barn 10 år Anonymous poster hash: bb394...776
*SommerFrisk* Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 730kr, altså bidragsforskuddet. Barnet er 3 år, far har samvær "når det måtte passe ham". Huff
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 3000 for en unge (1 år)..Anonymous poster hash: c1e13...9fc Hva tjener far? Har han samvær? Og har han ansvar for flere barn? Er forresten ikke hi. Anonymous poster hash: d39ad...902 Har per d.d ikke overnattingssamvær i det hele tatt. Ikke flere barn. Tjener på papiret ca like mye som meg men i virkeligheten mye mer (selvst.) ..når han starter med overnattinger vil vel bidraget reduseres . Anonymous poster hash: c1e13...9fc
Marriet Skrevet 10. februar 2015 #8 Skrevet 10. februar 2015 730kr, altså bidragsforskuddet. Barnet er 3 år, far har samvær "når det måtte passe ham". Samme her, men får 1100 i forskudd. Far har innkalt til foreldresamarbeidstime på fvk så er spent på hva som skjer på det møtet
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #9 Skrevet 10. februar 2015 820,- Barnet er 4år. Far har ikke samvær Anonymous poster hash: 82e18...264
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 Han betaler 3300kr for 3 barn, pluss at jeg får bidragsforskudd på 1400kr. Anonymous poster hash: 9ec83...3f8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #12 Skrevet 10. februar 2015 4600kr for 3 barn. 5, 7, 11år. Samvær annenhver helg. Anonymous poster hash: 5ca9a...5d4
BareMas Skrevet 10. februar 2015 #13 Skrevet 10. februar 2015 730kr, altså bidragsforskuddet. Barnet er 3 år, far har samvær "når det måtte passe ham".Samme her, men får 1100 i forskudd.Far har innkalt til foreldresamarbeidstime på fvk så er spent på hva som skjer på det møtet Med min årslønn på hele 210000 ble jeg satt ned til 730kr 😂 Spennende med foreldresamarbeidstime da, har ingen gode minner fra de selv, avsluttet de møtene da far mente jeg skulle betale han for å ha samvær med ungen. Jeg lo høyt, beklaget meg til megleren og gikk, ringte henne senere og forklarte at begeret nå var fylt.
februarprins2013 Skrevet 10. februar 2015 #14 Skrevet 10. februar 2015 1100 forskudd bidrag, pappan jobber ikke
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #15 Skrevet 10. februar 2015 Skal ha 5000 i mnd for ett barn. Far har ikke samvær og betaler ca 3-4 ganger i året. så reelt får jeg 720 kr i mnd fra nav. Men som sagt hender at far betaler inn deler av barnebidraget noen få ganger i året. Anonymous poster hash: f5666...54a
Marriet Skrevet 10. februar 2015 #16 Skrevet 10. februar 2015 730kr, altså bidragsforskuddet. Barnet er 3 år, far har samvær "når det måtte passe ham".Samme her, men får 1100 i forskudd.Far har innkalt til foreldresamarbeidstime på fvk så er spent på hva som skjer på det møtet Med min årslønn på hele 210000 ble jeg satt ned til 730kr Spennende med foreldresamarbeidstime da, har ingen gode minner fra de selv, avsluttet de møtene da far mente jeg skulle betale han for å ha samvær med ungen. Jeg lo høyt, beklaget meg til megleren og gikk, ringte henne senere og forklarte at begeret nå var fylt. 210 tusen? Jeg har høyere lønn enn deg i såfall. Ja, jeg er spent, han møtte ikke opp til obligatorisk mekling så lurer veldig på hva han har tenkt til å diskutere mulig jeg går for samme løsning som deg hvis jeg opplever møtet som lite konstruktivt og helt meningsløst. Noe jeg frykter. Han er sur for at jeg ikke lar sønnen vår overnatte hos han. Gutten er ni mnd og kjenner ikke faren sin. Han er kun en mann som kommer innom en tur en sjelden gang i blant. Det jeg har notert viser ca. Tre timer totalt i mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #17 Skrevet 10. februar 2015 2700 kr, en helg i mnd hvis han har tid, vi tjener ca likt på papiret men jobber mye offshore så han tjener reelt sett veldig mye mer. Anonymous poster hash: 3f68d...e24
BareMas Skrevet 10. februar 2015 #18 Skrevet 10. februar 2015 730kr, altså bidragsforskuddet. Barnet er 3 år, far har samvær "når det måtte passe ham".Samme her, men får 1100 i forskudd.Far har innkalt til foreldresamarbeidstime på fvk så er spent på hva som skjer på det møtet Med min årslønn på hele 210000 ble jeg satt ned til 730kr Spennende med foreldresamarbeidstime da, har ingen gode minner fra de selv, avsluttet de møtene da far mente jeg skulle betale han for å ha samvær med ungen. Jeg lo høyt, beklaget meg til megleren og gikk, ringte henne senere og forklarte at begeret nå var fylt. 210 tusen? Jeg har høyere lønn enn deg i såfall. Ja, jeg er spent, han møtte ikke opp til obligatorisk mekling så lurer veldig på hva han har tenkt til å diskutere mulig jeg går for samme løsning som deg hvis jeg opplever møtet som lite konstruktivt og helt meningsløst. Noe jeg frykter. Han er sur for at jeg ikke lar sønnen vår overnatte hos han. Gutten er ni mnd og kjenner ikke faren sin. Han er kun en mann som kommer innom en tur en sjelden gang i blant. Det jeg har notert viser ca. Tre timer totalt i mnd. NAV har lurt meg, skjønner jeg ... Typisk NAV 😂 Her ble jeg anbefalt å vente med overnatting til barnet var godt over 1 år av hs og fvk, mens sakkyndig i tingretten mente at far fint kunne vente til 2,5 år. Er jo fint at han er ambisiøs og "ivrig" på samvær, men kan vel prøve å komme litt oftere enn 3timer i måneden da ...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #19 Skrevet 10. februar 2015 730kr, altså bidragsforskuddet. Barnet er 3 år, far har samvær "når det måtte passe ham".Samme her, men får 1100 i forskudd.Far har innkalt til foreldresamarbeidstime på fvk så er spent på hva som skjer på det møtet Med min årslønn på hele 210000 ble jeg satt ned til 730kr Spennende med foreldresamarbeidstime da, har ingen gode minner fra de selv, avsluttet de møtene da far mente jeg skulle betale han for å ha samvær med ungen. Jeg lo høyt, beklaget meg til megleren og gikk, ringte henne senere og forklarte at begeret nå var fylt. 210 tusen? Jeg har høyere lønn enn deg i såfall. Ja, jeg er spent, han møtte ikke opp til obligatorisk mekling så lurer veldig på hva han har tenkt til å diskutere mulig jeg går for samme løsning som deg hvis jeg opplever møtet som lite konstruktivt og helt meningsløst. Noe jeg frykter. Han er sur for at jeg ikke lar sønnen vår overnatte hos han. Gutten er ni mnd og kjenner ikke faren sin. Han er kun en mann som kommer innom en tur en sjelden gang i blant. Det jeg har notert viser ca. Tre timer totalt i mnd. NAV har lurt meg, skjønner jeg ... Typisk NAV 😂 Her ble jeg anbefalt å vente med overnatting til barnet var godt over 1 år av hs og fvk, mens sakkyndig i tingretten mente at far fint kunne vente til 2,5 år. Er jo fint at han er ambisiøs og "ivrig" på samvær, men kan vel prøve å komme litt oftere enn 3timer i måneden da ... Sakkyndig mente far kunne vente til 2,5 år,? Anonymous poster hash: c1e13...9fc
Marriet Skrevet 10. februar 2015 #20 Skrevet 10. februar 2015 730kr, altså bidragsforskuddet. Barnet er 3 år, far har samvær "når det måtte passe ham".Samme her, men får 1100 i forskudd.Far har innkalt til foreldresamarbeidstime på fvk så er spent på hva som skjer på det møtet Med min årslønn på hele 210000 ble jeg satt ned til 730kr Spennende med foreldresamarbeidstime da, har ingen gode minner fra de selv, avsluttet de møtene da far mente jeg skulle betale han for å ha samvær med ungen. Jeg lo høyt, beklaget meg til megleren og gikk, ringte henne senere og forklarte at begeret nå var fylt. 210 tusen? Jeg har høyere lønn enn deg i såfall.Ja, jeg er spent, han møtte ikke opp til obligatorisk mekling så lurer veldig på hva han har tenkt til å diskutere mulig jeg går for samme løsning som deg hvis jeg opplever møtet som lite konstruktivt og helt meningsløst. Noe jeg frykter. Han er sur for at jeg ikke lar sønnen vår overnatte hos han. Gutten er ni mnd og kjenner ikke faren sin. Han er kun en mann som kommer innom en tur en sjelden gang i blant. Det jeg har notert viser ca. Tre timer totalt i mnd. NAV har lurt meg, skjønner jeg ... Typisk NAV Her ble jeg anbefalt å vente med overnatting til barnet var godt over 1 år av hs og fvk, mens sakkyndig i tingretten mente at far fint kunne vente til 2,5 år. Er jo fint at han er ambisiøs og "ivrig" på samvær, men kan vel prøve å komme litt oftere enn 3timer i måneden da ... Han skal virkelig få vise at han er plutselig blitt ansvarsfull før han skal ha noe overnatting. Jeg kjenner tross alt denne mannen jeg har fått barn med, så har ikke så mye å frykte sånn egentlig. Vet vel i bunn og grunn at fvk kommer til å anbefale hyppigere og fremdeles korte samvær slik at de blir kjent og min lille blir trygg. Dette vet jeg far kommer til å slite med og jeg har liten tru på at han faktisk kommer til å klare å gjennomføre f.eks to samvær i uken. Haha, lurt og lurt bidraget får du vel før eller siden uansett
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #21 Skrevet 10. februar 2015 Far har barna 40%. 2 barn. Får 5500 kr. Under behandling hos NAV nå. Tror jeg skal ha 6000/6500 ca. Anonymous poster hash: 074fb...a59
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #22 Skrevet 10. februar 2015 Nesten delt omsorg og du skal ha 6000kr? Rart.. Anonymous poster hash: c1e13...9fc
BareMas Skrevet 10. februar 2015 #23 Skrevet 10. februar 2015 730kr, altså bidragsforskuddet. Barnet er 3 år, far har samvær "når det måtte passe ham".Samme her, men får 1100 i forskudd.Far har innkalt til foreldresamarbeidstime på fvk så er spent på hva som skjer på det møtet Med min årslønn på hele 210000 ble jeg satt ned til 730kr Spennende med foreldresamarbeidstime da, har ingen gode minner fra de selv, avsluttet de møtene da far mente jeg skulle betale han for å ha samvær med ungen. Jeg lo høyt, beklaget meg til megleren og gikk, ringte henne senere og forklarte at begeret nå var fylt. 210 tusen? Jeg har høyere lønn enn deg i såfall. Ja, jeg er spent, han møtte ikke opp til obligatorisk mekling så lurer veldig på hva han har tenkt til å diskutere mulig jeg går for samme løsning som deg hvis jeg opplever møtet som lite konstruktivt og helt meningsløst. Noe jeg frykter. Han er sur for at jeg ikke lar sønnen vår overnatte hos han. Gutten er ni mnd og kjenner ikke faren sin. Han er kun en mann som kommer innom en tur en sjelden gang i blant. Det jeg har notert viser ca. Tre timer totalt i mnd. NAV har lurt meg, skjønner jeg ... Typisk NAV 😂 Her ble jeg anbefalt å vente med overnatting til barnet var godt over 1 år av hs og fvk, mens sakkyndig i tingretten mente at far fint kunne vente til 2,5 år. Er jo fint at han er ambisiøs og "ivrig" på samvær, men kan vel prøve å komme litt oftere enn 3timer i måneden da ... Sakkyndig mente far kunne vente til 2,5 år,? Anonymous poster hash: c1e13...9fc Vente med overnatting til barnet var 2,5 år ja. Sakkyndig mente det pga bl.a avstand mellom barnets hjem og fars hjem, og fars historie med rus og psykisk sykdom.
BareMas Skrevet 10. februar 2015 #24 Skrevet 10. februar 2015 730kr, altså bidragsforskuddet. Barnet er 3 år, far har samvær "når det måtte passe ham".Samme her, men får 1100 i forskudd.Far har innkalt til foreldresamarbeidstime på fvk så er spent på hva som skjer på det møtet Med min årslønn på hele 210000 ble jeg satt ned til 730kr Spennende med foreldresamarbeidstime da, har ingen gode minner fra de selv, avsluttet de møtene da far mente jeg skulle betale han for å ha samvær med ungen. Jeg lo høyt, beklaget meg til megleren og gikk, ringte henne senere og forklarte at begeret nå var fylt. 210 tusen? Jeg har høyere lønn enn deg i såfall.Ja, jeg er spent, han møtte ikke opp til obligatorisk mekling så lurer veldig på hva han har tenkt til å diskutere mulig jeg går for samme løsning som deg hvis jeg opplever møtet som lite konstruktivt og helt meningsløst. Noe jeg frykter. Han er sur for at jeg ikke lar sønnen vår overnatte hos han. Gutten er ni mnd og kjenner ikke faren sin. Han er kun en mann som kommer innom en tur en sjelden gang i blant. Det jeg har notert viser ca. Tre timer totalt i mnd. NAV har lurt meg, skjønner jeg ... Typisk NAV Her ble jeg anbefalt å vente med overnatting til barnet var godt over 1 år av hs og fvk, mens sakkyndig i tingretten mente at far fint kunne vente til 2,5 år. Er jo fint at han er ambisiøs og "ivrig" på samvær, men kan vel prøve å komme litt oftere enn 3timer i måneden da ... Han skal virkelig få vise at han er plutselig blitt ansvarsfull før han skal ha noe overnatting. Jeg kjenner tross alt denne mannen jeg har fått barn med, så har ikke så mye å frykte sånn egentlig. Vet vel i bunn og grunn at fvk kommer til å anbefale hyppigere og fremdeles korte samvær slik at de blir kjent og min lille blir trygg. Dette vet jeg far kommer til å slite med og jeg har liten tru på at han faktisk kommer til å klare å gjennomføre f.eks to samvær i uken. Haha, lurt og lurt bidraget får du vel før eller siden uansett Får ikke mer enn 730kr før far går å skaffer seg inntekt, holder ikke pusten akkurat.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #25 Skrevet 10. februar 2015 Får 3000, null samvær. Ett barn. Anonymous poster hash: 11da3...cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå